Zou best wel handig zijn. Licht en toch kogelvrijquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:53 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik krijg niet echt resultaten op 'kogelvrij regenpak'
vroeg me af of ze bestonden maar nee
had je geen regenpak mee?quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:53 schreef Toto69 het volgende:
Laatste keer dat ik hier op het terras zit
Laatste keer deze maand. Je weet nooit wat de toekomst brengt jongenquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:53 schreef Toto69 het volgende:
Laatste keer dat ik hier op het terras zit
hoeveel matches heb jequote:
Ik jatte die schaamteloos uit een ander topic.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
soort zoekt soort.
Ergo; david is een dikke neger.
quote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik jatte die schaamteloos uit een ander topic.
The UK hoop ik, en veel reizen. Ik hoef niet in elk land te wonen maar liften wil ik nog eens doen, treinen naar Budapest of Praag, fietsen naar Santiago de Compostela voor een goed doel (of die ooit nog kan weet ik nietquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Laatste keer deze maand. Je weet nooit wat de toekomst brengt jongen
Ditquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:47 schreef essnhills het volgende:
Willen jullie me weg hebben ofxoik zit mobiel
Ik heb 0 matches maar kan ook niemand liken. Bug in de app + ben nog in Lisboa.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik jatte die schaamteloos uit een ander topic.
UK is goed man, je spreekt vast wel redelijk Engels en dat wordt hier alleen maar beterquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
The UK hoop ik, en veel reizen. Ik hoef niet in elk land te wonen maar liften wil ik nog eens doen, treinen naar Budapest of Praag, fietsen naar Santiago de Compostela voor een goed doel (of die ooit nog kan weet ik niet)
Londonquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
UK is goed man, je spreekt vast wel redelijk Engels en dat wordt hier alleen maar beter
Coolquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
LondonI have participated in the glorious BBC public speaking awards and I also have a certificate for doing that.
is best leukquote:
Mensen beoordelen op het uiterlijkquote:
Ik had wel matches, maar heb de app verwijderdquote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:09 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
iedereen baalt dat je de app verwijderd hebt wss
spacendquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:09 schreef Tjacka het volgende:
ik vind hamerhaaitje leuker dan va.
einde bericht
Ze brengen beide even veel eets mee voor dit topicquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:09 schreef Tjacka het volgende:
ik vind hamerhaaitje leuker dan va.
einde bericht
is leuk hequote:
omg ik wil ookquote:
hoeveel?quote:
toch geen dode baby moppen?quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik stuur alleen maar slechte openingszinnen.
wow dat is veelquote:
dan heb ik jou nog niet gehadquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:13 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik stuur alleen maar slechte openingszinnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |