Ik ben tegenwoordig wat met mijn aardwarmte pomp aan het kloten.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:16 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
HR-houtkachel bedoel je hoop ik. En de zonnepanelen.
dak??quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:09 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Zeker weten:
[..]
Als ze al speciaal aangeven dat de heipalen erbij zitten, dan wil ik niet eens weten wat er nog niet bijzit... (nutsvoorzieningen bv?)
Dat kan natuurlijk ook. Hoe dan ook, altijd prettig als je iets wilt doen of proberen, dat je dat dan kan.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ik ben tegenwoordig wat met mijn aardwarmte pomp aan het kloten.
behangen moet je zelf doen??quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ze worden al gebouwd hoor. Maar dit is enkel de prijs voor de bouw met een bescheiden afwerking. Maar je moet niet vergeten dat je ook nog grond moet kopen bijvoorbeeld
.
het zijn toch koopwoningen ??quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:16 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
HR-houtkachel bedoel je hoop ik. En de zonnepanelen. Je zult maar aan je verhuurder moeten vragen of je dat aan mag leggen.
Dat is een groot voordeel bij een koopwoning.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:27 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook. Hoe dan ook, altijd prettig als je iets wilt doen of proberen, dat je dat dan kan.
ik bedoel dat het uit de lengte of de breedte (in dit geval letterlijk, de bouwer kan een woning extra kwijt in een bouwblok) moet komen. Het is nu niet bepaald dat de BAM hier met een revolutionair idee komt.quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:29 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
behangen moet je zelf doen??
o wacht de tuin ook natuurlijk het is nieuwbouw
Omdat je de omzetbelasting vergeetquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:15 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Als je zelf de grond meeneemt, de nutsvoorzieningen, de vergunningen regelt, de bestrating betaalt en genoegen neemt met een gamma keukenblokje, een casco badkamer (vermoed ik) waarom zou dat dan niet kunnen
Jeetje, heb je nog steeds niks inhoudelijks te melden?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 17:47 schreef ComplexConjugate het volgende:
[..]
Jeetje, hebben makelaars dan echt niks beters te doen dan bepaalde users te bashen
quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:45 schreef crashbangboom het volgende:
Omdat je de omzetbelasting vergeetOops. 21% erbij.
Geeft niks, gebeurt hier doorlopend als weer eens creatief gerekend wordt.quote:
en overdrachtsbelastingquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:45 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Omdat je de omzetbelasting vergeetOops. 21% erbij.
[quote]quote:Op zondag 27 oktober 2013 18:36 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Die sociale huurwoningen? Vast niet.
Dus zo'n huisje daadwerkelijk laten zetten kost je incl grond in een niet te duur deel van het land zo'n 130.000 euro. Dan kom je als je wat gaat zoeken voor niet heel veel meer geld vaak wel leukere dingen tegen (met meer ruimte en mogelijkheden als een kleine tussenwoning)quote:
Ja das een pittige prijs, nee laat dan maarquote:Op zondag 27 oktober 2013 18:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dus zo'n huisje daadwerkelijk laten zetten kost je incl grond in een niet te duur deel van het land zo'n 130.000 euro
de referentiewoning zin er in diverse prijzen en soorten van 65.900 tot aan 85.000 euro toequote:Op zondag 27 oktober 2013 19:00 schreef crashbangboom het volgende:
michealmoore zet er weer eens subtiel een vals linkje bij.
zal zo wel weer blijken dat er heel andere en nadelige voorwaarden bij horen
Dat voorspelt alvast niet veel goeds voor de koop-afdeling zeg maar.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:14 schreef michaelmoore het volgende:
( rijwoning is goedkoper dan eindwoning) en huur of koop, huur heeft een gelijke afwerking
die zla wel meer kosten he meer tijd aan afwerking en besprekingquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:16 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Dat voorspelt alvast niet veel goeds voor de koop-afdeling zeg maar.
Ik zou beginnen met een grote kelder, dan kun je elke 3 maanden een verdieping erop financieren.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Een woning bouwen is prima zelf te doen. Als beginner houd ik 't op 1 verdieping met grote kelder.
Is het nou gelijk, of niet?quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:17 schreef michaelmoore het volgende:
die zla wel meer kosten he meer tijd aan afwerking en bespreking
neequote:Op zondag 27 oktober 2013 19:18 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Is het nou gelijk, of niet?
Ah, dus je stelling:quote:
Kan ook doorgespoeld worden?quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:14 schreef michaelmoore het volgende:
[...] huur heeft een gelijke afwerking
Ik maak gewoon steeds mooie deal, stuk grond verpachten in de buurt en weer een handige buurtgenoot erbij.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:17 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met een grote kelder, dan kun je elke 3 maanden een verdieping erop financieren.
wat jij wilquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:20 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ah, dus je stelling:
[..]
Kan ook doorgespoeld worden?
nee dat lijkt me niet he, bedrijven fact zonder BTWquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:29 schreef crashbangboom het volgende:
zit er omzetbelasting in, of niet?
Ik voorspel alvast MM's reactie:quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:29 schreef crashbangboom het volgende:
Met wat handige buurtgenoten is het ruilhandel.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:29 schreef crashbangboom het volgende:
Aan particulieren? Dacht het niet.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:32 schreef michaelmoore het volgende:
nee dat lijkt me niet he, bedrijven fact zonder BTW
Ik weet niet of MM's buurtgenoten grote behoefte aan onzinposts hebben, want veel meer zie ik hem niet produceren.... maar wie weet is daar wel een markt voorquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Met wat handige buurtgenoten is het ruilhandel.
Ik heb geen idee, lees er meestal overheen.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:33 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Ik weet niet of MM's buurtgenoten grote behoefte aan onzinposts hebben, want veel meer zie ik hem niet produceren.... maar wie weet is daar wel een markt voor
Ik wil een huis voor de beloofde 60k. Blijkt nu al vanaf 100k te zijn, enkel aan pure en zeer basale bouwkostenquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:32 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ik voorspel alvast MM's reactie:
'wat jij wil'
Je leest enkel je eigen posts?quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, lees er meestal overheen.
er staat toch nergens dat er grond bijzit??quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:35 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Ik wil een huis voor de beloofde 60k. Blijkt nu al vanaf 100k te zijn, enkel aan pure en zeer basale bouwkosten
Nee hoor, zo'n kunst is het niet om snel te zien wat relevant is.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:35 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Je leest enkel je eigen posts?
Die quote ik ff.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:36 schreef michaelmoore het volgende:
dus 70.000 en 21% btw is 75000 en de grond 25.000 , dus zal best wel een ton zijn
Yep een ton aan basale bouwkosten, dus die 60k van je was weer een van de vele onzinposts. Was op televisie. Ja, de fabeltjeskrant ook. Vroeger.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:36 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
er staat toch nergens dat er grond bijzit??
het gaat om de bouwkosten voor een vastgoedbedrijf
dus 70.000 en 21% btw is 75000 en de grond 25.000 , dus zal best wel een ton zijn
Ed en Willem Bever.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:41 schreef crashbangboom het volgende:
Was op televisie. Ja, de fabeltjeskrant ook. Vroeger.
Nou, dit topic is vooral bevolkt door Bor de Wolf. Huuuuuuuh, goedkoper, huuuuuuhquote:
Vergeet Stoffel niet en Zoef de haas en Monfer.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:45 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Nou, dit topic is vooral bevolkt door Bor de Wolf. Huuuuuuuh, goedkoper, huuuuuuh
ontopic: Zoef wil de huizenmarkt opblazenquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Vergeet Stoffel niet en Zoef de haas en Monfer.![]()
Croxquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
Lowieke de vos en ik ben vergeten hoe die raaf heet.![]()
Ik weet wel dat die huisbaas elke avond op een tak een verhaaltje voor zat te lezen. Met als standaardafsluiting 'oogjes dicht, en snaveltjes toe'quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:53 schreef crashbangboom het volgende:
Ik weet trouwens niet wat de bouwkosten van de gebroeders Bever waren.
maar dat wist ik wel, grond hoort niet tot de bouwkostenquote:Op zondag 27 oktober 2013 19:41 schreef crashbangboom het volgende:
[..]
Yep een ton aan basale bouwkosten, dus die 60k van je was weer een van de vele onzinposts. Was op televisie. Ja, de fabeltjeskrant ook. Vroeger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |