quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:08 schreef Toto69 het volgende:
Ik ga maar eens wat Family Guy kijken en dan naar bed of zoTot morgen
Tussen de 300 en 400quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:09 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik heb vandaag niet zoveel gepost denk ik.
Wanneer kom je.. film kijken?quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:09 schreef LittleBrownie het volgende:
ik heb alleen vansvond gepostquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:09 schreef LittleBrownie het volgende:
thuisserver gebruik je ?quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:08 schreef Stuart het volgende:
Ik denk dat Karina bovenaan staat trouwens
quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:10 schreef d4v1d het volgende:
Hoe centreer je ook alweer verticaal tekst in een tabel bij word?
Volgende week?quote:
Nee, ik kijk altijd bij Arcee en die is eigenlijk altijd goed alleen vandaag lijkt het even of 2 dagen bij elkaar zijn geteld voor de mensen in de top 500quote:
voortaan noteer ik mijn postcount dan weet ik precies hoeveel ik gepost heb.quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, ik kijk altijd bij Arcee en die is eigenlijk altijd goed alleen vandaag lijkt het even of 2 dagen bij elkaar zijn geteld voor de mensen in de top 500
Hahahaha, ja dat is ook nog een mogelijkheidquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
voortaan noteer ik mijn postcount dan weet ik precies hoeveel ik gepost heb.
Week daarna?quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:11 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dan kan ik niet, en ik moet eerst dit blok halen anders kan ik weer terugverhuizen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iddquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |