Invited.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:41 schreef Bartcoah het volgende:
Ik heb een request gedaan voor de FOK x360 crew.
Kunnen mensen mij ook toevoegen op xboxlive?
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:46 schreef Kamikaas het volgende:
[..]
Invited.
Ben je nu online? Dan kun in de party.
Ja heb hem geaccepteerdquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:46 schreef Kamikaas het volgende:
[..]
Invited.
Ben je nu online? Dan kun in de party.
Even opgezocht. Die van 3 Alta St Apt 57 kloppen. Die ander kan je denk ik zelf ongeveer bevestigen, want ik weet niet precies waar dat gebouw staat.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:43 schreef Vendris het volgende:
4 Integrity Way, APT 35 of 3 Alta St. APT 57... Ik twijfel nog, al lijkt me 3 alta st. een mooier uitzicht hebben.
Bedankt!!quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:51 schreef OMG het volgende:
[..]
Even opgezocht. Die van 3 Alta St Apt 57 kloppen. Die ander kan je denk ik zelf ongeveer bevestigen, want ik weet niet precies waar dat gebouw staat.
Views van 3 Alta St, Apt 57 :
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
4 Integrity Way, APT 35:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ach zo, maar je kan toch zelf ook een server opzetten waar je met ze allen op kan zitten, die kan je dan ook beveiligen met een wachtwoord? In ieder geval dat was één van de geruchten die toen rond zijn gegaan. Geen idee of dat nog steeds kan.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:59 schreef Vendris het volgende:
[..]
Je joined automatisch sessions waar crewmembers in zitten als er plaats is.
Je kunt een closed crew session starten, of een session waarin alleen crewmembers kunnen joinenquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:01 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Ach zo, maar je kan toch zelf ook een server opzetten waar je met ze allen op kan zitten, die kan je dan ook beveiligen met een wachtwoord? In ieder geval dat was één van de geruchten die toen rond zijn gegaan. Geen idee of dat nog steeds kan.
Word dit ook gedaan door onze crew?quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:03 schreef Vendris het volgende:
[..]
Je kunt een closed crew session starten, of een session waarin alleen crewmembers kunnen joinen
Voor zover mij bekend speelt iedereen gewoon op random sessions, ik kom genoeg fokkers tegen, in ieder geval, tot Yepps de crew sloopte.quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:03 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Word dit ook gedaan door onze crew?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |