In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Die verkiezing sloeg echt nergens op. Lambiekquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:59 schreef Evertjan het volgende:
[..]
met Jan van Halst op nummer 1 zou ik mij niet druk maken
beste analist ooitquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die verkiezing sloeg echt nergens op. Lambiek
Ga vannacht hele topiek vol spammen en open wel een nieuwe....quote:
Succes...quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:05 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Ga vannacht hele topiek vol spammen en open wel een nieuwe....
TT is nu een tautologie voor studio voetbal
Een tijdje terug tegen Italië speelde Japan echt goed, dat was echt een topwedstrijd.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:05 schreef Magere_Gein het volgende:
Ik denk dat de oefenwedstrijden tegen Japan en Colombia heel nuttig gaan zijn, die gaan ons een harde maar nodige les opleveren. Dat niveau is wel even wat anders dan de wk-kwali tegenstanders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |