Rosdorff, hij is nog ff aan t ladenquote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:56 schreef kensei het volgende:
Miniruis, Duuc en Nielswinsen heb ik lieutenants gemaakt btw
YES YES YES JE MAAKT ME DAGquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:56 schreef kensei het volgende:
Miniruis, Duuc en Nielswinsen heb ik lieutenants gemaakt btw
Regel is een headsetquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:03 schreef Row-1 het volgende:
Veel races gedaan gister met jullie
Was zeker lache, alleen beetje jammer dat niemand van jullie Traffic aan wil. Dan kun je net zo goed Forza/Gran Turismo gaan spelen
En op gegeven moment ben ik maar gekapt want alleen races doen was ik wel een beetje zat, zou leuk zijn om af en toe ook een missie te doen, of parachuten of wat dan ook
Omdat ik mijn connectie er de afgelopen week 300x is uitgeknald tijdens jobs/racesquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:04 schreef Muto het volgende:
Ik zag gisteren dat Duuc bij reputatie verdacht had staan.
Duuc is een hele rustige jongenquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:04 schreef Muto het volgende:
Ik zag gisteren dat Duuc bij reputatie verdacht had staan.
Gister 150k verdient met paar FOK racesquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:03 schreef Row-1 het volgende:
Veel races gedaan gister met jullie
Was zeker lache, alleen beetje jammer dat niemand van jullie Traffic aan wil. Dan kun je net zo goed Forza/Gran Turismo gaan spelen
En op gegeven moment ben ik maar gekapt want alleen races doen was ik wel een beetje zat, zou leuk zijn om af en toe ook een missie te doen, of parachuten of wat dan ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |