Nee oranje luchstreepjes die vallen onder aerodynamics, je kan een kleur kiezen en je gaat er iets sneller van.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:44 schreef Lisker het volgende:
[..]
Luchtstreepjes? Je bedoelt die slipstream airstreaks?
Ik weet niet wat jullie roken, maar ik wil er ook wat van!quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:49 schreef kensei het volgende:
[..]
Nee oranje luchstreepjes die vallen onder aerodynamics, je kan een kleur kiezen en je gaat er iets sneller van.
De Schafter heeft een snellere acceleratie. De Tailgater vind ik zelf lekkerder rijden qua wegliggingquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:47 schreef kensei het volgende:
[..]
Welke rijd nou beter, de Schafter of de Tailgater?
#TEAMCHROMEquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:59 schreef Divje het volgende:
[..]
De Schafter heeft een snellere acceleratie. De Tailgater vind ik zelf lekkerder rijden qua wegligging
No #CHROME TEAM YAY?
Je moet voor een auto een bestelling plaatsen met dat kenteken erbij. Van kleur veranderen ofzo. En dan de bestelling ophalen bij de lsc. Dit werkte bij tenminste. daarna kan je het overal gewoon bij de plate selecteren.quote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:09 schreef kensei het volgende:
#CHROME #TEAMCHROME #CHROMETEAM #CHROMETAGTEAM #CHROMESWAG #CHROMEWINS #CHROMEELITE![]()
![]()
Leggen ze stickybombs naast de weg neer danquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:12 schreef PicoMMP het volgende:
Zit ineens in een race met arabieren. Ben gewoon bang dat mijn auto ieder moment kan ontploffen
Nee, schoenen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:14 schreef Divje het volgende:
[..]
Leggen ze stickybombs naast de weg neer dan?
Ik 54/200quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:19 schreef kawa4 het volgende:
ik zit nou op
53 gewonnen
en 220 verloren
quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:20 schreef PicoMMP het volgende:
En nu met heel hard pratende fransen en kut muziek
We moeten nog naar de kapperquote:Op maandag 21 oktober 2013 13:09 schreef kensei het volgende:
#CHROME #TEAMCHROME #CHROMETEAM #CHROMETAGTEAM #CHROMESWAG #CHROMEWINS #CHROMEELITE![]()
![]()
ik join jequote:Op maandag 21 oktober 2013 13:28 schreef kamikazebanaan het volgende:
[..]
miniruis16 ik maak even deze race af dan kom ik eraan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |