abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132367072
:r . Zit niet lekker in mn vel. Elke dag naar school, sporten, dingen doen in het weekend... Wat veel mensen doen dus. Echter voel ik me er niet goed bij. Kan uit niks voldoening halen en zie t gewoon als een sleur en heb niet echt iets om naar uit te kijken, integendeel, ik bekijk alles onbewust heel erg pessimistisch en heb mede daardoor in weinig dingen plezier.

Tips zijn welkom...
  zondag 20 oktober 2013 @ 19:01:33 #2
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_132367121
heb je niet iets dat je graag zou doen? misschien dat je je daarna weer beter voelt.
Ga eens naar een feest ofzo ^O^
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_132367204
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 19:01 schreef Basxt het volgende:
heb je niet iets dat je graag zou doen? misschien dat je je daarna weer beter voelt.
Ga eens naar een feest ofzo ^O^
Helpt geen zak, bedankt voor de tip though. ik bedoel is ook niet leuk voor de mensen waarmee ik dan ga, mensen in mijn omgeving zien ook dat ik ''stiller'' ben en afwezig..
  zondag 20 oktober 2013 @ 19:05:16 #4
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_132367246
Meer drugs gebruiken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 20 oktober 2013 @ 19:07:16 #5
391391 Basxt
~~WhatsApp Groepsbeheerder~~
pi_132367318
kijk gewoon minder zwaar tegen dingen aan. wordt positief als je iets ziet dat je leuk vindt. :D
fokken is leuk, dus dat doe je dan goed.
Schrijf anders gewoon in een noteblock alles waar je je aan ergert en wat je leuk vindt. en dan probeer je die ergelijke dingen weg te werken! ^O^

typisch z'n psychopaten praatje wat ik nu zeg maar t ken helpen.

en mocht dit niet helpen doe dan z'n armbandje om en elke keer dat je het ziet dan kijk je om je heen wat je ergert en zoek je juist de blije dingen op.
SOMEWHERE THERE IS A TREE, TIRELESSLY PRODUCING OXYGEN SO THAT YOU CAN STAY ALIVE. FIND IT AND APOLOGIZE.
pi_132367790
Psycholoogje opzoeken? Je weet maar nooit of het helpt.
pi_132368044
Heerlijk juist, ochtend sporten, middag tot avond werken, eten nog ff gta en sjorren en volgende dag hetzelfde. Geen stress niks love it.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_132375610
Doe eens wat anders. Genoeg vrijwilligerswerk te doen. Win-win situatie. Jij ziet er niets pessimistisch in, want je helpt anderen (positief gevoel). De ander is blij, want je hebt diegene geholpen + je draagt een steentje bij aan de maatschappij. ;-)
pi_132377153
Ga eens bij jezelf verkennen wat dit veroorzaakt. Je kan inderdaad schrijven, eventueel een (on)bekende vragen dit mee te bespreken, of een psych benaderen.

Gewoon doen! Elk moment zonder geluk is er een die anders kan!
pi_132378283
Gewoon een winterdip?
Baby, Baby, Baby.
Didier Drogba: 'Sometimes I listen to Justin Bieber and cry myself to sleep. That boy is a genius.'
pi_132385769
Hoe lang heb je dit? Is het van de laatste tijd, of speelt het al een aantal maanden?

Veel mensen hebben last van de korte dagen en lang donker. Veel mensen in nederland hebben ook een vitamine D tekort, waardoor je ook dit soort rare "niet lekker in je vel" gevoel van kan krijgen. Het kan geen kwaad om eens lekker onder een zonnebank te kruipen en evt extra vitamine D te gebruiken.

Een sleur kan je zelf doorbreken. Ontdek nieuwe dingen, zet je tv eens uit en ga wat actiefs doen. Als je geen voldoening meer haalt uit je sport die je nu doet, zoek dan eens wat anders, waar je wel weer uitdaging in kan vinden.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_132397661
Erg herkenbaar.
Zit ook al een tijdje in een sleur/dip. Heb daarom besloten om een tijdje te gaan reizen.
Je zit denk teveel in een vast ritme waardoor het voelt als een sleur.
Zoals hierboven al wordt vermeld, de winter helpt ook niet echt mee met die lange grijze dagen.
  maandag 21 oktober 2013 @ 16:19:48 #13
394975 Azorius
Momentje hoor
pi_132397805
Ga met krokodillen worstelen in je vrije t... oh wacht, dit is R&P.

Je kunt natuurlijk een nieuwe hobby oppakken, of meer tijd besteden aan een van je bestaande hobby's. Ga schilderen, lezen of muziek maken. Als je studeert kun je naast je de vakken van je huidige studie natuurlijk altijd een paar extra vakken volgen en je op die manier verder ontwikkelen. Misschien zou je eens wat (kleine) dingen met vrienden/vriendinnen kunnen ondernemen; concert bezoeken of ijs halen/koffiedrinken in de stad in verloren uurtjes, ik noem maar wat.
pi_132398148
:')
pi_132398522
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 19:05 schreef Caland het volgende:
Meer drugs gebruiken.
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
pi_132398533
Nieuwe hobby's, reizen en zelfs relaties en dat soort dingen helpen waarschijnlijk alleen maar tijdelijk. Misschien heb je wat meer diepgang in je leven nodig.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
  maandag 21 oktober 2013 @ 18:05:08 #17
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_132401511
Of dat hij wat minder moet zeuren en blij moet zijn met wat hij heeft. Luxeproblemen altijd :O
we dan
pi_132425698
Ken het maar al te goed! Ga nieuwe dingen proberen.
Ik ben zelf bv. mijn passie voor fotografie meer gaan onderzoeken en ben hier veel serieuzer mee aan de slag gegaan. Ook ben ik begonnen met gitaar spelen.

Zijn kleine dingen, maar die dingen verminderen de sleur al heel erg! :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')