Gast wat wil je nou toch.. Moeten we je allemaal even zielig vinden omdat je je zin niet kreeg?quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:02 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Ik werd ook 5 keer op rij afgeschoten, dan is het toch ook geen incident? En toen jij je post maakte wist jij nog helemaal niet dat Divv hem ook zou gaan reporten. Achteraf lullen is het dan makkelijk, ja
MEISJE MEISJE, HEY MEISJEquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:15 schreef Divje het volgende:
Heeft pizzapuntje een headset? Dan mag ze blij zijn dat manage er niet is
start-onlin-crews-viewmembers- en dan 1 van ons joinenquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:34 schreef DrSnuggle het volgende:
e een race joinen dan? Ik kan alleen random race
Ik join zometeen denk ik wel.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:37 schreef PicoMMP het volgende:
Ik host om 19:45 een nieuwe race!! Iedereen mij joinen.
Dit zou ik op prijs stellen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:33 schreef Painore het volgende:
[..]
Gast wat wil je nou toch.. Moeten we je allemaal even zielig vinden omdat je je zin niet kreeg?
Check, thanks. Game is volquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:36 schreef kawa4 het volgende:
[..]
start-onlin-crews-viewmembers- en dan 1 van ons joinen
quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:38 schreef Divje het volgende:
Wiwa host, nee join luuk! duuc gaat naar de kapper! pico houdt van slipjes! Wiwa join pico!
Ik snap er geen reet van hiero
Haha sletquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:40 schreef PicoMMP het volgende:
Ik zit nog even romantisch op de achterbank van SevD met tessaap
Tuurlijk joh!quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:42 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
[..]
Ik mag hopen dat je het over Pico hebt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |