Ff album downloaden danquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beter krijg je ze niet hoor. Album waar dat op staat staat al voor het derde jaar top 3 in Mex' geweldige albumlijst.
Welterusten alvastquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga nog even lezen en dan slapen. Lobi wie lobi toekomt. En zij weten.
Zo laat mogelijk opstaan iigquote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ga nog even lezen en dan slapen. Lobi wie lobi toekomt. En zij weten.
Ja, voor je het weet ben je weer in Nederland johquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zo laat mogelijk opstaan iigen hopen dat de dag een beetje meevalt, tegen dinsdag zie ik minder op want dan moet ik toch op tijd slapen en 3.30 opstaan
quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:55 schreef jordyqwerty het volgende:
Beter doen ze R U MIne? ofzo in Guitar Hero, zo'n knaller is dat, altijd kippenvel
die heb ik nu weer in mn hoofdquote:
Ja heerlijke plaat. Zoals ik zei, wel veel smerige teksten maar daar luister ik prima doorheen, en het laatste nummer heeft een prachtige tekstquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:55 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ff album downloaden dan
Nummer klinkt tof
Ik heb m'n GH drumstel gesloopt manquote:
Sonic Youth door ontdekt, derhalve faalklacht.quote:
Incineratequote:Op zondag 20 oktober 2013 23:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sonic Youth door ontdekt, derhalve faalklacht.
'cross the Breeze is fucking lekker. En Mildred Piercequote:
die hongaarse inzendingvoor het songfestivalquote:
Wordt tijd, hier niks meer te beleven dus mag van mij vrij snel woensdag zijn. Lange dag maar het moet maar.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, voor je het weet ben je weer in Nederland joh
Ik ben elk nummer die jullie beiden posten aan het beluisterenquote:
Oh dat kut liedquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
die hongaarse inzendingvoor het songfestivalik krijg steeds dat liedje in mn hoofd als ik jou zie en dan hoor ipv kedvesem xcachet
![]()
Dat snap ik. Van mij mag het snel december zijnquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:59 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wordt tijd, hier niks meer te beleven dus mag van mij vrij snel woensdag zijn. Lange dag maar het moet maar.
Ik ga zo naar bed, kun je rustig luisteren.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben elk nummer die jullie beiden posten aan het beluisteren![]()
Wat is er in december dan?quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat snap ik. Van mij mag het snel december zijn
de elfstedentocht. Duhhquote:
serious request, top 2000.quote:
Kerst, vakantie, naar NL. Leuke periodequote:
top 2000quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
serious request, top 2000.
Drukke nachtjes op FOK!
Aan beide doe ik niet meequote:Op maandag 21 oktober 2013 00:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
serious request, top 2000.
Drukke nachtjes op FOK!
ik ben een rasoptimistquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:02 schreef Toto69 het volgende:
[..]
It giet net oan hjer. Dat kist do wol tinken maar dat geat echt net.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |