Zal ik doen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:39 schreef Painore het volgende:
Heb net geraced met Divv en 2 andere FOK!ers, divv en ik zijn gekapt en er Joinde verder niemand. Zullen dus niet echt grote boeiende races aan de gang zijn.
Over grote boeiende races gesproken, die zijn er vanavond natuurlijk wel weer! 20:45 mij joinen en het feestje kan beginnen
Als je GTA wil doen moet je maar GTA kopen ofzoquote:Op maandag 21 oktober 2013 18:46 schreef Roces18 het volgende:
Lijkt hier overigens wel Gran Turismo. Iedereen wilt alleen maar racen.
Racen = cashenquote:Op maandag 21 oktober 2013 18:46 schreef Roces18 het volgende:
Lijkt hier overigens wel Gran Turismo. Iedereen wilt alleen maar racen.
cashen / farmen = niet leuk.quote:
Wel grappig dat als ik iemand report, ik een reply krijg in de zin van 'Als meerdere members deze speler reporten ligt hij eruit, maar zolang het een incident is gebeurt er niks' maar als Painore wordt neergeschoten moet iemand meteen vertrekken!!111einz!1.quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:25 schreef Painore het volgende:
Bij deze een laatste waarschuwing voor RaiderZ1337. Je crew member neer schieten terwijl je net uit een Job komt is wel erg laf. Wil je mijn bounty, wat ik ook nog laf vind, wacht dat op z'n minst even zodat ik geld op m'n rekening kan zetten.
Update:
Tijdens het typen van dit bericht killt hij me nog 2x, absoluut zonder reden nu. Raider, je ligt er uit.
wie pest jou dan schatjequote:Op maandag 21 oktober 2013 18:50 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Wel grappig dat als ik iemand report, ik een reply krijg in de zin van 'Als meerdere members deze speler reporten ligt hij eruit, maar zolang het een incident is gebeurt er niks' maar als Painore wordt neergeschoten moet iemand meteen vertrekken!!111einz!1.
Triest.
Leuk.quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:39 schreef Painore het volgende:
Heb net geraced met Divv en 2 andere FOK!ers, divv en ik zijn gekapt en er Joinde verder niemand. Zullen dus niet echt grote boeiende races aan de gang zijn.
Over grote boeiende races gesproken, die zijn er vanavond natuurlijk wel weer! 20:45 mij joinen en het feestje kan beginnen
Ach mop wat heb je het toch zwaar. Als je even verder leest zou je zien dat Divv ook neergeschoten werd. Daarnaast was er zelfs nog een 3e ooggetuige, jaja!quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:50 schreef BramPowert het volgende:
[..]
Wel grappig dat als ik iemand report, ik een reply krijg in de zin van 'Als meerdere members deze speler reporten ligt hij eruit, maar zolang het een incident is gebeurt er niks' maar als Painore wordt neergeschoten moet iemand meteen vertrekken!!111einz!1.
Triest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |