Wacht op t geld van rockstar en wachten totdat de vila's beschikbaar komenquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:17 schreef Vendris het volgende:
Sta op het punt 3 alta st. apt 57 te kopen als 1e woning / garage, tenzij er een beter apartement is in deze prijsklasse? Meningen zijn welkom
Wat is je prijsklasse?quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:17 schreef Vendris het volgende:
Sta op het punt 3 alta st. apt 57 te kopen als 1e woning / garage, tenzij er een beter apartement is in deze prijsklasse? Meningen zijn welkom
Die heb ik gisteravond gekocht. Eigenlijk alleen omdat 'ie precies middenin de stad ligt. Lekker makkelijk. En geen zin om voor die van $400,000 te gaan.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:17 schreef Vendris het volgende:
3. Alta Street Apartment 57 = $223,000.quote:
Del pierro heights van 205k. Ook lekker. In de buurt bij alles en 10-car garage.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:17 schreef Vendris het volgende:
Ik heb die Weazel 101. Ben ik zwaar tevreden over. Super garage en mooi uitzicht. Heeft 2 ingangen dus ideaal als je voor de politie (of andere spelers) wil vluchten. Die is 3xxk.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:21 schreef OMG het volgende:
[..]
3. Alta Street Apartment 57 = $223,000.
En het uitzicht is ook best tof, vind ik dan.
Dat appartement op 3. Alta Street kijkt aan 1 kant wel uit op die construction site down town. Maar je kijkt eroverheen, dus dat boeit niet. En ik vind het wel leuk eigenlijk.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:23 schreef Vaas3 het volgende:
heb zelf dat appartement tegenover simeon. met uitzicht op het reuzerad![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb ook zo'n idee jaquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:34 schreef Kamikaas het volgende:
Volgens mij bestaat die auto niet meer...
Snap ik. Blijkbaar heb ik een zeldzame autoquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:35 schreef Shadeauw het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n idee ja
Mooi kut... Anders zoek ik morgen nog wel even ofzo... Ben er wel even klaar mee
Klinkt goed. Ik heb sowieso vernomen dat die van 400k minder is dan de 1 na duurste ivm. uitzicht.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:19 schreef OMG het volgende:
[..]
Die heb ik gisteravond gekocht. Eigenlijk alleen omdat 'ie precies middenin de stad ligt. Lekker makkelijk. En geen zin om voor die van $400,000 te gaan.
Nog meer dat vrijkomt? Damn, weet niet of ik wel ga wachten, 2 ton heb je opzich vrij snel, ben pas level 14 online, en eigenlijk al mn geld verdient met autos verkopen en stores overvallen. Een base hebben met wat meer plaats dan 2 autos is altijd wel handig.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:18 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Wacht op t geld van rockstar en wachten totdat de vila's beschikbaar komen
Waar is je rode haar, bassie?quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:47 schreef Lamabal het volgende:
We rijden in een filmbus. DIKKE PARTY.
Ik ben zo sexy he.
[ afbeelding ]
Join me maar, SniperBooyaaquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:06 schreef Bartcoah het volgende:
Hey heren,
Ik heb nu eindelijk live op mijn xbox, dus zeg het maar is er iemand online?
(ben verhuisd vandaar), mic ligt ook nog thuis praten gaat hem ook niet worden...
Iemand die mij kan toevoegen?
Bartcoah - Bartcoah (xboxlive user ID)
Er zitten ook nog Xboxers in jullie crewquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:18 schreef delano.888 het volgende:
PS3 GTA5 crew: 232 mensen
360 GTA5 crew: 23 mensen
WTF?
Zitten nog lui van Xbox tussen die crew. Heeft een beetje semi-selectief lopen verwijderen alles..quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:18 schreef delano.888 het volgende:
PS3 GTA5 crew: 232 mensen
360 GTA5 crew: 23 mensen
WTF?
Hoe heet je op socialclub?quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:29 schreef ProblemExcel het volgende:
Ik heb een request gestuurd voor de crew (Honingraam) jup vreemde xbox live naam maarja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |