Oh vet, welkom bij de Supernatural club danquote:Op dinsdag 26 mei 2015 23:32 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Onder een vrij grote grijze.
Maar ben bewust weggebleven bij alle nieuws omdat ik pas vorig seizoen instroomde in de serie. En alle afleveringen in relatief korte tijd gekeken heb.
Ik ken het. Seizoen 1 op dvd gekocht toen ik 16 was. Nu tien jaar verder nog steeds aan het volgen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 08:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Oh vet, welkom bij de Supernatural club dan
Ik volg deze serie al sinds dag 1.
Toen was ik dus nog 22
lekker duister weerquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 20:52 schreef Roland_Deschain het volgende:
Wel een goed begin van het seizoen
Jaquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
lekker duister weer
Zelfs de hel is in paniek
misschien is de darkness chick wel getransferred in die baby ofzoquote:Op vrijdag 9 oktober 2015 21:22 schreef Roland_Deschain het volgende:
[..]
[..]
Ja![]()
Ik vraag me wel af waarom die baby de mark heeft??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door BlackEyedAngel op 16-10-2015 15:06:40 ]It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
episch!quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:43 schreef Jihawti het volgende:
Was een geweldige aflevering weer idd. Die scène tijdens dat telefoontje van Cass
Eerder ook al: "What's a Netflix?"quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 22:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
episch!
"I'm not sure how orange correllates with black"![]()
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:49 schreef Jihawti het volgende:
[..]
Eerder ook al: "What's a Netflix?"
Volgens mij heb ik m al eerder gepost, maar de scène waarin je hoort hoe Cass zijn voicemail in heeft proberen te stellen is ook heel droog:
Inmiddels is het doorgedrongen blijkbaarquote:Op zondag 27 december 2015 00:55 schreef Tim86 het volgende:
Maar waarom blijft die irritante moeder van Crowley terugkomen..FFS..hoe kunnen ze niet weten dat iedereen een hekel aan zowel het karakter als de actrice heeft?
zie post 232quote:Op donderdag 11 februari 2016 14:41 schreef Infection het volgende:
Zijn er nog FOK!kers die deze serie volgen? Topic lijkt erg dood de laatste tijd.
Ik overigens wel, al vanaf het begin. Zo maar eens seizoen 11 aflevering 13 kijken. Aflevering 12 viel naar mijn mening een beetje tegen, maar als het goed is gaat aflevering 13 weer verder met de main story. Als het geen valentijns-special is tenminste.
Humor man, dat worstelen. Klein kindje Deanquote:Op maandag 29 februari 2016 19:08 schreef Jihawti het volgende:
Dat worstelgebeuren was te banaal voor woorden, deed me een beetje denken aan Boy George die in een aflevering van the A-team geschreven werd en dat Mr. T dan moest doen alsof ie fan was van hem. De combi Hulk Hogan en George Peppard (Hannibal) was ook al zo geloofwaardig
Enniehoe, de Lucifer/Crowley-verhaallijn maakte het weer goed
Ik heb een ontzettende hekel aan dat nepworstelen, dat zal ook niet meegeholpen hebbenquote:Op maandag 29 februari 2016 19:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Humor man, dat worstelen. Klein kindje Dean![]()
![]()
Die blijf ik inderdaad een van de beste en luguberste vindingen vinden van de seriequote:Op maandag 29 februari 2016 19:13 schreef wolfrolf het volgende:
Leuke toevoeging ook weer eens van hellhoundsblijft toch een creepy ding
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |