Vast welquote:
Geen ajax gevondenquote:
Geen ajax gevonden. Is dat een typische braziliaanse/portugese naam?quote:
geen idee, wat ik me herinner was dat er in een scene een kereltje was met de naam van een nlse voetbalclub en ik dacht ajaxquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:49 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Geen ajax gevonden. Is dat een typische braziliaanse/portugese naam?
Wel uit '79, niet de film die ik bedoelde en ook geen ajax op de karakter lijstquote:
Dit en er zit geen ajax in.quote:
2 inderdaadquote:
1/3quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:09 schreef sasquatsch het volgende:
Sleepy HollowWerd uit Washington Irvings duim gezogen
Texas Chainsaw Massacregeïnspireerd door de misdaden van moordenaar Ed Gein
Blair Witch projectDat wilden ze voor de film uitkwam iedereen doen geloven, maar Het is allemaal in scène gezet
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:24 schreef sasquatsch het volgende:
en misschien ook wel de Amityville Horror serie films.Het verhaal is gebaseerd op dat uit het gelijknamige boek van Jay Anson
2/3quote:
Sands doet weer eens een Sandsjequote:
Ik ken geen persoon met die trademark.quote:
Sands was het goede antwoord geweest.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:08 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ik ken geen persoon met die trademark.
Oh, het was nog niet de vraag![]()
Nee, jouw trademark is toch dat je ongelooflijke zaadvragen stelt?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:12 schreef Sands het volgende:
[..]
Sands was het goede antwoord geweest.
Meerdere trademarks.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:15 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Nee, jouw trademark is toch dat je ongelooflijke zaadvragen stelt?
quote:
quote:Weary of the conventions of Parisian society, a rich playboy and a youthful courtesan-in-training enjoy a platonic friendship, but it may not stay platonic for long.
2/4quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:00 schreef ArtistA het volgende:
The Rescuers Down Under
The Rescuers
Alice in Wonderland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |