Wormer95quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:19 schreef Pizzapuntje het volgende:
Want heb al met sommige van jullie gespeeld, waarvan ik dan denk ; ooooh, ben jij dat?
Ohh. Ik kreeg vaak uitnodigingen om te tennissen van jouquote:Op maandag 21 oktober 2013 16:18 schreef Pizzapuntje het volgende:
Hoe heten jullie eigenlijk in GTA?
Mijn naam in GTA is tessaap.
Oooooh jij bent het. Ik stond laatst naast je en schoot je mij lek na een mislukte invite. Toen besefte ik dat ik niet meer in de Fok crew zat haha.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:18 schreef Pizzapuntje het volgende:
Hoe heten jullie eigenlijk in GTA?
Mijn naam in GTA is tessaap.
Heet jij gewoon Divje?quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:21 schreef Divje het volgende:
[..]
Ohh. Ik kreeg vaak uitnodigingen om te tennissen van jou
Nog niet met jou gespeeld volgens mij. Wel eens tegengekomen
Haha oh echt?quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:23 schreef Lisker het volgende:
[..]
Oooooh jij bent het. Ik stond laatst naast je en schoot je mij lek na een mislukte invite. Toen besefte ik dat ik niet meer in de Fok crew zat haha.
In-game heb ik dezelfde naam als hier. Hehe
Laat ik het zo zeggen. Voordat ik het hoedje kreeg kreeg ik nog 1000$ omdat ik een good sport was. Hoe het geteld wordt lijkt mij gewoon om een bepaald aantal te gaan. Terwijl ik ervan uit ging dat als ik good sport meldingen kreeg dat ik veilig was, NOT.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:26 schreef Zhano het volgende:
Dat bad sports, gaat dat om hoeveel auto's je sloopt binnen een bepaalde tijd of gewoon totaal? Ben redelijk aan het worden met die Buzzard en af en toe zit er wel eens een PV tussen. Kreeg net een waarschuwing dat ik 'punished' zou worden als ik doorga, dus denk laatste waarschuwing. Als ik dan morgen nog een PV sloop heb ik dan meteen bad sports?
Mooi kut dan.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:28 schreef Lisker het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. Voordat ik het hoedje kreeg kreeg ik nog 1000$ omdat ik een good sport was. Hoe het geteld wordt lijkt mij gewoon om een bepaald aantal te gaan. Terwijl ik ervan uit ging dat als ik good sport meldingen kreeg dat ik veilig was, NOT.
Dus ik vernietig geen auto's meer. Ik was aan het sparen voor een tank maar ik heb het maar uitgegeven aan een Entity+upgrades.
Ik had beter ook dezelfde naam kunnen nemen als hier, speel meer met mensen van hier dan psn vrienden.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:23 schreef Lisker het volgende:
[..]
Oooooh jij bent het. Ik stond laatst naast je en schoot je mij lek na een mislukte invite. Toen besefte ik dat ik niet meer in de Fok crew zat haha.
In-game heb ik dezelfde naam als hier. Hehe
Thanks als ie er dus met een timed out error uitgaat saved die dus niets.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:33 schreef Pizzapuntje het volgende:
[..]
Als je via het menu of via de shift het spel verlaat saved ie automatisch
En hij geeft nu ook duidelijk aan met een berichtje dat je succesvol gesaved hebt.quote:
Jawel, hij saved om de paar minuten automatisch het kan zijn dat je een paar minuten werk kwijt bent maar meer niet. Tenzij je de melding krijgt dat het saven niet gelukt is en toen de time out kreeg.quote:Op maandag 21 oktober 2013 16:34 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Thanks als ie er dus met een timed out error uitgaat saved die dus niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |