SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkere vrouwelijke techno DJ's
Xosar.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
Kaboul heb ik al in een ander teamquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:42 schreef Freire het volgende:
Zal ook Kaboul nemen ipv Varane trouwens
Denk je ?quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:42 schreef Tim86 het volgende:
Mooie loting bij de WK play-offs trouwens
IJsland kan het ticket alvast boeken![]()
![]()
Nee, maar ik wist dat je zou reagerenquote:
In ieder geval de CB's omdraaien ivm linkspoot - rechtspoot (nu staat het verkeerd om)quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:42 schreef Freire het volgende:
Zal ook Kaboul nemen ipv Varane trouwens
tegen een paar oostblokkers die niet alleen op zijn turks kunnen winnen door omkoping... moet lukken tochquote:
Als wij uit scoren dan moeten ze het kunnen afmaken thuis. Ijsland heeft naast de 3/4 bekende namen niet echt topspelers, vooral achterin.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, maar ik wist dat je zou reageren![]()
Denk wel dat Kroatië het erg lastig kan gaan krijgen met ze, maar over het hele team gezien hebben ze toch wel veel meer kwaliteit.
Waar is Lindgren. nou?quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:47 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ach wees blij, Lindgren discard ik altijd
Mwah, hebben wel veel potentiële toppers hoor. Laginbaldorsson is wel een groot keeperstalent ook.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:47 schreef BDIL het volgende:
[..]
Als wij uit scoren dan moeten ze het kunnen afmaken thuis. Ijsland heeft naast de 3/4 bekende namen niet echt topspelers, vooral achterin.
Misschien heeft hij een nieuw kassameisje ontmoet.quote:
Op Skype meestal.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:49 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Weet niet. PS3 skypers weten het wellicht
volop aan het GTA'en totdat FIFA 15 komt natuurlijkquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij leeft nog wel?Doe m de groeten als je hem spreekt
Zal ik doenquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij leeft nog wel?Doe m de groeten als je hem spreekt
Ik heb ook totaal geen plezier in Fifa 14quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
volop aan het GTA'en totdat FIFA 15 komt natuurlijk
FIFA 14GTA 5
Omdat ze met zo min mogelijk werk zoveel mogelijk geld binnen willen harken.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb ook totaal geen plezier in Fifa 14Hoe is het toch mogelijk dat ze de opvolger van de niet al te sterke Fifa 13 zo hebben verneukt
Is deze grap zo slecht of heeft niemand hem door?quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Mwah, hebben wel veel potentiële toppers hoor. Laginbaldorsson is wel een groot keeperstalent ook.
Ga lekker singlematches spelenquote:Op maandag 21 oktober 2013 17:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb ook totaal geen plezier in Fifa 14Hoe is het toch mogelijk dat ze de opvolger van de niet al te sterke Fifa 13 zo hebben verneukt
Ik durfde niet te antwoorden of je nou zat te trollen of nietquote:Op maandag 21 oktober 2013 17:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is deze grap zo slecht of heeft niemand hem door?
Ik moest 'm 2x lezen en toen zag ik pas La gin bal dorquote:Op maandag 21 oktober 2013 17:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vind hem slechtquote:Op maandag 21 oktober 2013 17:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:04 schreef Thorb het volgende:
FIFA 14 > FIFA 13
FIFA 14
Al vond ik het voor de patch wat chiller.
Ja, die verlies ik ook af en toe, maar dat is niet erg. Wat ik eerder al tikte: 1-3, en alle 4 de goals waren kopgoals omdat de verdediger niet mee springt. Iedereen speelt vooral met de lange steekpass. Het is gewoon niet leuk meer.quote:
ik had wel door dat het een grap was maar het eerste deel snapt eik niet bal door zoon wel mjaquote:Op maandag 21 oktober 2013 17:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet echt waarom ze het niet bij het fixen van echte fouten hebben gehouden bij de patch. Als ze alleen die OP finesse en issues met verdedigend koppen en selecteren hadden gefixed dan was het gewoon prima. Nu kan je ineens weer scoren vanaf de aftrap en is high pressure contain mega effectief. Voor de patch moest je daadwerkelijk verdedigen en timen..daar merk je nu niks meer van.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:04 schreef Thorb het volgende:
FIFA 14 > FIFA 13
FIFA 14
Al vond ik het voor de patch wat chiller.
kutventquote:
Dat deden ze vorig jaar nietquote:Op maandag 21 oktober 2013 17:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, die verlies ik ook af en toe, maar dat is niet erg. Wat ik eerder al tikte: 1-3, en alle 4 de goals waren kopgoals omdat de verdediger niet mee springt. Iedereen speelt vooral met de lange steekpass. Het is gewoon niet leuk meer.
ik raak zo kk gefrustreerd van die matches lange steekpass.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:05 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, die verlies ik ook af en toe, maar dat is niet erg. Wat ik eerder al tikte: 1-3, en alle 4 de goals waren kopgoals omdat de verdediger niet mee springt. Iedereen speelt vooral met de lange steekpass. Het is gewoon niet leuk meer.
Goed nieuws voor mijquote:Op maandag 21 oktober 2013 17:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet echt waarom ze het niet bij het fixen van echte fouten hebben gehouden bij de patch. Als ze alleen die OP finesse en issues met verdedigend koppen en selecteren hadden gefixed dan was het gewoon prima. Nu kan je ineens weer scoren vanaf de aftrap en is high pressure contain mega effectief. Voor de patch moest je daadwerkelijk verdedigen en timen..daar merk je nu niks meer van.
Plus de standaard goals in de 45e minuutquote:Op maandag 21 oktober 2013 17:07 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ik raak zo kk gefrustreerd van die matches lange steekpass.
Ze hebben gewoon FIFA 13 weer erin gegooidquote:Op maandag 21 oktober 2013 17:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet echt waarom ze het niet bij het fixen van echte fouten hebben gehouden bij de patch. Als ze alleen die OP finesse en issues met verdedigend koppen en selecteren hadden gefixed dan was het gewoon prima. Nu kan je ineens weer scoren vanaf de aftrap en is high pressure contain mega effectief. Voor de patch moest je daadwerkelijk verdedigen en timen..daar merk je nu niks meer van.
Fifa14 speelt juist heerlijk man.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:01 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gaquote:Op maandag 21 oktober 2013 17:09 schreef Tim86 het volgende:
Ik vind dat high pressure + contain echt zoveel vervelender dan LB+Y..bij dat eerste voel ik me echt machteloos omdat zo'n wedstrijd gewoon nooit leuk is..je zit alleen maar op het puntje van je stoel te pingpongen op zoek naar een beetje ruimte. Even een balletje aannemen en onder je voet doorhalen en je ligt op de grond omdat er van voor en achter een bloeddorstige contain-hyena op je afvloog.
http://www.easports.com/f(...)2014/video/174530297quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Plus de standaard goals in de 45e minuut
Doe ik ook/heb ik ook gedaanquote:
Kun je dan high pressure en contain samen uitvoeren ? Ik dacht altijd dat je maar 1 van de 2 kon kiezenquote:Op maandag 21 oktober 2013 17:09 schreef Tim86 het volgende:
Ik vind dat high pressure + contain echt zoveel vervelender dan LB+Y..bij dat eerste voel ik me echt machteloos omdat zo'n wedstrijd gewoon nooit leuk is..je zit alleen maar op het puntje van je stoel te pingpongen op zoek naar een beetje ruimte. Even een balletje aannemen en onder je voet doorhalen en je ligt op de grond omdat er van voor en achter een bloeddorstige contain-hyena op je afvloog.
Ik knal de laatste 30 minuten vaak elke bal naar vorenquote:Op maandag 21 oktober 2013 17:09 schreef Tim86 het volgende:
Met die neurotische scheidsrechters die pas fluiten als de bal rond de middenlijn is duurt zo'n 45e min + blessuretijd gemiddeld ook al snel 5 tot 10 minuten..niet gek dat er in verhouding dan ook veel meer goals vallen..los van de scripted cheese die er ook nog eens is.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:08 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Plus de standaard goals in de 45e minuut
High pressure is een instelling..zoals counter-attack, offside trap etc. Met custom shit kan je hem ook op 100 zetten geloof ik..dan drukken ze dus al veel meer door. Als je dan zelf ook nog contain + 2nd man press doet dan krijg je van die (1996 Juventus spelers)5 .quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Kun je dan high pressure en contain samen uitvoeren ? Ik dacht altijd dat je maar 1 van de 2 kon kiezen
Dit jaar fluiten ze vaak juist eerder al af, of ligt dat aan mijquote:Op maandag 21 oktober 2013 17:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met die neurotische scheidsrechters die pas fluiten als de bal rond de middenlijn is duurt zo'n 45e min + blessuretijd gemiddeld ook al snel 5 tot 10 minuten..niet gek dat er in verhouding dan ook veel meer goals vallen..los van de scripted cheese die er ook nog eens is.
Daar heb ik weinig last van, alleen als de tegenstander met een hele hoog lijn speelt. Mja mensen speler eerder defensive dus geen last van.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:13 schreef wonton het volgende:
en je aanvallers die continu buitenspel lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |