abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Frontpage maandag 9 oktober 2000 @ 14:19:07 #1
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_385758
Ik wel, we zijn pas op 1/4 van BB en het is nu al vermoeiend. Ik bedoel, ik vind het vermoeiend. Ik kijk nog wel zo af en toe maar deze mensen interesseren me eigenlijk niet zo. Ben benieuwd wie het er mee eens is.
  maandag 9 oktober 2000 @ 14:22:13 #2
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_385765
De afgelopen week heb ik ook nauwelijks gekeken. De mensen boeien mij eigenlijk niet, en sinds Ali het huis uit is, vind ik het gewoon saai. Ik weet wel dat sommige posters zeggen "Die saaiheid, dat is juist BB", maar dat geldt niet voor mij.

Ik hou het forum nog een beetje in de gaten, want ALS er ooit weer iets leuks gebeurt, dan wil ik het wel zien. Maar die nieuwe weekopdracht voorspelt al weinig goeds...

"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
  maandag 9 oktober 2000 @ 14:39:18 #3
6419 Analist
Die kelder gaat woensdag leeg
pi_385802
IK geef jullie groot gelijk: het is nu wel errug saai.
Life is what happens to you when you're busy making other plans
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 9 oktober 2000 @ 14:43:43 #4
862 Arcee
Look closer
pi_385818
quote:
Op 09 oktober 2000 14:22 schreef Zanderrr het volgende:
Ik weet wel dat sommige posters zeggen "Die saaiheid, dat is juist BB", maar dat geldt niet voor mij.
Op zich wel, maar alleen als het om interessante mensen gaat, en da's nu dus niet het geval, IMO. Sinds Ali weg is, is het behoorlijk suf geworden idd. Ook De Bus is met het vertrek van Ruth niet meer 't zelfde.
quote:
Maar die nieuwe weekopdracht voorspelt al weinig goeds...
Da's met alle weekopdrachten zo...
  maandag 9 oktober 2000 @ 14:57:24 #5
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_385836
Ja heeeeel moe! Ik heb ook geen idee waarom ik ookweer kijk maar ik geef altijd Fok! de schuld
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  maandag 9 oktober 2000 @ 15:01:28 #6
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_385846
Ik in principe niet, maar zonder Ali en aanstonds ook zonder Koos wordt het wel een hele zaaie bedoening, en van zaaiheid word ik moe ja.
  Redactie Frontpage dinsdag 10 oktober 2000 @ 11:45:57 #7
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_387199
ik snap niet dat de kijkers van BB massaal Ali eruit hebben gestemd. Lijkt wel alsof ze niks van het programma hebben begrepen. Of wil niemand zich lekker kunnen ergeren? Zonder Koos wordt het gewoon een jeugdsoos Erg vermoeiend.
pi_387359
Daar zal BB nog wel wat op vinden, hoop ik.
Ze wilden het toch minder harmonieus hebben als vorig jaar?
De leukste helft is de laatste; even volhouden nog.
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_387429
Als een oude zeurpiet (soort Koos) zit ik de hele uitzending lang alleen maar te foeteren, te blazen en te zuchten. "Wat een herrie, wat een ongein, wat een zaaaaaiheid!"
Brrr, vooral dat hele Scully en Mulder-gedoe vind ik van een Klaas Vaak-gehalte van jewelste.
Ik vind mezelf niet eens leuk als ik zo doe, laat staan het programma. Ik wil rellen, sensatie en een breakdown van Desiree!
pi_387440
Kijk af en toe wel eens. Lees hier af en toe wel eens. Kan nog niet echt warm lopen voor BB en ook de Bus.

En dan zijn we pas twintig dagen onderweg. Het lijken wel twintig weken!!

Hoppa! Actie! Harde actie!!!

Hoe anders was dit bij de vorige keer!!
Het zal ook NOOIT zo worden als de eerste keer.
(maar is dat niet met alles zo)

Wie verlaat als volgende HET HUIS

Wie wint de 250.000

  dinsdag 10 oktober 2000 @ 14:39:24 #11
3498 Barb
Graduated Fool
pi_387468
Hmmmz, ben ik dan de enige die het niet saai vind? Ook niet spectaculair hoor, begrijp me niet verkeerd, maar saai vind ik het zeker niet. Het zijn gewoon normale mensen die normale dingen doen en ik vind het leuk om te kijken hoe ze op elkaar reageren. Heb me nog geen moment zitten vervelen. Hahaha, zijn jullie nou zo sensatiegeil of ben ik gewoon een saai wijf?/

Okee, dat is een inkopper.

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 10 oktober 2000 @ 14:46:39 #12
862 Arcee
Look closer
pi_387478
quote:
Op 10 oktober 2000 14:39 schreef Barb het volgende:
Hmmmz, ben ik dan de enige die het niet saai vind? Ook niet spectaculair hoor, begrijp me niet verkeerd, maar saai vind ik het zeker niet. Het zijn gewoon normale mensen die normale dingen doen en ik vind het leuk om te kijken hoe ze op elkaar reageren.
Het gekke is dat ik, hoewel ik de mensen niet echt interessant vind, wel elke dag kijk. Ik vind het ook niet saai, maar het zou zo veel leuker kunnen zijn. Wat ik vooral mis in BB is een groepsgevoel. Ik vind dat ze geen eenheid uitstralen.

Kijk jij trouwens ook naar De Bus, Barb? Ben ik wel benieuwd naar. Hoewel het programma wat rommeliger is, vind ik de mensen interessanter, wat zeker ook komt doordat de groep echt hecht is.

  dinsdag 10 oktober 2000 @ 14:50:48 #13
3498 Barb
Graduated Fool
pi_387483
Nee, De Bus kijk ik niet. Heb af en toe wel eens een aflevering gezien, maar eigenlijk komt het er gewoon niet van. Zit niet in mijn systeem eigenlijk. Jammer, want er schijnt van alles te gebeuren daaro, wat ik dan weer weet door het forum.

Heb het 1e seizoen ook niet gekeken, tenzij ik er toevallig voorbij zapte.

[edit] typo [/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Barb op 10-10-2000 14:51]

When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  dinsdag 10 oktober 2000 @ 14:51:33 #14
4657 Fok.r
Ben weer aan de zomer toe...
pi_387485
Ik vólg 't niet eens en ik wordt er al moe van...
  Redactie Frontpage donderdag 12 oktober 2000 @ 14:35:32 #15
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_391067
vanavond maar eens kijken of het nog vermoeiender wordt (want zonder Koos)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')