M'n auto is alleen niet chromequote:Op maandag 21 oktober 2013 09:08 schreef Multiply het volgende:
[..]
Gaan we nu GTA Dordrecht doen? Burnouts op het statenplein.
als je de witte luchtstreepjes gekocht hebtquote:Op maandag 21 oktober 2013 09:20 schreef Muto het volgende:
Wanneer krijgen we 250.000 dollar. weten jullie dat?
parachutespringen van de grote kerk.quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:08 schreef Multiply het volgende:
[..]
Gaan we nu GTA Dordrecht doen? Burnouts op het statenplein.
JA die!! Hoeveel kosten die en bij welke LSC kun je die halen?quote:
daar had jij gister nog de cheat code van getypt, in deze topicquote:Op maandag 21 oktober 2013 09:48 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
JA die!! Hoeveel kosten die en bij welke LSC kun je die halen?
Nee die code was om mensen te inviten als je zelf geen host bent. Erg handig als je met vreemden zit en je wil toch een paar Fok!kers erbijquote:Op maandag 21 oktober 2013 09:50 schreef kawa4 het volgende:
[..]
daar had jij gister nog de cheat code van getypt, in deze topic
dus jij hebt ze dan toch al, of ben je ze kwijtgeraakt ( wat ook kan als je te hard crashed)
Kan dat ook? ik zag olepje heel veel crashen maar hij had nog steeds witte luchtstrepenquote:Op maandag 21 oktober 2013 09:50 schreef kawa4 het volgende:
[..]
of ben je ze kwijtgeraakt ( wat ook kan als je te hard crashed)
Wat voor glitch nou weer?quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:56 schreef poker4lifee het volgende:
nieuwe glitchwel 'maar' 15m per uur ofzo tho.
mja ik pas er voorlopig voor. echt genaaid die mensen die er straks echt geld aan gaan uitgeven
bijna zelfde als voorheen alleen iets meer doen waardoor het wat langzamer werkt.quote:
Snap niet dat mensen het risico nog nemen. Je zit zo in de cheater pool en dan ben je toch echt goed de lul. Ik zat in die bad sport pool 2 dagen lang en daar zaten ook de gliltchers bij, en erg leuk is het daar niet. Iedereen heeft tanks en all kiddies zitten daar op een hoopje. De mensen hebben natuurlijk alles al unlocked en vervelen zich kapot en zijn daarom alleen er op uit om andere mensen het leven zuur te maken.quote:Op maandag 21 oktober 2013 09:58 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
bijna zelfde als voorheen alleen iets meer doen waardoor het wat langzamer werkt.
Ik ging gister met die Buzzard op jacht naar players, maar dat moet ik ook niet te vaak doenquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:20 schreef poker4lifee het volgende:
dat zijn vooral mensen die daar zitte nomdat ze teveel auto's gesloopt hebben he
en leven zuur maken en zelf al over de 650 kills hebben hmm..
hier ook al iets boven de 600 daar niet van
Ja maar heb jij al eens tegen een tank gevochten? Dat is pas unfair haha. Ik had iets van 6 of 7 sticky bombs nodig om dat ding het zwijgen op te leggen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:20 schreef poker4lifee het volgende:
dat zijn vooral mensen die daar zitte nomdat ze teveel auto's gesloopt hebben he
en leven zuur maken en zelf al over de 650 kills hebben hmm..
hier ook al iets boven de 600 daar niet van
zeker gedaan ja, was totaal kansloos. Ja sowieso mee eens dat dat geen bad sports moet zijn, al duur genoeg.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:26 schreef Lisker het volgende:
[..]
Ja maar heb jij al eens tegen een tank gevochten? Dat is pas unfair haha. Ik had iets van 6 of 7 sticky bombs nodig om dat ding het zwijgen op te leggen.
Ik vind dat het slopen van auto's nu ook niet meer tot bad sport moet behoren omdat ze dat systeem nu gefixed hebben. Als ik bijvoorbeeld een bugatti vernietig (En met de AP pistol schiet je een auto zo naar de klote -_- kwam ik dit weekend achter) kost mij dat gewoon 12k en de ander helemaal niets. Vind dat er geen bad sport meer bij hoeft.
ja tikt aardig aan danquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:25 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik ging gister met die Buzzard op jacht naar players, maar dat moet ik ook niet te vaak doenDe helft van de mensen rijd in personal vehicles.
Ja dat en bad sports warningquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:30 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zeker gedaan ja, was totaal kansloos. Ja sowieso mee eens dat dat geen bad sports moet zijn, al duur genoeg.
[..]
ja tikt aardig aan dansteeds 10k eraf
Yep, en als je bad sport bent krijgt je daarna 48 uur extra voor elke auto die je kapot maakt volgens mij.quote:
neuh dat niet. genoeg auto's gesloopt in bad sports zonder er weer tijd bij te krijgenquote:Op maandag 21 oktober 2013 10:38 schreef Lisker het volgende:
[..]
Yep, en als je bad sport bent krijgt je daarna 48 uur extra voor elke auto die je kapot maakt volgens mij.
Welke rijd nou beter, de Schafter of de Tailgater?quote:Op maandag 21 oktober 2013 01:44 schreef Divje het volgende:
Wou 'm toch eigenlijk wel hebben..
[ afbeelding ]
En ook maar direct een muscle car erbij
[ afbeelding ]
Raar, ik kreeg een waarschuwing toen ik dat deed.quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:39 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
neuh dat niet. genoeg auto's gesloopt in bad sports zonder er weer tijd bij te krijgen
iFruit app, die kan alleen op iPhonequote:Op maandag 21 oktober 2013 11:33 schreef PicoMMP het volgende:
Ik snap nog steeds niet hoe ik mijn eigen naam op mijn kentekenplaat krijg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |