Het baard is al geschied. Nu maar hopen dat onze Mur verstandig genoeg is om het niet uit de hand te laten lopen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:57 schreef smitjew het volgende:
dat ziet er niet goed uit onder je kin volgens mij is het baardaardig
quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:00 schreef Sardu het volgende:
[..]
Het baard is al geschied. Nu maar hopen dat onze Mur verstandig genoeg is om het niet uit de hand te laten lopen.
Zit al aan het bier. Zo even eten en een mooie after dinner snaak.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:03 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik ga mezelf bedwelmen met een of ander stofje, Wellicht meerdere
quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:04 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zit al aan het bier. Zo even eten en een mooie after dinner snaak.
Laat groeien en maak kans op de hoofdrol.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is nog niet echt een baard.Ik wilde hem eignelijk alweer scheren, maar was te lui.
ik ook ben nu bij 4 ofzo hij is zo epicquote:Op maandag 21 oktober 2013 17:06 schreef FL_Freak het volgende:
Breaking Bad bazenserieben nu bij S02E02 in een nacht en toestraks al 8 afleveringen gekeken
straie huntersquote:Op maandag 21 oktober 2013 17:12 schreef Sardu het volgende:
[..]
Laat groeien en maak kans op de hoofdrol.![]()
Even een paar negerinnen met straie weten te strikken en dan kunnen we filmen.
M'n moeder was gistermiddag begonnen met seizoen 2 en is nu op de helft van seizoen 3. Die heeft ook vakantiequote:Op maandag 21 oktober 2013 17:06 schreef FL_Freak het volgende:
Breaking Bad bazenserieben nu bij S02E02 in een nacht en toestraks al 8 afleveringen gekeken
Ja weetje ik zag de eerste paar minuten een hele tijd geleden en dacht 'meh'. Maar na de eerste aflevering gisteravond afgekeken dacht ik wowquote:Op maandag 21 oktober 2013 17:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
M'n moeder was gistermiddag begonnen met seizoen 2 en is nu op de helft van seizoen 3. Die heeft ook vakantie
Heb jij toevallig....quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
M'n moeder was gistermiddag begonnen met seizoen 2 en is nu op de helft van seizoen 3. Die heeft ook vakantie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love coffee in a cup,
little fuzzy pups,
bourbon in a glass,
and grass!
Same, eerste aflevering ook ooit gedownload en na 10 min in slaap gevallen en nooit meer opnieuw begonnen maar de 2e poging een jaar later was meteenquote:Op maandag 21 oktober 2013 17:49 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ja weetje ik zag de eerste paar minuten een hele tijd geleden en dacht 'meh'. Maar na de eerste aflevering gisteravond afgekeken dacht ik wowen toen was ik verslaafd
quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:53 schreef Sardu het volgende:
[..]
Heb jij toevallig....Dat hebben de meeste mensen toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De meeste mensen beantwoorden ook gewoon een vraag en komen niet met een wedervraag.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat hebben de meeste mensen toch?
JA MENEER.quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:58 schreef Sardu het volgende:
[..]
De meeste mensen beantwoorden ook gewoon een vraag en komen niet met een wedervraag.![]()
Mooi!quote:
Sterkte zo meteenquote:Op maandag 21 oktober 2013 18:10 schreef Moira. het volgende:
Pff, net thuis van een energiek weekend
Zaterdagavond wezen stappen in Zwolle en zondag zomaar naar voetbalwedstrijd PEC-ADO geweest. Had wel echt mazzel, super toffe wedstrijd (6-1 voor PEC)
Nog lekker nachtje bij Mono in Grunn geslapen
Nu net thuis, maar over een half uurtje richting uitvaartcentrum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |