Zeg dat nou nietquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:06 schreef datismijnmening het volgende:
Alles kan, alleen houdt de douane in dit geval haar handje wel op voor de belastingen en accijn
Dan mag je nog steeds maar één slof meenemenquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:07 schreef GodsSon het volgende:
Beter stop je als je het niet kan betalen. Of spek gewoon de staatskas zoals het hoort
Anders een goede reden om een weekendje weg te gaan
Nee! Daar gaat het fout. Mensen moeten zelf leren denken. Je krijgt dom volk als je steeds andere laat denken.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Sommige mensen moet je gewoon tegen zichzelf beschermen
Censuur van Noord-Koreaans niveauquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:09 schreef hugecooll het volgende:
[..]
je had zijn post gewoon weg kunnen gooien
waarom denk je dat je verstand heb van censuur op Noord Koreaans niveau?quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Censuur van Noord-Koreaans niveau
Omdat ik in het geheim spion ben voor de CIAquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:29 schreef KimJong-un het volgende:
[..]
waarom denk je dat je verstand heb van censuur op Noord Koreaans niveau?
Gewoon door een rontgenscanner heen en aangezien tabak een organisch product is, zien ze dat zo. Zonder het pakje te openen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:37 schreef KimJong-un het volgende:
Als een webshop/winkel in Luxemburg 4 sloffen verstuurd in een blanco pakketje.
Wie gaat die dan openen om te kijken wat erin zit?
Maar mogelijk wel in het ontvangende land.quote:Als ik vanuit NL wat naar het buitenland verstuurd word het toch ook niet gecontroleerd?
Ja, want bij de douane zijn ze achterlijk en ze hebben geen flauw idee welke Luxemburgse webwinkels sigaretten verkopen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:37 schreef KimJong-un het volgende:
Als een webshop/winkel in Luxemburg 4 sloffen verstuurd in een blanco pakketje.
Wie gaat die dan openen om te kijken wat erin zit?
Als ik vanuit NL wat naar het buitenland verstuurd word het toch ook niet gecontroleerd?
Vaak staat de afzender er dan volgens mij niet op toch?quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, want bij de douane zijn ze achterlijk en ze hebben geen flauw idee welke Luxemburgse webwinkels sigaretten verkopen.
Sterker nog: ze weten niet eens wat een webwinkel is
en die staan de hele dag te wachten tot meneer er komt?quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:58 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Vaak staat de afzender er dan volgens mij niet op toch?
Maar volgens mij wordt alles net als in het vliegtuig met zo'n x-ray scanner gecontroleerd en als het verdacht is open gemaakt. Heb wel eens gelezen dat iemand verdacht pakketje had en dat de postbezorger een briefje in de bus deed met de boodschap dat het opgehaald kan worden bij het postkantoor en daar staan dan een paar agenten. Maarja, dat gaat natuurlijk niet om een paar sigaretten.
Nee, en in Luxemburg doen ze er gewoon een Franse postzegel op toch?quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:58 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Vaak staat de afzender er dan volgens mij niet op toch?
Maar volgens mij wordt alles net als in het vliegtuig met zo'n x-ray scanner gecontroleerd en als het verdacht is open gemaakt. Heb wel eens gelezen dat iemand verdacht pakketje had en dat de postbezorger een briefje in de bus deed met de boodschap dat het opgehaald kan worden bij het postkantoor en daar staan dan een paar agenten. Maarja, dat gaat natuurlijk niet om een paar sigaretten.
Nope. Je mag zoveel meenemen als dat je aannemelijk kunt maken dat het voor eigen gebruik is. Dus 4 of 6 sloffen kan best. Moet je geen 3 verschillende merken meenemen natuurlijk.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:08 schreef datismijnmening het volgende:
Dan mag je nog steeds maar één slof meenemen![]()
Echtquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:24 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Nope. Je mag zoveel meenemen als dat je aannemelijk kunt maken dat het voor eigen gebruik is. Dus 4 of 6 sloffen kan best. Moet je geen 3 verschillende merken meenemen natuurlijk.
Ja, echt:quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:26 schreef datismijnmening het volgende:
Echt![]()
Ik neem er altijd keurig één of twee mee.
Dan ga ik de hele kofferbak voltyfen
quote:Let op!
Neemt u meer accijnsgoederen mee dan de hiervoor genoemde hoeveelheden? Dan kan de Douane onderzoeken of die goederen inderdaad voor eigen gebruik zijn. Als dat niet het geval is, moet u de accijns betalen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |