Sowieso krijg je dan eerst een waarschuwingquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:14 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
ik niet. dit is een lok val om mij een ban te doen!
Niet eens want het gaat via dmquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:16 schreef appelen het volgende:
[..]
Sowieso krijg je dan eerst een waarschuwing
Hij is domquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:16 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Niet eens want het gaat via dm!
Haha, hoe goed was die klacht ook echt.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:50 schreef Nikmans het volgende:
'Stoer' een kroketje uit de muur trekken en opeten
ik ga mijn kop niet op een forum zettenquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:15 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Stoer hoor. Zeg post jij eens een pic dan
Waarom niet? Bang voor kritiek?quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:18 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
ik ga mijn kop niet op een forum zetten
Hetzelfde geldt voor deze klachtquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:53 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Of op een terrasje zitten en 'neerbuigend" kijken naar mensen die 'doodgewoon' een brief moeten 'posten'
baartaap! is dat lekker dat eten die er in achter blijft??quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:16 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Liever lelijk dan achterlijk.
Baartaapquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:19 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
baartaap! is dat lekker dat eten die er in achter blijft??
quote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:19 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
Baartje*quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:20 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]![]()
Zolang het baardje maar is bijgehouden.
Het is heerlijk. Als er oorlog uitbreekt overleef ik het tenminste. Hopelijk sterven alle debielen die niet weten hoe ze 'baard' moeten schrijven uit.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:19 schreef Synthofiel het volgende:
[..]
Katoenen veters dragen.quote:
doodwensing! ban!quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:22 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Het is heerlijk. Als er oorlog uitbreekt overleef ik het tenminste. Hopelijk sterven alle debielen die niet weten hoe ze 'baard' moeten schrijven uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |