Ben echt uren lang bezig geweest om ze te vinden. Alle mod shops geprobeerd, natuurlijk bij de laatste hebben ze het. Blijkt dat je ze alleen bij de mod shop helemaal linksboven van de map kan kopen, is ook helemaal geen echte LSC. Staat onder 'Aerodynamics' en dan 'airflow'. Je kunt zelfs een kleurtje kiezen, die van mij zijn nu Fok! Groen.quote:
En nu denken dat ik dus helemaal linksboven naar de map ga rijdenquote:Op zondag 20 oktober 2013 17:43 schreef Painore het volgende:
[..]
Ben echt uren lang bezig geweest om ze te vinden. Alle mod shops geprobeerd, natuurlijk bij de laatste hebben ze het. Blijkt dat je ze alleen bij de mod shop helemaal linksboven van de map kan kopen, is ook helemaal geen echte LSC. Staat onder 'Aerodynamics' en dan 'airflow'. Je kunt zelfs een kleurtje kiezen, die van mij zijn nu Fok! Groen.
ik al 4x naar lvl 50 vanaf 48quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:49 schreef PicoMMP het volgende:
En weer mijn RP weg en op level 48. Ik ben gvd vandaag al 2x naar level 49 gegaan. Gek genoeg hou ik wel me geld.
En gek genoeg blijf je ook nog spelen :pquote:Op zondag 20 oktober 2013 17:49 schreef PicoMMP het volgende:
En weer mijn RP weg en op level 48. Ik ben gvd vandaag al 2x naar level 49 gegaan. Gek genoeg hou ik wel me geld.
Je moet Lester bellen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:07 schreef kensei het volgende:
Waar hebben jullie je luchtstreepjes gekocht dan?
bij mij is dat altijd binnen 5 minuten, dan staat geld erop en RP is ook bijgewerkt.quote:Op zondag 20 oktober 2013 18:12 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
iemand enig idee hoelang het duurt voordat social club is bij gewerkt?
Hahahihihiquote:
Flikker nou eens opquote:
is nu 3 uur geleden en niet bij gewerkt. Ingame 7k aan geld kwijt. 3rangen kwijt en 2 wapens kwijtquote:Op zondag 20 oktober 2013 18:13 schreef kawa4 het volgende:
[..]
bij mij is dat altijd binnen 5 minuten, dan staat geld erop en RP is ook bijgewerkt.
Lesterquote:Op zondag 20 oktober 2013 18:20 schreef marimbondo het volgende:
Welk nummer moet je bellen om luchtstreepjes te bestellen?
Dit, hij is echt baas xD! En gezien R* de payouts gehalveerd heeft knal ik nu iedereen voor zijn knar in de missies met die gun, want munitie is goedkoopquote:Op zondag 20 oktober 2013 18:20 schreef Snoepje5 het volgende:
Dat 3e Pistol is echt overpowered. Schiet als een machine geweer, met kogels van een pistol.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |