SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkere vrouwelijke techno DJ's
Xosar.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
Echt niet hoorquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
laten we dat maar niet doen is alleen voor normale mensen
Dan wil ik u graag doorverwijzen naar studielink.nl/uitschrijvenquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
laten we dat maar niet doen is alleen voor normale mensen
HAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:
quote:
Er lopen een paar allochtonen rond bij ons, zegt genoeg.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:35 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik ben nog geen halvegare idioten tegengekomen hoor gelukkig
word je helemaal mee doodgegooid bij mij, maar ja rotterdam he. Gelukkig zijn het niet de stereotype bontkragen die je normaal in rotterdam ziet lopenquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Er lopen een paar allochtonen rond bij ons, zegt genoeg.
Swek brohoquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Er lopen een paar allochtonen rond bij ons, zegt genoeg.
Ben je anders bang?quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:37 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
word je helemaal mee doodgegooid bij mij, maar ja rotterdam he. Gelukkig zijn het niet de stereotype bontkragen die je normaal in rotterdam ziet lopen
Kloptquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:41 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ja als je niet uitkijkt word je zo overvallen
?quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Dallas tegen Phillie is echt ontzettend saai
Werkloosquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En wat wordt je daarmee? Bankier?
Word is het voor jou, wo'er. Bankier met een miljoen salaris per jaar zeker?quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:50 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
En wat wordt je daarmee? Bankier?
Hou je bek kut vent.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:51 schreef Baje het volgende:
[..]
Word is het voor jou, wo'er. Bankier met een miljoen salaris per jaar zeker?
quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:51 schreef Baje het volgende:
[..]
Word is het voor jou, wo'er. Bankier met een miljoen salaris per jaar zeker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
WTFquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:21 schreef DePresident. het volgende:
Als je op een youtube filmpje rechtermuisknop klikt staat er serieus 'statistieken voor nerds'
quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:26 schreef Fuszy het volgende:
Eindelijk weer eentje (hah undercut jiggy Djee)
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:28 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik heb er vandaag al drie verkocht voor 4,5k
Afrobob is ook geen fijne lone CDMquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:36 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Zes wedstrijden hier nu mee gespeeld, best wel een kut team, ik mis mijn 90+ pace Fransen op de flanken
En 2 dezelfde spitsen lijkt mij ook kutquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Afrobob is ook geen fijne lone CDM
IF Lukaku en Bentekequote:Op zondag 20 oktober 2013 22:43 schreef Djeetje het volgende:
[..]
En 2 dezelfde spitsen lijkt mij ook kut
Net iets minderquote:Op zondag 20 oktober 2013 22:44 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Scoren die net zo veel als Pelle IF bij jou ?
Ik vond Negredo best goed. Maar daar zijn hier de meningen over verdeeld.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:44 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Scoren die net zo veel als Pelle IF bij jou ?
Misschien dan maar eens proberen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:59 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik vond Negredo best goed. Maar daar zijn hier de meningen over verdeeld.
kostic is goed manquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:04 schreef Roypsv het volgende:
[..]
hun zijn zo fake goed bij fut. oplichterij van de bovenste plank
combi van 2 topeconomenquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:13 schreef ThadCastle het volgende:
Thorben in een pakket
[ afbeelding ]
Probeer ze beide uit en neem de bestequote:Op zondag 20 oktober 2013 23:13 schreef Djeetje het volgende:
Ik twijfel tussen een 41212 of 442 met Menez - Cavani
Ga denk ijk voor 442, omdat ik dat altijd speel.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Probeer ze beide uit en neem de beste
Medium-High op LM en RM en Low- High op LW RWquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:16 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ga denk ijk voor 442, omdat ik dat altijd speel.
Heb je een leuk team gemaakt heb je klote workrates op de flanken
Pessimistquote:
normaal gesproken na MOTDquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:24 schreef BDIL het volgende:
Wanneer hebben ze die Championship Samenvattingen ?
H/M en H/L bedoel je lijkt me..quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Medium-High op LM en RM en Low- High op LW RW![]()
que?quote:
Ik had bijde M/Mquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Medium-High op LM en RM en Low- High op LW RW![]()
lap zegquote:
bijdequote:
Gisteren bij The Football League show.. met o.a. Steve McClaren bij Derby County.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:24 schreef BDIL het volgende:
Wanneer hebben ze die Championship Samenvattingen ?
Pepe en Cambiasso, want die zaten net in mijn pakketquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:42 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
om wie wil je het team maken dan?
persoonlijk zou ik dan voor 4231(2) gaan, vind ik een fijne formatie. Weet niet wat jouw favoriete formatie is so far?quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:42 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Pepe en Cambiasso, want die zaten net in mijn pakket
Yes yes girlquote:
geen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
persoonlijk zou ik dan voor 4231(2) gaan, vind ik een fijne formatie. Weet niet wat jouw favoriete formatie is so far?
Hello Guys , met zijn geile pedo stemquote:
Echte fansquote:
Als ik daar de Engelse woordenschat voor had..quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:45 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Godver dree, kap eens met voorlezen joh
neequote:Op zondag 20 oktober 2013 23:47 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Klopt je filmpje wel want je praat over je wedstrijd terwijl je allang in het menu zit?
quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:48 schreef ThadCastle het volgende:
Einde video: And now to bed said thumbalot.
tja..dikke wijven gaan ook niet turnen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Als ik daar de Engelse woordenschat voor had..
Het voorlezen vind ik wel hinderlijk, het klinkt heel erg monotoon. Net alsof je aan het voorlezen bent aan kleine kinderen die moeite hebben je te begrijpen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:46 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Als ik daar de Engelse woordenschat voor had..
Associeer je mij nou gewoon met een dik wijf ?quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
tja..dikke wijven gaan ook niet turnen.
Ik zal morgen eens proberen of ik het kan uit mijn hoofd in het Engels.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:50 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het voorlezen vind ik wel hinderlijk, het klinkt heel erg monotoon. Net alsof je aan het voorlezen bent aan kleine kinderen die moeite hebben je te begrijpen.
Schrijf gewoon een paar steekwoorden op en brei er een verhaal om heen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik zal morgen eens proberen of ik het kan uit mijn hoofd in het Engels.
Dan zal wel de grammatica etc veel slechter worden
Noem je youtube kanaal first tuber with the syndrom of down en niemand vindt het erg meerquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Breien hihiquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Schrijf gewoon een paar steekwoorden op en brei er een verhaal om heen.
Klinkt meestal een stuk natuurlijker.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:52 schreef BDIL het volgende:
[..]
Noem je youtube kanaal first streamer with the syndrom of ginger en niemand vindt het erg meer
Ik kreeg hetzelfde 'gezeur' over mijn paar videos. Al is mijn Engels wel goed, maar het klinkt altijd anders uit de mond van een Nederlander.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Heb jij ook een kanaal?quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik kreeg hetzelfde 'gezeur' over mijn paar videos. Al is mijn Engels wel goed, maar het klinkt altijd anders uit de mond van een Nederlander.
dat is niet het enige probleem hoor met onze dree. Een nederlands accent is niet erg, zo lang het maar lekker klinkt, met goede grammatica en niet zo monotoon als dit.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik kreeg hetzelfde 'gezeur' over mijn paar videos. Al is mijn Engels wel goed, maar het klinkt altijd anders uit de mond van een Nederlander.
Je zou het in principe wel voor kunnen lezen maar dat moet je dan wel goed doen. Tussen elke zin stop je bijna precies even lang. Daardoor blijft het maar doorgaan en doorgaan en doorgaan. Er is nooit even rust of spektakel het is gewoon 1 tempo.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Nja, ik heb wat videos erop staan. Maar het kost me meer tijd & moeite dan wat je ervoor terug krijgt. Dus ik doe ze niet meerquote:
TOBI HET WAS EEN DRAMA ZONDER JOUquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:55 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Je zou het in principe wel voor kunnen lezen maar dat moet je dan wel goed doen. Tussen elke zin stop je bijna precies even lang. Daardoor blijft het maar doorgaan en doorgaan en doorgaan. Er is nooit even rust of spektakel het is gewoon 1 tempo.
Je kan even kijken of je het wel leuker kan laten klinken door wat meer op je klemtonen te letten. Als je een mooie actie maakt in het spel een beetje meer energie en als er iets fout gaat mag je best even gefrustreerd klinken. Het klinkt nu alsof je het helemaal niet leuk vind om deze filmpjes te maken terwijl dat volgens mij wel zo is.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:48 schreef ThadCastle het volgende:
Einde video: And now to bed said thumbalot.
Sleep soft
Mijn Engels is gewoon heel slecht en heb ik ook een redelijk saaie stemquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat is niet het enige probleem hoor met onze dree. Een nederlands accent is niet erg, zo lang het maar lekker klinkt, met goede grammatica en niet zo monotoon als dit.
Kijk maar naar Kazooie, die heeft ook een nederlands accent maar verder is het gewoon prima
Sorry manquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
TOBI HET WAS EEN DRAMA ZONDER JOU
'niet eens promotie
zoals tobi zegt, je kan het al een stuk beter laten klinken als je zelf een beetje enthousiast of boos klinkt, dat kan je sowieso wel en kost nauwelijks moeitequote:Op zondag 20 oktober 2013 23:58 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Mijn Engels is gewoon heel slecht en heb ik ook een redelijk saaie stem
dat zou echt FUCKING BRUUT zijnquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:57 schreef Tobi-wan het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd of ik een beetje een leuk filmpje zou kunnen maken. Vrees dat YouTube het filmpje dan offline haalt omdat er teveel gescholden wordt...
Je moet gewoon wat ervaring opdoen. Het is een kwestie van vallen en opstaan. Maar het is belangrijk dat je zelf ook doorhebt wat er fout gaat en vooral dat je er achter gaat komen hoe je dit kan oplossen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:58 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Mijn Engels is gewoon heel slecht en heb ik ook een redelijk saaie stem
Daarom ben ik wel blij met jullie reactiesquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:00 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Je moet gewoon wat ervaring opdoen. Het is een kwestie van vallen en opstaan. Maar het is belangrijk dat je zelf ook doorhebt wat er fout gaat en vooral dat je er achter gaat komen hoe je dit kan oplossen.
Ga sowieso geen PVR of hoe het ook heet kopen. Bij de nieuwe consoles zullen we wel doodgegooid worden met filmpjes omdat de drempel dan een stuk lager komt te liggen.quote:
ik zou vooral proberen je engels wat te verbeteren man, download ook rosetta stone ofzoquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:01 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Daarom ben ik wel blij met jullie reacties
Morgen ga ik het gewoon proberen met steek woorden en eentje met voorlezen en dan wat enthousiaster etc bij het voorlezen doen.
Dan kijk ik welke het beste is en die gebruik ik
Deze week heb ik mijn PVR verkochtquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:02 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ga sowieso geen PVR of hoe het ook heet kopen. Bij de nieuwe consoles zullen we wel doodgegooid worden met filmpjes omdat de drempel dan een stuk lager komt te liggen.
Whats dat dan ?quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:03 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik zou vooral proberen je engels wat te verbeteren man, download ook rosetta stone ofzo
Of gewoon Microsoft SAM gebruiken zoals George.quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:03 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik zou vooral proberen je engels wat te verbeteren man, download ook rosetta stone ofzo
taal leren door middel van luister/grammatica/spreekoefeningen en dergelijke. goed programma, google 't maarquote:
Mijn Engels is wel redelijk (kan wel zeggen beter dan dat van jou) en op andere NL-talige fora kreeg ik alleen maar commentaar dat het monotoom was en dat mijn accent duidelijk te horen is. Terwijl op EA forum zei iedereen juist dat mijn Engels goed was. Dus op FOK! zijn ze best coulant.quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:01 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Daarom ben ik wel blij met jullie reacties
Morgen ga ik het gewoon proberen met steek woorden en eentje met voorlezen en dan wat enthousiaster etc bij het voorlezen doen.
Dan kijk ik welke het beste is en die gebruik ik
quote:
op het EA forum zeggen ze nu ook dat mijn engels goed isquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Mijn Engels is wel redelijk (kan wel zeggen beter dan dat van jou) en op andere NL-talige fora kreeg ik alleen maar commentaar dat het monotoom was en dat mijn accent duidelijk te horen is. Terwijl op EA forum zei iedereen juist dat mijn Engels goed was. Dus op FOK! zijn ze best coulant.
Ik vind het wel grappig klinken iig jouw videos, maar als je het wat vaker doet gaat het ongetwijfeld beter.
Je had de tirade van smookz erin moeten doenquote:
Als je er zelf maar plezier in hebt dat scheelt een hoop. Ik moet zeggen dat ik Fifa videos eigenlijk nooit zo interessant vind. Ik kijk ze eigenlijk ook nooit af. De enige die ik heb gekeken waren mijn eigen danquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:05 schreef Djeetje het volgende:
[..]
op het EA forum zeggen ze nu ook dat mijn engels goed is
Denk dat ik de bronze IF's wel weer ga reviewen heb daarmee voornamelijk veel views gehaald
Holy shit kost konko duurquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
taal leren door middel van luister/grammatica/spreekoefeningen en dergelijke. goed programma, google 't maar
geil op jezellufquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je er zelf maar plezier in hebt dat scheelt een hoop. Ik moet zeggen dat ik Fifa videos eigenlijk nooit zo interessant vind. Ik kijk ze eigenlijk ook nooit af. De enige die ik heb gekeken waren mijn eigen dan
Ik kijk die van FifaRalle altijdquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Als je er zelf maar plezier in hebt dat scheelt een hoop. Ik moet zeggen dat ik Fifa videos eigenlijk nooit zo interessant vind. Ik kijk ze eigenlijk ook nooit af. De enige die ik heb gekeken waren mijn eigen dan
Neuh, gewoon omdat ik ze deed zoals ik ze graag zie (qua gameplay). Niet van die kut noobs met random truukjes en dan een random schot van 40 meterquote:
Dat is echt oplichterijquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:03 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Neuh, gewoon omdat ik ze deed zoals ik ze graag zie (qua gameplay). Niet van die kut noobs met random truukjes en dan een random schot van 40 meter
ja man sowieso te downloaden. ik heb 'm met spaans taalpakketquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:10 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Holy shit kost konko duur
hopelijk is het te downloaden
hoezo? gewoon downloadenquote:
Nee, niet echt.quote:
Moet je specifiek op taal zoeken ?quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:14 schreef poker4lifee het volgende:
\
[..]
ja man sowieso te downloaden. ik heb 'm met spaans taalpakket
gewoon proggie los downloaden en engels taalpakket, zal beide wel op tpb staan. of misschien beide al in 1 download.quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:15 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Moet je specifiek op taal zoeken ?
Bang voor die twee zwarte pieten voorinquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:16 schreef Anonymous61 het volgende:
wat is dit nu weer wie is mijn LM nou...
[ afbeelding ]
Alleen om je woordenschat iets te verbeteren ja. Oke misschien voor Dje wel handig dan.quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:15 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
hoezo? gewoon downloadengoed programma hoor, erg uitgebreid
Engelstalige fora bezoeken en actief mee posten helpt ook wel. Grammaticaal gezien danquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:18 schreef wonton het volgende:
[..]
Alleen om je woordenschat iets te verbeteren ja. Oke misschien voor Dje wel handig dan.
Maar ik zou Rosetta Stone nooit als enige leermiddel gebruiken. Als je een taal wilt leren spreken moet je veel luisteren (veel series en films kijken) en spreken. Het beste is om naar het buitenland te gaan en om de taal daar zelf te leren spreken totdat je eraan gewend raakt en niet via een computerprogramma
Bij Rosetta stone spreken ze ook van alles uit he, en ook veel van die spreekoefeningen. doen wel veel aan herhaling ook, wel irritant. Behalve als je het dan een week niet doen want dan weet je al niks meer ook al had je het 5x herhaaldquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:18 schreef wonton het volgende:
[..]
Alleen om je woordenschat iets te verbeteren ja. Oke misschien voor Dje wel handig dan.
Maar ik zou Rosetta Stone nooit als enige leermiddel gebruiken. Als je een taal wilt leren spreken moet je veel luisteren (veel series en films kijken) en spreken. Het beste is om naar het buitenland te gaan en om de taal daar zelf te leren spreken totdat je eraan gewend raakt en niet via een computerprogramma
quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Engelstalige fora bezoeken en actief mee posten helpt ook wel. Grammaticaal gezien dan
Met Engelstalige clubs meespelen met Pro Clubs scheelt ook een hoop trouwens
wij praten ook gewoon engelsquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Engelstalige fora bezoeken en actief mee posten helpt ook wel. Grammaticaal gezien dan
Met Engelstalige clubs meespelen met Pro Clubs scheelt ook een hoop trouwens
quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
[..]
wij praten ook gewoon engels
net zei iemand nog bone kenser
jullie mam ook maaar die blijft ook maar volgepompt wordenquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Als Dreetje nou gewoon de Russische of Chinese publiek gaat aanspreken want de Engelse markt is al een beetje verzadigd.
http://tts.imtranslator.net/Qv6I
advies vragen aan coach slutskiyquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Als Dreetje nou gewoon de Russische of Chinese publiek gaat aanspreken want de Engelse markt is al een beetje verzadigd.
http://tts.imtranslator.net/Qv6I
ga je morgen nog shinen in roffa>quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
advies vragen aan coach slutskiy
quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:27 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
advies vragen aan coach slutskiy
Ik kom uit de verkeerde generatiequote:Op maandag 21 oktober 2013 00:31 schreef wonton het volgende:
Mensen die net als ik in jaren 90 zijn opgegroeid en veel tv mochten kijken zijn sowieso wel goed in Engels
Ja, met internet/tv leer je al heel makkelijk Engels. Snap dan ook nooit zo goed waarom sommige er zoveel moeite mee hebben. Enige vervelende is dan wel dat je weet hoe je iets moet zeggen, maar je weet niet waarom het zo is. Tenminste, dat had ik altijd bij het vak Engels.quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:31 schreef wonton het volgende:
Mensen die net als ik in jaren 90 zijn opgegroeid en veel tv mochten kijken zijn sowieso wel goed in Engels
Ik zal als ik jou was een topic op het EA forum aanmaken en om de 3 minuten bumpen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:33 schreef Maver24 het volgende:
meer mensen waar de EAS FC server eruit ligt ?, kan niet connecten op me console. kan wel gewoon in de webapp komen
ps3 werkt uitstekendquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:33 schreef Maver24 het volgende:
meer mensen waar de EAS FC server eruit ligt ?, kan niet connecten op me console. kan wel gewoon in de webapp komen
ik ga het wel even vragen. vraag alleen of het bij jullie ook zo is, meer nietquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:33 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik zal als ik jou was een topic op het EA forum aanmaken en om de 3 minuten bumpen.
Series/Films zonder subs is beter denk ik... Wat je net zei klopt wel, maar niet iedereen kan zomaar FF een jaartje naar pak m beet Spanje ofzo. Zit zelf wel te denken aan buitenlandse stage, maar geen idee waar ik heen zou willen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:31 schreef wonton het volgende:
Doet t hier prima.quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:33 schreef Maver24 het volgende:
tsja zo;'n studieboek lezen is geen probleem maar om 10 minuten een filmpje vol te lullen zou ik wel lastiger vindenquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:31 schreef wonton het volgende:
#delevenquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb donderdag en vrijdag tentamen dus ben de rest van de week vrij
lerenquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
tsja zo;'n studieboek lezen is geen probleem maar om 10 minuten een filmpje vol te lullen zou ik wel lastiger vinden
[..]
#deleven
Spannend.quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:40 schreef Djeetje het volgende:
Morgen nieuw computer beeldscherm halen
Nickquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:40 schreef Roypsv het volgende:
http://www.rtlxl.nl/#!/zo(...)eb-aa4f-4b2b3a947a63
![]()
Het is er bij mij sowieso met de paplepel ingegoten, ook omdat mijn oma Engels is maar ook via tv inderdaad. Heb vroeger echt zoveel shows in het Engels gezien zoals Samurai Pizza Cats en Biker Mice From Mars etc..quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:31 schreef wonton het volgende:
motor. Niet biker toch?quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:41 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het is er bij mij sowieso met de paplepel ingegoten, ook omdat mijn oma Engels is maar ook via tv inderdaad. Heb vroeger echt zoveel shows in het Engels gezien zoals Samurai Pizza Cats en Biker Mice From Mars etc..
Het is alleen spijtig dat ik daarom ook een meer Amerikaans accent heb. Het was wel leuk geweest als ik echt Brits zou klinken.
ofniet, wat de fuck is dit, dat mannetje lijkt wel 15quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:41 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nick![]()
Volgens mij hebben ze nog niet door dat ze homo zijn.
als je een taal kiest zou ik Spaans kiezen. Grote wereld taal. Zweeds niet echt.quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:44 schreef Zhano het volgende:
Spaans en Zweeds lijken me toffe talen om te leren, maar om nou Zweedse series te gaan kijken of van die Spaanstalige aftreksels zoals die van Breaking Bad...
zijn veel goede Scandinavische films en series tegenwoordig hoorquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:44 schreef Zhano het volgende:
Spaans en Zweeds lijken me toffe talen om te leren, maar om nou Zweedse series te gaan kijken of van die Spaanstalige aftreksels zoals die van Breaking Bad...
iddquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:31 schreef wonton het volgende:
wel bikerquote:
ja zag het. Aparte serie was dat.quote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:48 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha dat staat echt in mijn kop gegraveerd. Biker Mice From Mars tadaadaaa daaadaaaaaa
Ja weet ik, maar Boeiequote:Op maandag 21 oktober 2013 00:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
als je een taal kiest zou ik Spaans kiezen. Grote wereld taal. Zweeds niet echt.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:45 schreef Roypsv het volgende:
[..]
ofniet, wat de fuck is dit, dat mannetje lijkt wel 15Die brabanders zijn dan wel weer grappig. vent gaat vol op zn gezicht op een wipwap :p
quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:48 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha dat staat echt in mijn kop gegraveerd. Biker Mice From Mars tadaadaaa daaadaaaaaa
Dat zonden ze enkele jaren nog iedere ochtend uit op Net 5 dacht ik.quote:
Dat vond ik destijds echt kut. Altijd wegzappen. Edd, Ed en Eddy ook, nu kan ik het wel waarderen als ik er ergens wat van zienquote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:50 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dat zonden ze enkele jaren nog iedere ochtend uit op Net 5 dacht ik.
allemaal 3d shit wat er echt dom uit ziet. Cartoon network heeft wel nog steeds de zelfde series.quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:50 schreef BDIL het volgende:
Het aantal goede tekenfilms/series dat nu in de omloop is om te huilen
Pinky and the Brainquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat vond ik destijds echt kut. Altijd wegzappen. Edd, Ed en Eddy ook, nu kan ik het wel waarderen als ik er ergens wat van zien
pokemonquote:
Ja dat was ook goud. Was ook dol op Boes Boes!quote:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:55 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ja dat was ook goud. Was ook dol op Boes Boes!
Vond dit ook altijd geniaal.
met Anniko van Santen tussendoorquote:Op maandag 21 oktober 2013 01:00 schreef Zhano het volgende:
Good old times dat je de hele zondagochtend voor de TV cartoons zat te kijken zonder het gevoel dat je eigenlijk iets anders moest doen
Lol zoveel van dit soort goede cartoons dat ik de helft helemaal vergeten bentquote:
dit was onderdeel van Eek the cat ofzo toch?quote:Op maandag 21 oktober 2013 01:03 schreef Zhano het volgende:
[..]
Lol zoveel van dit soort goede cartoons dat ik de helft helemaal vergeten bent
Klopt ! Samen met Sharkyquote:Op maandag 21 oktober 2013 01:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
dit was onderdeel van Eek the cat ofzo toch?
en Ducktalesquote:
Gewoon die van Microsoft gebruik ik meestal, volgens mij in de debuggingtools van MS.quote:Op maandag 21 oktober 2013 01:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
welk programma is het beste om dumpfiles uit te lezen?
windbg?quote:Op maandag 21 oktober 2013 01:14 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Gewoon die van Microsoft gebruik ik meestal, volgens mij in de debuggingtools van MS.
meest erge is dat ik dat liedje nog kan mee zingenquote:
http://msdn.microsoft.com/library/windows/hardware/ff551063(v=vs.85).aspxquote:Op maandag 21 oktober 2013 01:19 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zit die ook in windows 8 dan? Kan hem niet vinden
ik kijk morgen wel verder, ellendequote:Op maandag 21 oktober 2013 01:20 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
http://msdn.microsoft.com/library/windows/hardware/ff551063(v=vs.85).aspx
Hij zit in debuggingtool volgens mij.
3 rare players en dan nogquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |