tessaap is liefquote:Op maandag 21 oktober 2013 18:56 schreef Olep het volgende:
Die tesaap raakt gvd iedereen expres man, niet normaal.
Niettusquote:Op maandag 21 oktober 2013 18:56 schreef Olep het volgende:
Je raakte me vier keer minimaal, beetje duidelijk niet.quote:
Haha, jij kan er anders ook wat van hoor Olepjequote:Op maandag 21 oktober 2013 18:56 schreef Olep het volgende:
Mijn character is mooiboy!quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:58 schreef PicoMMP het volgende:
Maar tessaap heeft wel een lelike character
Dat sowieso.quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:59 schreef Painore het volgende:
[..]
Haha, jij kan er anders ook wat van hoor Olepje
Ik werd ook 5 keer op rij afgeschoten, dan is het toch ook geen incident? En toen jij je post maakte wist jij nog helemaal niet dat Divv hem ook zou gaan reporten. Achteraf lullen is het dan makkelijk, jaquote:Op maandag 21 oktober 2013 18:54 schreef Painore het volgende:
[..]
Ach mop wat heb je het toch zwaar. Als je even verder leest zou je zien dat Divv ook neergeschoten werd. Daarnaast was er zelfs nog een 3e ooggetuige, jaja!
En inderdaad; bij 1 incident gaat hij er niet uit. Daarom was ik ook een waarschuwing aan het typen, echter het nog 2x doen en gewoon blijven doorgaan tegen mij als tegen Divv, ja dan is het klaar.
Ik was er getuige van dat die lijp Painore 3x killde, daarna werd ik gekilldquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:02 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Ik werd ook 5 keer op rij afgeschoten, dan is het toch ook geen incident? En toen jij je post maakte wist jij nog helemaal niet dat Divv hem ook zou gaan reporten. Achteraf lullen is het dan makkelijk, ja
werkt weer voor geen meter helaas.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:07 schreef PicoMMP het volgende:
Ik zie bij invites ook maar weinig fokkers
Joa denk het wel, hoe laat?quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:08 schreef Divje het volgende:
Tessaap kom je vanavond ook in de crew sessie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |