quote:Op maandag 21 oktober 2013 02:14 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Je kan buiten ook lachgas doen. Ik liep wel vaker met een spuitbus en ballonnen en patronen buitenEn een keer met mp3speler op standje doof een ballon opblazen in de trein en dan de ballon even wat inhaleren, naar links kijken en dan een s zien staan. Oh kut stilte coupe
beter nog samen met lsd of ketaquote:Op maandag 21 oktober 2013 02:20 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
![]()
Je deed toch ook sssstt![]()
Voor mij was op een verjaardag en niet heel bijzonder. Tot ik buiten kwam en de mist in sluiers over de weilanden hing.![]()
Maar binnenkort x met een vage duitse chick op een feestje. Als ik lachgas tegenkom zal ik er eens over denken.
Kom je maar op 1 manier achter slimmerd.quote:Op maandag 21 oktober 2013 02:19 schreef Amarantha het volgende:
http://www.bakkerbart.nl/(...)h=977&q=80&r=3&w=691
Zou zo'n rookworst broodje nou echt lekker zijn?
Hmpfquote:Op maandag 21 oktober 2013 02:23 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Kom je maar op 1 manier achter slimmerd.
That's fucked up man!quote:Op maandag 21 oktober 2013 02:21 schreef badtripbob het volgende:
[..]
beter nog samen met lsd of ketaof 2c-i of truffels. of alles samen
quote:Op maandag 21 oktober 2013 02:26 schreef Sardu het volgende:
[..]
That's fucked up man!![]()
Zag er laatst nog 1 op een bank zitten die 4 dimensies verderop was.Zo'n kwijlsliert tot op z'n jas.
Ikke , lekker veel olie erop en wrijven als een motherfockerquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:48 schreef Sardu het volgende:
Ik ben kapot.![]()
Iemand toevallig heel goed met massages?
Jij woont dichter bij dan je denktquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:54 schreef smitjew het volgende:
[..]
Ikke , lekker veel olie erop en wrijven als een motherfocker
Jaquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:56 schreef Sardu het volgende:
[..]
Jij woont dichter bij dan je denkt![]()
Kiek moar uut, ik, sta zo bij je op de stoep.
Ik zie nijverdal staan, dat is een kwartiertje fietsen.quote:
Shitquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik zie nijverdal staan. Dat is een kwartiertie fietsen.
Nee, niet uit rijssen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:00 schreef smitjew het volgende:
[..]
Shit
Misschien kennen we elkaar.
Kom je uit Rijssen ofzo ?
Zeker , maar is nu dicht.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee, niet uit rijssen.![]()
Ander kutdorp in de buurt. Wel een fwb in nijverdal wonen en een keer een scharrel uit de kruidenwijk gehad. Weleens in murphys geweest?
Ken ik wel, nooit geweest though.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:06 schreef smitjew het volgende:
[..]
Zeker , maar is nu dicht.
Trouwens is cafe klaasvaak van mijn pa
Haarle of marle dan ?
Als je rond de 20 ofzo bent moet ik je wel kennen denk ik.quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:11 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ken ik wel, nooit geweest though.
Marle komt meer in de buurt maar nog niet helemaal goed. Zal je wel n DM doen.![]()
Ik ben ook niet heel vaak in nijverdal te vinden. Vroeger wel vaker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |