Shit...quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:57 schreef Vendris het volgende:
Nou dan Yepps, bedankt dat je het toonbeeld bent van volwassenheid en hiermee iedereen naait, ook mensen die niets met een eventuele ruzie te maken hebben.
Lekker weer.
Vraagje: Kamikaas, ben je ouder dan 11 jaar? Anders quit ik gelijk weer...
Daar komt het kennelijk op neer inderdaad.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:57 schreef HostiHawaii het volgende:
[..]
Vorige keer vond iemand een opsplitsing nodig tussen PS3 en 360, nu is er iemand op zijn teentjes getrapt en heeft de oude 360 crew opgedoekt om niks.
Dus er is nu weer een 360 crew aangemaakt. Savvi?
Dit dus. Zo zie je maar hoe snel mensen zich laten kennen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:00 schreef Vendris het volgende:
[..]
Daar komt het kennelijk op neer inderdaad.
Als je problemen met iemand hebt, los het onderling op via PM op 't forum, blokkeer elkaar in-game of get over it.
Als je als crewleider problemen met iemand hebt, wees dan volwassen genoeg hier boven te staan en negeer elkaar lekker, maar ga niet iedereen lopen naaien door de crew te disbanden.
Ik denk het wel.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:15 schreef HostiHawaii het volgende:
Spreek ik namens iedereen als ik post:
He Yepps!
[ afbeelding ]
Baaaaaaaaaaaasquote:
Jezus Christus zeg dat iemand om zoiets kleins zich zo hard op zijn pik getrapt kan voelen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:37 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Haha, yepzz heeft mij verwijderd. Had hem alleen gevraagd waarom...
Staat een stukkie terugquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:58 schreef tralalala het volgende:
Iemand linkje naar de nieuwe crew op Social Club?
Crew is not availablequote:Op maandag 21 oktober 2013 16:02 schreef Kamikaas het volgende:
Nieuwe crew heeft zelfde naam (en dus link) als de oude crew
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |