Je kunt XBMC op een USB-stick zetten maar dat is niet kwestie van knippen en plakken geloof ik.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:02 schreef sjoemie1985 het volgende:
als je de complete inhoud van xbmc op de sdkaart op een usb stick zet en je laat dan SD kaart uit de raspberry PI en je laat die usb stick er in.
Zou hij dan xbmc van die usb stick kunnen starten?
en werkt xbmc sneller vanaf een usb stick dan een SD-kaart?
Je kunt natuurlijk wel een groot gedeelte van je installatie op een usb stick zetten, maar de "bios" van je raspberry pi zal toch eerst de bootloader moeten laden en dat kan (AFAIK) alleen van een sd-kaart. Ik geloof dat het grootste probleem is dat de GPU de bootloader laad en dan de CPU inschakelt; google is je vriend.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:02 schreef sjoemie1985 het volgende:
als je de complete inhoud van xbmc op de sdkaart op een usb stick zet en je laat dan SD kaart uit de raspberry PI en je laat die usb stick er in.
Zou hij dan xbmc van die usb stick kunnen starten?
en werkt xbmc sneller vanaf een usb stick dan een SD-kaart?
Heb er naar zitten zoeken maar nog geen succes. Volgens mij is de beste hoop op dit moment een stabiele android-build en dan de android-app gebruiken.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 19:30 schreef FredvZ het volgende:
Heeft iemand Netflix al werkend gekregen op een PI?
Ik heb openelec draaien is mij ook aangeraden door andere fokkers hierquote:Op woensdag 6 november 2013 23:40 schreef othie het volgende:
Ik ben een leek nog met de RasPi, welke raden jullie aan?
RaspBMC of OpenELEC en waarom?
Hoe zit het qua compatibiliteit van add-ons, want ik lees in dit topic dat Navi-X nog niet zo goed werkt op OpenELEC.
superrepo.orgquote:Op donderdag 7 november 2013 11:20 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Ik heb openelec draaien is mij ook aangeraden door andere fokkers hier
en merk dat deze inclusief een overclock naar iets van 950Mhz dat hij best snel draait.
sneller dan hij bij de andere 2 deed die ik geprobeerd heb: Rasbian en xbian.
maar waar halen de anderen hier hun apps/ addons vandaan.
Ik heb nu in iedergeval een link naar fusion waar ik icefilms vandaan heb gehaald.
1. Waarschijnijk wel. Of je het wilt is een 2e.quote:Op donderdag 7 november 2013 12:09 schreef Miniem het volgende:
Misschien een idiote vraag.
Kun je de raspberry gebruiken om te downloaden en als mediaspeler?
1. hoezo?quote:Op donderdag 7 november 2013 13:10 schreef Nat-Water het volgende:
[..]
1. Waarschijnijk wel. Of je het wilt is een 2e.
2. Lees de OP.. Ja, dat kan.
ik heb er een externe schijf aan hangen en couchpotato en transmission draaien. Je loopt wel tegen de processor limit aan maar hij trekt wel 16mbit ofzo. Maar t werkt.quote:Op donderdag 7 november 2013 15:53 schreef Miniem het volgende:
[..]
1. hoezo?je nl hebt ook NAS'jes die je kunt instellen om te downloaden.
Kun je er dan xbmc en couchpotato opzetten? En is sabnzb ook mogelijk? Laat je de pi dan ook uitpakken?quote:Op donderdag 7 november 2013 18:24 schreef wootahH het volgende:
[..]
ik heb er een externe schijf aan hangen en couchpotato en transmission draaien. Je loopt wel tegen de processor limit aan maar hij trekt wel 16mbit ofzo. Maar t werkt.
Drm mn vraagquote:Op donderdag 7 november 2013 18:44 schreef Catch22- het volgende:
Uitpakken op een pi. Succes daarmee
Nee hoor.quote:Op donderdag 7 november 2013 19:04 schreef wootahH het volgende:
[..]
nee je vroeg of je erop kon downloaden ;p
het zal vast wel kunnen toch? je moet geen hoge snelheid verwachten echterquote:Op donderdag 7 november 2013 18:44 schreef Catch22- het volgende:
Uitpakken op een pi. Succes daarmee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |