Klopt, ik heb mijn reputatie hoog te houden.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:59 schreef xcachet het volgende:
[..]
zou niet naar vbl gaan als ik jou was
quote:
Volgens mij ben jij nergens welkomquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:00 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Klopt, ik heb mijn reputatie hoog te houden.
*gaat terug naar KLB*
lekkerquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
http://nl.wiktionary.org/wiki/kettingroken
Waar heb je het over?quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:00 schreef richolio het volgende:
Forest Whitaker bijvoorbeeld. Wat een lul.
Even huilen en weer vrolijk verder.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
cachie haat mij ik ben niks meer waard
ik heb een laatste poging gedaanquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:01 schreef Scrutinise het volgende:
[..]
Even huilen en weer vrolijk verder.
Rook jij?quote:
quote:
Volgens mij praat ik een beetje in mezelf.quote:
Daar zijn ze acteur voorquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:03 schreef richolio het volgende:
[..]
Volgens mij praat ik een beetje in mezelf.
Nee maar dat sommige acteurs hun rollen zo goed spelen dat ik ze irl ook kan verafschuwen. Uiteindelijk heb ik dan wel zoiets van ach, het is maar een rol. Maar alsnog..
Nee. Wat moet je doen dan?quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:01 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Heb jij zin om mijn Nederlands huiswerk te maken?
Geen zin enzo.
Houwe zoquote:
lekker tochquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:03 schreef Scrutinise het volgende:
Kan iemand van de rokers mij vertellen waarom je ooit bent begonnen met roken.
WhatsApp.quote:
ik roook alleen op feestjesquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:03 schreef Scrutinise het volgende:
Kan iemand van de rokers mij vertellen waarom je ooit bent begonnen met roken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |