Wat deed hij dan?quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:23 schreef editoor het volgende:
Mag nlexten een ban krijgen. Hij molde mij zomaar uit het niets. Graag z.s.m.!
Ik lostte wat waarschuwings schoten op hem. Sniped ie mijquote:Op maandag 21 oktober 2013 18:25 schreef Painore het volgende:
Bij deze een laatste waarschuwing voor RaiderZ1337. Je crew member neer schieten terwijl je net uit een Job komt is wel erg laf. Wil je mijn bounty, wat ik ook nog laf vind, wacht dat op z'n minst even zodat ik geld op m'n rekening kan zetten.
Update:
Tijdens het typen van dit bericht killt hij me nog 2x, absoluut zonder reden nu. Raider, je ligt er uit.
We hadden net een survival potje gespeeld en toen we weer in freemode zaten, molde hij mij gelijk.quote:
Niet?quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:27 schreef PicoMMP het volgende:
Geld op de bank zetten maakt toch niets uit, want je laat niets liggen.
Maar geldige reden
? hierbij mijn excuus. ik zelf was niet aan het spelen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:28 schreef editoor het volgende:
[..]
We hadden net een survival potje gespeeld en toen we weer in freemode zaten, molde hij mij gelijk.
Crew-onwaardig
Ik wist dat ik nog een bounty had maar ik vond het al zo raar, want in Survial was je een paar ronde afwezig en toen we in freemode zaten werd ik gelijk door je gekild. Maar goed zand erover.quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:30 schreef nlexten het volgende:
[..]
? hierbij mijn excuus. ik zelf was niet aan het spelen.
maar zal het aan je over maken wat ik schijnbaar aan je verdient had omdat je een bounty had.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:39 schreef PicoMMP het volgende:
Mijn aanwinsten tot nu toe:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allemaal maximaal geupgrade door deze baas:
[ afbeelding ]
die roze?quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:36 schreef SchavuitPiet het volgende:
Trots op me Gauntlet
Getuned voor 170 k !:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |