Niet alleen deze games. Ik wil heel allround worden door ook games als Skyrim, Far Cry, Need For Speed en Uncharted 3 te uploaden.quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:21 schreef Zolder het volgende:
Doe maar niet, die videos zijn er al genoeg.
Die zijn er ook al veel te veel.quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:23 schreef TheTerminatorje het volgende:
[..]
Niet alleen deze games. Ik wil heel allround worden door ook games als Skyrim, Far Cry, Need For Speed en Uncharted 3 te uploaden.
Nee die zijn niet populair wil je zeggenquote:Op zondag 20 oktober 2013 18:23 schreef TheTerminatorje het volgende:
[..]
Niet alleen deze games. Ik wil heel allround worden door ook games als Skyrim, Far Cry, Need For Speed en Uncharted 3 te uploaden.
Er zijn weinig Nederlanders die hierop commentaten. En ik heb ook nog vele andere games.quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Nee die zijn niet populair wil je zeggen
TheDjeetjequote:Op zondag 20 oktober 2013 18:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Vraag het aan TheDjeetje hij is altijd wel voor een dual com
en dat haat ik dus het meest walktrough met commentaar en gillende mannen die net doen alsof ze een meisje van 10 zijn als ze amnesia spelen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:25 schreef TheTerminatorje het volgende:
[..]
Er zijn weinig Nederlanders die hierop commentaten. En ik heb ook nog vele andere games.
als je dit al niet weet.. hoe ver denk je dan serieus dat je het gaat schoppen?quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:45 schreef TheTerminatorje het volgende:
Jongens. Ik vraag wat ik nodig heb om de gameplay op te nemen. Het commentaar inspreken kan gewoon met een headset. Misschien is het idd verstandig om in het engels te commentaten.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:49 schreef TheTerminatorje het volgende:
Een HDPVR is mij te duur. Kan t ook met een DVD recorder?
quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:49 schreef TheTerminatorje het volgende:
Een HDPVR is mij te duur. Kan t ook met een DVD recorder?
Roem heeft een prijskaartje.quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:51 schreef TheTerminatorje het volgende:
Denk jij dat ik me direct een HDPVR aanschaf van $150?
Neen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:52 schreef TheTerminatorje het volgende:
Eerst kijken of ik 't leuk vind. Kan 't ook met een DVD recorder?
je wilt het doen of niet.. ik kan je nu al vertellen dit wordt drie keer niks. echt niet.quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:52 schreef TheTerminatorje het volgende:
Eerst kijken of ik 't leuk vind. Kan 't ook met een DVD recorder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |