Die zijn per slof zware van Nelle 5,- duurder (komen de verzendkosten nog wel bij) dan in Belgie. Dat geeft op zich niks want dat is alsnog 21,- goedkoper dan in NL. Maar als die website zijn tabak in het buitenland haalt, en hier de buitenlandse tabak met de verkeerde accijnszegels erop verkoopt, dan krijgen ze vroeg of laat grote problemen.quote:
Yup, gewoon in de winkel. Wel over de grens uiteraard.quote:Of kopen jullie het nog in de winkel dan?
Het is toch een goed alternatief voor mensen die niet over de grens kunnen kopen omdat die grens te ver weg is?quote:Op zondag 12 januari 2014 19:03 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Die zijn per slof zware van Nelle 5,- duurder (komen de verzendkosten nog wel bij) dan in Belgie. Dat geeft op zich niks want dat is alsnog 21,- goedkoper dan in NL. Maar als die website zijn tabak in het buitenland haalt, en hier de buitenlandse tabak met de verkeerde accijnszegels erop verkoopt, dan krijgen ze vroeg of laat grote problemen.
[..]
Yup, gewoon in de winkel. Wel over de grens uiteraard.
Als het betrouwbaar is wel. Persoonlijk zou ik het te link vinden om daar te bestellen, maar ik heb makkelijk lullen, ik woon net naast de grens.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:06 schreef hobmosbel het volgende:
Het is toch een goed alternatief voor mensen die niet over de grens kunnen kopen omdat die grens te ver weg is?
De grens is nooit te ver weg...als je maar groot genoeg inkoopt. Je rookt het toch wel op.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:06 schreef hobmosbel het volgende:
[..]
Het is toch een goed alternatief voor mensen die niet over de grens kunnen kopen omdat die grens te ver weg is?
Je vergeet de reiskosten? Of werp je je hier op als koerier?quote:Op zondag 12 januari 2014 19:10 schreef Halcon het volgende:
[..]
De grens is nooit te ver weg...als je maar groot genoeg inkoopt. Je rookt het toch wel op.
Tabak is in België fors goedkoper. Haal je er makkelijk uit. Als je dichtbij woont haal je het er met 1 verpakking al uit, als je in bv. Leeuwarden woont, dan zul je wat meer verpakkingen moeten halen.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:21 schreef hobmosbel het volgende:
[..]
Je vergeet de reiskosten? Of werp je je hier op als koerier?
Nou ja, ik heb geen auto, ik zal eens rondvragen of een ander wat voor me mee kan nemen.quote:Op zondag 12 januari 2014 19:23 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tabak is in België fors goedkoper. Haal je er makkelijk uit. Als je dichtbij woont haal je het er met 1 verpakking al uit, als je in bv. Leeuwarden woont, dan zul je wat meer verpakkingen moeten halen.
Ik ben ook niet zo onder de indruk van de prijzen...quote:Op zondag 12 januari 2014 19:27 schreef hobmosbel het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb geen auto, ik zal eens rondvragen of een ander wat voor me mee kan nemen.
Want bestellen via die site vind ik ook wel link.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |