quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:13 schreef Rosario het volgende:
Nou dag allemaal. Goed dat jullie Paire pickten.
Rosario baasquote:
je moet een andere kiezen want monfils heeft zich terug getrokkenquote:
Ik moet helemaal niks! Maar bedankt voor het doorgevenquote:Op maandag 28 oktober 2013 22:59 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
je moet een andere kiezen want monfils heeft zich terug getrokken
Ik moest welquote:Op maandag 28 oktober 2013 23:57 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ik moet helemaal niks! Maar bedankt voor het doorgeven
Pick 2: Youzhny
Hoop je sterker terug te zien!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 00:01 schreef detennismaster het volgende:
Nou dat was het dan. Wat een jaar. Na de #australienopen overwinning nog maar iets van 500 punten gehaald. Zie jullie weer in januari.![]()
Ga nu 2 maanden op trainingskamp, dan pak ik in januari wat exho's mee. Waarschijnlijk Abu Dhabi en Kooyong.quote:
Dacht, laat ik Janowicz maar bewaren, je weet het maar nooit in Parijsquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:49 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
sorry dat ik je op een idee heb gebracht
We moeten al zoveel op hardcourt spelenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Ideeën voor volgend seizoen zijn alvast welkom. Een toernooi voor de Australian Open (Of Australien Open, voor Robin) aan lijkt me best een interessante optie.
We gaan op zoek naar toernooien op ijs en glas.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:29 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
We moeten al zoveel op hardcourt spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |