SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkere vrouwelijke techno DJ's
Xosar.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
🍆
Mooi prijsje voor hemquote:Op maandag 21 oktober 2013 09:18 schreef FCsuarez het volgende:
[ link | afbeelding ]
kom maar door met die MLS cup
zit te twijfelen of nu insta 10K profit of nog een paar weken bewaren.quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Mooi prijsje voor hem
Wordt nog wel wat duurder ook denk ik.
Costa is toch maar 20k 1 keer een divisie winnen en je kan hem al bijna halenquote:Op maandag 21 oktober 2013 09:36 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zit te twijfelen of nu insta 10K profit of nog een paar weken bewaren.
wilde eigenlijk lahm en Diego Costa nog halen. maar denk ik die laatste maar laat zitten en deze hou
De IF natuurlijkquote:Op maandag 21 oktober 2013 09:39 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Costa is toch maar 20k 1 keer een divisie winnen en je kan hem al bijna halen
Is Costa nu serieus 20k? Ik heb hem in de eerste weken gekocht voor 12k...quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:39 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Costa is toch maar 20k 1 keer een divisie winnen en je kan hem al bijna halen
Ik had er eentje voor 13k gekocht en 17k verkocht ( negergooitmetgeld.gif ), veel meer is die niet waard.quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Is Costa nu serieus 20k? Ik heb hem in de eerste weken gekocht voor 12k...
Toen Costa zijn IF uitkwam steeg hij naar 22 k ofzoquote:Op maandag 21 oktober 2013 09:41 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Is Costa nu serieus 20k? Ik heb hem in de eerste weken gekocht voor 12k...
badassquote:Op maandag 21 oktober 2013 09:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb nu dan wel vakantie maar ik kreeg meteen commentaar omdat ik niet om 9 uur mijn bed uit was om te studerenRot toch op man, ik ga niet hele dagen studeren voor 3 vakken. /liefdagboek
Minder slapen = meer tijd om te SMLENO'enquote:Op maandag 21 oktober 2013 09:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb nu dan wel vakantie maar ik kreeg meteen commentaar omdat ik niet om 9 uur mijn bed uit was om te studerenRot toch op man, ik ga niet hele dagen studeren voor 3 vakken. /liefdagboek
Het ging op vrijdag en zaterdag ook om 0:30 uit terwijl dat niet hoorde te gebeuren.quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Minder slapen = meer tijd om te SMLENO'en
Hoe vroeg gaat je internetblok weer uit ?
En je bent niet in protest gekomen?quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het ging op vrijdag en zaterdag ook om 0:30 uit terwijl dat niet hoorde te gebeuren.
Ik heb alleen gezegd dat het internet te vroeg uitvielquote:Op maandag 21 oktober 2013 09:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En je bent niet in protest gekomen?
Nee, ik vroeg hoe vroeg het blok weer uit gaat (lees: hoe laat gaat je internet weer aan 's morgens).quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het ging op vrijdag en zaterdag ook om 0:30 uit terwijl dat niet hoorde te gebeuren.
O. 7 uur dacht ik.quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg hoe vroeg het blok weer uit gaat (lees: hoe laat gaat je internet weer aan 's morgens).
Neen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Mijn goldteams, iemand verbetersuggesties?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
IF Aguero en IF Lavezziquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daarom op je zelf gaan wonen, ben zelf ook haastig op zoek naar eigen woningquote:Op maandag 21 oktober 2013 09:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Best wel aardige stats zegquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:10 schreef DutchSL het volgende:
[..]
IF Aguero en IF Lavezzi
gr gr
Maar betaalbaar is Perez (Benfica) misschien iets voor je Argentijnen.
1e teamquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
No wayquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:13 schreef Djeetje het volgende:
[..]
1e team
Constant LB en Ogbonna of Zapata naast Barzagli
2e team
Song CDM ?
3e team
Walker RB, Navas RM, Dembele en Fellaini op CM.
paulinho kan ook op CM lijkt me nu niet echt lekker wat je hebt namelijk.
Diakite voor Kolo.
4e team
Verkopen
nee want lamelaquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:13 schreef Djeetje het volgende:
[..]
1e team
Constant LB en Ogbonna of Zapata naast Barzagli
2e team
Song CDM ?
3e team
Walker RB, Navas RM, Dembele en Fellaini op CM.
paulinho kan ook op CM lijkt me nu niet echt lekker wat je hebt namelijk.
Diakite voor Kolo.
4e team
Verkopen
En ik heb het nodig voor het huidige thematoernooi...waarin ik overigens alleen maar Braziliaanse teams tegenkomquote:
Perez viel bij mij echt zwaar tegen in die formatie, ik zou Cambiasso lekker laten staan. Aan de andere kant, het risico is minimaalquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:12 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Best wel aardige stats zeg
Misschien dat ik hem haal als vervanger van Cambiasso
wat is het huidige thematoernooi dan ?quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
En ik heb het nodig voor het huidige thematoernooi...waarin ik overigens alleen maar Braziliaanse teams tegenkom
Hoe speelt dat 442 nou bij jou ?quote:
Inderdaad, ik overweeg eigenlijk ook om het om te zetten naar 41212. Ik speel graag met een CAM die dicht bij de spitsen komt...iets makkelijker combineren.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:20 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hoe speelt dat 442 nou bij jou ?
Je speelt meer met een 41212 middenveld namelijk
Eriksen is wel goed toch dit jaar ?quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Inderdaad, ik overweeg eigenlijk ook om het om te zetten naar 41212. Ik speel graag met een CAM die dicht bij de spitsen komt...iets makkelijker combineren.
4 leagues 90chem toch ? maar eens kijken of ik nog wat in de club hebquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:20 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
wat is het huidige thematoernooi dan ?
Klopt!quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
4 leagues 90chem toch ? maar eens kijken of ik nog wat in de club heb
Die speelt best goed ja. Maar ik heb hem liever nog wat dichter achter die spitsen...quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:24 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Eriksen is wel goed toch dit jaar ?
wtfquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:17 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
De Pieten discussie wordt steeds grimmiger
echt een held dit jaar jaquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:33 schreef DutchSL het volgende:
Ik zit eens naar mijn 41212 te kijken, blijkt dat ik meer gescoord heb met De Bruyne dan met Jovetic/Vucinic
(respectievelijk 9, 8 en 6 na 10 wedstrijden, al zat daar wel een disconnect bij toen ik met 4-0 voorstond met 3x Jovetic die dus niet meegeteld zijn)
Fijne speler die Belg, hij heeft zelfs een paar kopgoals ondanks 55 heading.
Vorig jaar was hij ook al goed vond ik.quote:
Ik heb met Isco ook bijna net zoveel gescoord als met Diego Costa, maar ik zie dat niet echt als iets slechts ofzo. Volgens mij is dat dan gewoon een logisch gevolg van het speltype dat je speeltquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:33 schreef DutchSL het volgende:
Ik zit eens naar mijn 41212 te kijken, blijkt dat ik meer gescoord heb met De Bruyne dan met Jovetic/Vucinic
(respectievelijk 9, 8 en 6 na 10 wedstrijden, al zat daar wel een disconnect bij toen ik met 4-0 voorstond met 3x Jovetic die dus niet meegeteld zijn)
Fijne speler die Belg, hij heeft zelfs een paar kopgoals ondanks 55 heading.
Ik heb dat ook met mijn wingers die scoren amper.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb met Isco ook bijna net zoveel gescoord als met Diego Costa, maar ik zie dat niet echt als iets slechts ofzo. Volgens mij is dat dan gewoon een logisch gevolg van het speltype dat je speelt
Ik zie het meer als slecht van de spitsen, ik mis best veel kansen met ze, vooral Vucinic. De Bruyne is veel doeltreffender, zelfs met zijn hoofd terwijl dat volgens de stats niet zou moeten kunnenquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik heb met Isco ook bijna net zoveel gescoord als met Diego Costa, maar ik zie dat niet echt als iets slechts ofzo. Volgens mij is dat dan gewoon een logisch gevolg van het speltype dat je speelt
Ik heb het glas liever halfvol: Isco is gewoon een baas, en de Bruyne dus ookquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik zie het meer als slecht van de spitsen, ik mis best veel kansen met ze, vooral Vucinic. De Bruyne is veel doeltreffender, zelfs met zijn hoofd terwijl dat volgens de stats niet zou moeten kunnen
Kleuter.quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind 4-4-2 dit jaar veel fijner dan 4-1-2-1-2. Ben begonnen met die laatste opstelling maar mijn CAM werd vaak overgeslagen en verdedigde niet genoeg mee.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:22 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Inderdaad, ik overweeg eigenlijk ook om het om te zetten naar 41212. Ik speel graag met een CAM die dicht bij de spitsen komt...iets makkelijker combineren.
Ik zal er helemaal niet aan beginnen als ik jou was.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:51 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik vind 4-4-2 dit jaar veel fijner dan 4-1-2-1-2. Ben begonnen met die laatste opstelling maar mijn CAM werd vaak overgeslagen en verdedigde niet genoeg mee.
Sinds ik 4-4-2 speel met Fellaini en Dembele zijn die problemen opgelost.
Eigenlijk wil ik nu verder gaan in divisie 1 waar het niet dat ik nog maar 6 dagen te leren heb voor 2 belangrijke toetsen.
twitter:sifraswagerman twitterde op maandag 21-10-2013 om 11:02:15Goodmorning even lekker onbijdje maken en vanmiddag gezellig shoppen met @Josienxkus #zwolle #x reageer retweet
mis ik iets ?quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:06 schreef Zhano het volgende:
twitter:sifraswagerman twitterde op maandag 21-10-2013 om 11:02:15Goodmorning even lekker onbijdje maken en vanmiddag gezellig shoppen met @Josienxkus #zwolle #x reageer retweet
Toevallig zeg, ik heb ook net ontbeden.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:06 schreef Zhano het volgende:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:16 schreef Reemi het volgende:
[..]
Toevallig zeg, ik heb ook net ontbeden.
Als ie dan weg moet dan maar naar favo club nr 2quote:West Ham boss Sam Allardyce is ready to shop at Iceland – and bid for hot-shot striker Alfred Finnbogason.
Allardyce sent his chief scout to watch the prolific marksman notch again for Dutch side Heerenveen against Vitesse Arnhem on Saturday.
Finnbogason has now scored 11 times for his club this season and has also helped Iceland to the World Cup play-off stage.
The highly-rated forward has been linked with several moves but the Hammers hope to raise the funds to land him in January.
Allardyce has been working without a top-flight striker all season in the absence of Andy Carroll. Finnbogason, who grew up in Scotland and has also interested Newcastle, fits the bill perfectly.
ging het echt alleen om die spelfoudquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:16 schreef Reemi het volgende:
[..]
Toevallig zeg, ik heb ook net ontbeden.
Als we alle tweets met spelfouden moeten gaan plaatsen zijn we nog wel even bezig. Tot in het oneindige.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ging het echt alleen om die spelfoudik al te zoeken denk mis iets.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:23 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Haha die zijn allemaal brons, ik heb al 5 gouden waarvan 1 zeldzaam!
Of mensen die te slecht zijn voor golds en silvers #goedkoopscorenquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:24 schreef Kiid het volgende:
Brons is voor de hipsters onder de FUT gebruikers
quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:23 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Haha die zijn allemaal brons, ik heb al 5 gouden waarvan 1 zeldzaam!
bronze spelers horen te verstoffen in de club tot dat ene thematoernooi komt waar de prijs x6 gaatquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:24 schreef Kiid het volgende:
Brons is voor de hipsters onder de FUT gebruikers
Dit had ik niet van jou verwachtquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Of mensen die te slecht zijn voor golds en silvers #goedkoopscoren
Ik ook nietquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:27 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dit had ik niet van jou verwacht
Geen Wernitznig LW? Reyna heeft maar 39 passing. En is er geen betere RW te vinden dan Teigl die wel veel pace heeft maar te weinig dribbling.quote:
Welnee, mijn bronzen team speelt veruit het fijnst van alle teams die ik heb gehad. Alleen jammer dat je er eigenlijk alleen de bronzen cup mee kan spelen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
bronze spelers horen te verstoffen in de club tot dat ene thematoernooi komt waar de prijs x6 gaat
Ja, ik heb Wernitznig op de bank. Beetje rouleren.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Geen Wernitznig LW? Reyna heeft maar 39 passing. En is er geen betere RW te vinden dan Teigl die wel veel pace heeft maar te weinig dribbling.
Single matches kan ook. Op dit moment kan ik de bronze cup en de silver cup niet eens doen.. bedankt EA.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:33 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Welnee, mijn bronzen team speelt veruit het fijnst van alle teams die ik heb gehad. Alleen jammer dat je er eigenlijk alleen de bronzen cup mee kan spelen.
Bij single matches word je toch gematcht aan een gelijkwaardig team?quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:33 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Welnee, mijn bronzen team speelt veruit het fijnst van alle teams die ik heb gehad. Alleen jammer dat je er eigenlijk alleen de bronzen cup mee kan spelen.
In theorie wel, maar het kansloze volk met een bronze bank bij hun high rated team verpest dat idee wel.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij single matches word je toch gematcht aan een gelijkwaardig team?
Maar met een bronze team doet dat niet echt ter zakequote:Op maandag 21 oktober 2013 11:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In theorie wel, maar het kansloze volk met een bronze bank bij hun high rated team verpest dat idee wel.
Silvers met low rated spelers op de bank word ik dan ook tegen gematcht. Thnx but no thnx dan. Tevens vind ik single matches niet zo leuk, al helemaal niet met bronzes want als je dan een brons team tegen komt is het heel vaak een starterteam. Dan heb ik liever een toernooi.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:37 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bij single matches word je toch gematcht aan een gelijkwaardig team?
Leuk man, afknallen met 11-0, jezelf superieur voelen en daarna "good game" sturenquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:41 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Silvers met low rated spelers op de bank word ik dan ook tegen gematcht. Thnx but no thnx dan. Tevens vind ik single matches niet zo leuk, al helemaal niet met bronzes want als je dan een brons team tegen komt is het heel vaak een starterteam. Dan heb ik liever een toernooi.
Kan elk moment beginnenquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:43 schreef Watertanden het volgende:
Is de MLS cup binnenkort of is die al begonnen?
In juni/juli ofzo pasquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:43 schreef Watertanden het volgende:
Ik vind dat zo dom. Dik winnen en dan 'gg' zeggen of nog erger 'wp'.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Leuk man, afknallen met 11-0, jezelf superieur voelen en daarna "good game" sturen
quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Leuk man, afknallen met 11-0, jezelf superieur voelen en daarna "good game" sturen
Als ik wist dat mijn zoon zoveel poep op het internet zou zetten zou ik precies hetzelfde doen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:46 schreef Djeetje het volgende:
Wat is deze
Me pa heeft zon lange internet code dat ik hem niet eens kan invullen om in te loggen op zijn router
True. Maar met je silvers kom je dus wel dit soort ellende tegen:quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar met een bronze team doet dat niet echt ter zake
quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik wist dat mijn zoon zoveel poep op het internet zou zetten zou ik precies hetzelfde doen.
Als ik wist dat mijn zoon zoveel poep op het internet zou zetten dan zou ik hem een internetslot geven dat voor en na half 1 actief is.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ik wist dat mijn zoon zoveel poep op het internet zou zetten zou ik precies hetzelfde doen.
ook niet even bedankt voor het antwoord zeggen hequote:Op maandag 21 oktober 2013 11:43 schreef Watertanden het volgende:
Haha, ja, dat is dan wel even schrikken. Ik doe zelf alleen goud, soms kom ik wel tegen betere teams, maar Xavi en Iniesta, dat soort spelers word ik niet meer bang vanquote:Op maandag 21 oktober 2013 11:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
True. Maar met je silvers kom je dus wel dit soort ellende tegen:
[ afbeelding ]
Bedankt he, maar ik heb ook nog andere dingen te doen dan hier alleen op het forum te zitten..quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ook niet even bedankt voor het antwoord zeggen he
ja maar gelukkig hebben ze verlorenquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:49 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
En kevin had je nog op psv ingezet gisteren?
Niet naar mij luisterenquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:01 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja maar gelukkig hebben ze verloren
oh datquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:11 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Groningen. Maar toen kwam Iwan met zijnen maakte ik er maar een gelijkspelletje van.
Juist.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oh datIk verklaarde je al voor gek toen je dat zei
Het niveau in cups ligt lager dan in seasons als je eenmaal voorbij de eerste paar divisies bent.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:14 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Speel je eigenlijk nog wat klaar met een cheap-ass Gold team? bij FUT13 had ik een Eredivisie Gold waarmee je in seizoenen nog wel mee kon draaien maar Gold Cup was altijd drama.
Echt zo'n lekker gezichtje.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:57 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Fappen tijdens het NOS journaal
Legioenenzaal in de kuip altijd van die oude hardcore nummersquote:
En dan allemaal tegen elkaar opspringen en gek doen. Kekke huis daaro somsquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Legioenenzaal in de kuip altijd van die oude hardcore nummers
Zeker gekke huis maar wel tof.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
En dan allemaal tegen elkaar opspringen en gek doen. Kekke huis daaro soms
Met een mooie overwinning is het wel lachen inderdaad, maar dat hebben we nu nog niet gehad. Het is nog even wachten tot we Ajax mogen afdrogen thuisquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:42 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Zeker gekke huis maar wel tof.
Al een paar keer met een bloedende neus naar buiten gestapt
Machtig mooi altijd daar.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:38 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Legioenenzaal in de kuip altijd van die oude hardcore nummers
Wat schattigquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Met een mooie overwinning is het wel lachen inderdaad, maar dat hebben we nu nog niet gehad. Het is nog even wachten tot we Ajax mogen afdrogen thuis
Gaat gebeuren dit jaarquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Met een mooie overwinning is het wel lachen inderdaad, maar dat hebben we nu nog niet gehad. Het is nog even wachten tot we Ajax mogen afdrogen thuis
dat is inderdaad nog even wachten, waarschijnlijk een jaar of tweequote:Op maandag 21 oktober 2013 12:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoezo wordt daar geen bier gedronken?quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Machtig mooi altijd daar.![]()
En DJ Paul fucking Elstak![]()
![]()
Arrogantie druipt er weer af bij die neuzen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is inderdaad nog even wachten, waarschijnlijk een jaar of twee
Lekker aan de coke jongequote:Op maandag 21 oktober 2013 12:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoezo wordt daar geen bier gedronken?
Dit is best vergelijkbaar met de supporterskroeg waar wij voor & na de wedstrijd heen gaan. Met als grote verschil inderdaad het type consumpties (en het feit dat Paul Elstak er nooit live zal draaien).quote:
Legioenzaal is gewoon voor na de wedstrijd. Voor en vaak ook na de wedstrijd gaat men naar Varkenoord en daar heb je wel gewoon bier etc.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit is best vergelijkbaar met de supporterskroeg waar wij voor & na de wedstrijd heen gaan. Met als grote verschil inderdaad het type consumpties (en het feit dat Paul Elstak er nooit live zal draaien).
Ik had een keer niet door dat ik bij een concert stond waar ze zouden gaan pogo'en. lag in 3 tellen op de grondquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Machtig mooi altijd daar.![]()
En DJ Paul fucking Elstak![]()
![]()
Corry Konings wel?quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dit is best vergelijkbaar met de supporterskroeg waar wij voor & na de wedstrijd heen gaan. Met als grote verschil inderdaad het type consumpties (en het feit dat Paul Elstak er nooit live zal draaien).
DHZquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Legioenzaal is gewoon voor na de wedstrijd. Voor en vaak ook na de wedstrijd gaat men naar Varkenoord en daar heb je wel gewoon bier etc.
Ook niet. Denny Christianquote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:06 schreef Tim86 het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=aed_1381733412
![]()
![]()
hahaha dit zou een scene uit Family Guy kunnen zijnquote:
![]()
![]()
Ahh een kakkerlak ben je, dan hoef ik je leeftijd en de vraag of je je altijd zo laat kennen niet meer te weten. Nu begrijp ik de storingquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jij laat je anders wel even kennen met dit soort uitspraken. Kansloos ventjequote:Op maandag 21 oktober 2013 13:12 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Ahh een kakkerlak ben je, dan hoef ik je leeftijd en de vraag of je je altijd zo laat kennen niet meer te weten. Nu begrijp ik de storing
Jij oordeelt snel... laat je niet zo kennen 'kid'quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:12 schreef Kiid het volgende:
[..]
Jij laat je anders wel even kennen met dit soort uitspraken. Kansloos ventje
quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:12 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Ahh een kakkerlak ben je, dan hoef ik je leeftijd en de vraag of je je altijd zo laat kennen niet meer te weten. Nu begrijp ik de storing
Zanyquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:58 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ook niet. Denny Christian
Die was ons wel heel snel beu (en wij hem)...en toen werd Zany weer opgezet
Laten we het maar houden op zuurstofgebrek bij je geboortequote:Op maandag 21 oktober 2013 13:14 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Jij oordeelt snel... laat je niet zo kennen 'kid'
Kusje op je voorhoofd
Dat gezicht trek ik als ik lees of hoor dat mensen zich een bloedneus laten springen op muziek.quote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:15 schreef Kiid het volgende:
[..]
Laten we het maar houden op zuurstofgebrek bij je geboorte
Eitje. Van Persie op rechts, en Vertonghen eruit en Van Buyten erinquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:14 schreef Ferdii het volgende:
Teampje is af
Nu alleen nog Ff sparen voor Robben en kijken hoe ik die erin kan passen![]()
Ieman nog een goed idee als cam?
[ afbeelding ]
Ziek team hoor. Alleen snap ik niet zo goed wat mensen aan benteke vinden op het koppen na.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:14 schreef Ferdii het volgende:
Teampje is af
[ afbeelding ]
Geef mij er eenquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Mijn dochter heeft al 6 Ollies gekregen
Goeie idd, had nog niet aan v Buyten gedachtquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:17 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Eitje. Van Persie op rechts, en Vertonghen eruit en Van Buyten erin
Ongeluk zit in een klein hoekje als je plezier hebt.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:16 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Dat gezicht trek ik als ik lees of hoor dat mensen zich een bloedneus laten springen op muziek.
arm kindquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Mijn dochter heeft al 6 Ollies gekregen
Voor actie heb ik v persie staan, de sweety corners en voorzetten zijn voor benteke, van alle markten thuis zoquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:18 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Ziek team hoor. Alleen snap ik niet zo goed wat mensen aan benteke vinden op het koppen na.
Idd ja. Men kan maar beter op de zolderkamer zitten Fokken, lekker laag risico op ongevallen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ongeluk zit in een klein hoekje als je plezier hebt.
Alleen is Van Buyten nog trager dan mijn oma zonder rollator.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:19 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Goeie idd, had nog niet aan v Buyten gedacht
Stel je voor dat je onder enge mensen moet zijn.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:21 schreef Zhano het volgende:
[..]
Idd ja. Men kan maar beter op de zolderkamer zitten Fokken, lekker laag risico op ongevallen.
Nou op woensdagavond zorg ik wel dat ik binnen blijf altijdquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Stel je voor dat je onder enge mensen moet zijn.the horror.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:23 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nou op woensdagavond zorg ik wel dat ik binnen blijf altijd
Ja joh, een klein kind een knuffel geven.. arm kind.quote:
Nee, wel deze:quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:23 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Heb je de backstagepass al binnen?
quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:26 schreef Zhano het volgende:
[..]
Nee, wel deze:
[ afbeelding ]
(exclusief negert)
Het gaat niet om de knuffel...??quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:26 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ja joh, een klein kind een knuffel geven.. arm kind.
Toevallig van het weekend nog geinstalleerd.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:29 schreef Zhano het volgende:
SQL server 2012 maar eens installeren, aangezien ik volgende week tentamen heb over die meuk
En een baby heeft zeker wel door dat het een knuffel is van Feyenoord.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:30 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
Het gaat niet om de knuffel...??
Mooi, als ik er niet uit kom Skype-stalk ik je.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Toevallig van het weekend nog geinstalleerd.
Project om databases om te zetten van 2005 naar 2012.
Geen probleem.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:33 schreef Zhano het volgende:
[..]
Mooi, als ik er niet uit kom Skype-stalk ik je.
oh shit we've got a badass over herequote:Op maandag 21 oktober 2013 13:35 schreef Roypsv het volgende:
oke nieuw team met ibarbo en muriel fuck ea
nee gie gewoon balo en dinaquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:35 schreef Roypsv het volgende:
oke nieuw team met ibarbo en muriel fuck ea
Omdat elke keeper net zo slecht is?quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:39 schreef Roypsv het volgende:
waarom zijn de keepers zo goedkoop in fut 14 en neit zo duur als in fut 13..
??? is geen antwoord op de vraag die ik stelquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:39 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Omdat elke keeper net zo slecht is?
Jawel hoor. Elke keeper is van het zelfde niveau. Dus het maakt niet zo veel uit wie je op goal hebt. Vorig jaar zat er ook echt duidelijk verschil in kwaliteit in de keepers. Dus betaalde je meer voor een goede keeper. Nu is het verschil gewoon een stuk kleiner waardoor de prijzen lager liggen. Maar dat is mijn theorie.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:40 schreef Roypsv het volgende:
[..]
??? is geen antwoord op de vraag die ik stel
je kunt nu net zo goed bizot kopen en de neuer mode aanzetten net als gister middagquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:44 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Jawel hoor. Elke keeper is van het zelfde niveau. Dus het maakt niet zo veel uit wie je op goal hebt. Vorig jaar zat er ook echt duidelijk verschil in kwaliteit in de keepers. Dus betaalde je meer voor een goede keeper. Nu is het verschil gewoon een stuk kleiner waardoor de prijzen lager liggen. Maar dat is mijn theorie.
What the actual fuckquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:06 schreef Tim86 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
De baby niet, dat is het allerergstquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:31 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
En een baby heeft zeker wel door dat het een knuffel is van Feyenoord.
Overmorgen heb je gewoon een goede schimmelkaas!quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:53 schreef Hoogstaande het volgende:
Een blok Old Amsterdam gekocht met 35% korting met houdbaarheidsdatum van overmorgen.
#SMLENO in real life.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:58 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Overmorgen heb je gewoon een goede schimmelkaas!
Eriksenquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:14 schreef Ferdii het volgende:
Teampje is af
[ afbeelding ]
muriel erbij en je wint allesquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:00 schreef ThadCastle het volgende:
[ afbeelding ]
Jahaaa dit wordt hem
inb4 thorb met zijn autisme over lengte
komt eruit dan stamp die rotkop van je in elkaarquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:05 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
als het niet zo is kom ik je opzoeken in nuenen vriend
Ultra-defense doen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:01 schreef Pino0 het volgende:
ik begin nu wel een beetje te strugglen in div 3
best veel goals tegen.. jammer ook dat di natale zo zwak is
moet dat nou?quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:06 schreef Roypsv het volgende:
[..]
komt eruit dan stamp die rotkop van je in elkaar
Die snap ik even niet? Wat is daar erg aan?quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:51 schreef Diamond3d het volgende:
[..]
De baby niet, dat is het allerergst
Aldus Ozil. Wat me opvalt, en dat heeft verder niks te maken met mijn eigen voorkeur voor PS3, is dat ik nog nooit zo'n profvoetballer heb horen zeggen dat ze FIFA spelen op Xbox...quote:Ik moet echt een compliment uitdelen aan de drie jongens die erbij betrokken waren. Het was echt tiki taka, het leek wel PlayStation-voetbal. Wat een ongelooflijk doelpunt”, zegt de middenvelder in gesprek met Arsenal Player.
Playstation had natuurlijk altijd FIFA erop, als enige. Totdat uiteindelijk de Xbox kwam dan. En het klinkt beterquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
Aldus Ozil. Wat me opvalt, en dat heeft verder niks te maken met mijn eigen voorkeur voor PS3, is dat ik nog nooit zo'n profvoetballer heb horen zeggen dat ze FIFA spelen op Xbox...
selectief gehoorquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:11 schreef Zhano het volgende:
[..]
Aldus Ozil. Wat me opvalt, en dat heeft verder niks te maken met mijn eigen voorkeur voor PS3, is dat ik nog nooit zo'n profvoetballer heb horen zeggen dat ze FIFA spelen op Xbox...
Met welke heb je dan sex gehad?quote:
Meeste mensen met een Ronaldo hebben zulke spelers nodig, omdat ze echt slecht zijn in FIFA.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:18 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Speel net voor het eerst tegen een team met Ronaldo. Hij kreeg een goedkope pingel die hij met Ronaldo binnenschoot, maar verder echt niks bijzonders
Hij best een duur team (Nani, Ramos, Xavi, Iniesta), maar de kwaliteit spatte er niet bepaald vanafquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Meeste mensen met een Ronaldo hebben zulke spelers nodig, omdat ze echt slecht zijn in FIFA.
nou en ze hebben wel ronaldoquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:21 schreef DuTank het volgende:
[..]
Meeste mensen met een Ronaldo hebben zulke spelers nodig, omdat ze echt slecht zijn in FIFA.
Zeker, maar ik verkoop liever mijn coinsquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:22 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
nou en ze hebben wel ronaldo![]()
moet nog steeds een keer inloggen op FIFA 13 om te kijken of ik al een messi kan kopen
ook niet aan de straatstenen kwijt te raken tegenwoordig.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Zeker, maar ik verkoop liever mijn coins
Komt wel rond TOTY.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ook niet aan de straatstenen kwijt te raken tegenwoordig.
let's hope soquote:
Ben je over komen waaien van Geenstijl?quote:
echt zo epischquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:29 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wrijf het er maar in. Ik moet nog uren wachten
ook niet voor inteeltquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:31 schreef Confetti het volgende:
[..]
Divisie 1 is niet geschikt voor jongetjes
Beste woorden om jezelf te beschrijvenquote:
had het over jullie mamquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
Beste woorden om jezelf te beschrijven
hahaha geniaalquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:39 schreef ThadCastle het volgende:
Dat spelAlleen de eerste minuut kijken
quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:42 schreef Maver24 het volgende:
Ik kom divisie 6 niet dooral 7x geprobeerd er door heen te komen maar blijf steeds hangen
geef het maar opquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:42 schreef Maver24 het volgende:
Ik kom divisie 6 niet dooral 7x geprobeerd er door heen te komen maar blijf steeds hangen
http://www.kongregate.com/games/ericthecooldude/supra-mayro-krattquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:39 schreef ThadCastle het volgende:
Dat spelAlleen de eerste minuut kijken
Ik vind het sowieso raar dat de meeste de spelers niet kennen of niet kunnen uitspreken.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:50 schreef ThadCastle het volgende:
Itani zegt bij Schurrle: Sherley. Volgens mij is het niet expres
Itani is gewoon fucking domquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:51 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso raar dat de meeste de spelers niet kennen of niet kunnen uitspreken.
Engelstalige mensen hebben sowieso moeite met Europese namen uitspreken.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:51 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso raar dat de meeste de spelers niet kennen of niet kunnen uitspreken.
Ga ik ook eens proberenquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:00 schreef ThadCastle het volgende:
Pack only. Maakt het nog wel leuk om te zien.
Tja bij xbox moet je dan meteen een nieuw gold account aanmakenquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ga ik ook eens proberen
[ afbeelding ]
Dat is klote.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Tja bij xbox moet je dan meteen een nieuw gold account aanmaken
Jep, PC.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Nog mensen hier die Battlefield 4 gaan halen?
Ik ga hem denk ik voor de PS3 halen eerst even die beta downloaden.quote:
Spannend..quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:34 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Tja. Ze is wel onder de 30. Koerswijziging van de Playboy
tellen first owners met meer dan 1 eigenaar ook ?quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:15 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ga ik ook eens proberen
[ afbeelding ]
Nee zijn beeldscherm kan producten voor hem bestellen. Hij ging vandaag zijn beeldscherm toch ophalen, niet zo dom Kevinquote:
Hoe kan dat dan?quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
tellen first owners met meer dan 1 eigenaar ook ?
fokschaapquote:Op maandag 21 oktober 2013 15:36 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Kolfschip? Klofschip? Kofschlip? Kofschilp?
jbgsquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:05 schreef Toefjes het volgende:
2 wedstrijden gespeeld. 1e wedstrijd een tegenstander die alleen maar de lange steekpass hanteerde. Gelukkig was hij niet zo goed. 4-1 gewonnen. Daarna 1-3 verloren. Alle 4 goals waren kopgoals, omdat de verdedigers niet meespringen. Het was weer leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een maat van me had ook al problemen, ik heb zelf nergens last van.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:09 schreef DuTank het volgende:
Is er iets mis met facebook trouwens? Er is al twee uur lang niks gepost bij mij en ik kan zelf ook niet posten..
Ja, een storing had ik op een nieuwssite gelezen inderdaad.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:09 schreef DuTank het volgende:
Is er iets mis met facebook trouwens? Er is al twee uur lang niks gepost bij mij en ik kan zelf ook niet posten..
quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:09 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
jbgs1 Grote ellende is het dit jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:11 schreef Hoogstaande het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat de goede kant op
Heb ik ook inderdaad. Vond het al raarquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:09 schreef DuTank het volgende:
Neuh, 1 per dag gemiddeld denk ik.quote:
Meeste productieve dag van 2013 incoming?quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:12 schreef Toefjes het volgende:
DuTank, hier het artikel
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)en-met-storing.dhtml
dat haal ik nog niet eensquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:12 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Neuh, 1 per dag gemiddeld denk ik.
Hinderlijke shit. Ik post nauwelijks wat op facebook, wil ik het eens een keer, doet ie het nietquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:12 schreef Toefjes het volgende:
DuTank, hier het artikel
http://www.ad.nl/ad/nl/55(...)en-met-storing.dhtml
balen man nu weet ik niet welke foto op instagram je leuk vindtquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:22 schreef DuTank het volgende:
[..]
Hinderlijke shit. Ik post nauwelijks wat op facebook, wil ik het eens een keer, doet ie het niet
Haha nee sorry, ik heb alleen facebook. Als ik zie wat voor een bagger er bij mij vriendin voorbij komt op Instagram en Twitter, dan moet ik bijna huilen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
balen man nu weet ik niet welke foto op instagram je leuk vindt
Geen betere in de Ligue 1, spitsen omdraaien kun je nog een andere Fransman doen (96 pace boy)quote:
Die heeft nog kuttere workratesquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Geen betere in de Ligue 1, spitsen omdraaien kun je nog een andere Fransman doen (96 pace boy)
Nou ik zit wel gewoon in divisie 2 met mijn kut teamsquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:38 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij bent wel echt van de kutteams de laatste tijd he
Barfa zou ideaal zijn, maar dan moet je wel je spitsen en CDM omdraaien. Payet lijkt me ook wel prima. Als je een Fransman RM zet zou ik overigens ook voor Konko RB gaan.quote:
Barfa ideal als RM? Ik betwijfel het...quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Barfa zou ideaal zijn, maar dan moet je wel je spitsen en CDM omdraaien. Payet lijkt me ook wel prima. Als je een Fransman RM zet zou ik overigens ook voor Konko RB gaan.
Konko RB had ik al bedacht dan ja goeie workrates heeft hij.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Barfa zou ideaal zijn, maar dan moet je wel je spitsen en CDM omdraaien. Payet lijkt me ook wel prima. Als je een Fransman RM zet zou ik overigens ook voor Konko RB gaan.
Heb je verkocht voor 200c.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Barfa ideal als RM? Ik betwijfel het...
Ideaal voor een boemlauwe skiller als Dré Jr.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:43 schreef Thorb het volgende:
[..]
Barfa ideal als RM? Ik betwijfel het...
leuk voor je. Het blijven kutteams.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:39 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Die heeft nog kuttere workrates
[..]
Nou ik zit wel gewoon in divisie 2 met mijn kut teams
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |