kun je die niet kopen bij LS customs?quote:
Dit ja!quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:28 schreef kawa4 het volgende:
[..]
of voor de mensen die van de baan gebeukt worden door andere mensen die niet fatsoenlijk kunnen rijden
Achter iemand rijden en dan in die witte lijntjes komen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:35 schreef Snoepje5 het volgende:
Doe nou eens niet zo gemeen en zeg hoe ik kan slipstreamen
Hoe krijg je die witte lijntjes dan?quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:35 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Achter iemand rijden en dan in die witte lijntjes komen.
Achter iemand rijden.quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:36 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Hoe krijg je die witte lijntjes dan?
snugle ?:pquote:Op zondag 20 oktober 2013 17:28 schreef kawa4 het volgende:
[..]
of voor de mensen die van de baan gebeukt worden door andere mensen die niet fatsoenlijk kunnen rijden
Kopen bij LSCquote:Op zondag 20 oktober 2013 17:36 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Hoe krijg je die witte lijntjes dan?
Ben echt uren lang bezig geweest om ze te vinden. Alle mod shops geprobeerd, natuurlijk bij de laatste hebben ze het. Blijkt dat je ze alleen bij de mod shop helemaal linksboven van de map kan kopen, is ook helemaal geen echte LSC. Staat onder 'Aerodynamics' en dan 'airflow'. Je kunt zelfs een kleurtje kiezen, die van mij zijn nu Fok! Groen.quote:
En nu denken dat ik dus helemaal linksboven naar de map ga rijdenquote:Op zondag 20 oktober 2013 17:43 schreef Painore het volgende:
[..]
Ben echt uren lang bezig geweest om ze te vinden. Alle mod shops geprobeerd, natuurlijk bij de laatste hebben ze het. Blijkt dat je ze alleen bij de mod shop helemaal linksboven van de map kan kopen, is ook helemaal geen echte LSC. Staat onder 'Aerodynamics' en dan 'airflow'. Je kunt zelfs een kleurtje kiezen, die van mij zijn nu Fok! Groen.
ik al 4x naar lvl 50 vanaf 48quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:49 schreef PicoMMP het volgende:
En weer mijn RP weg en op level 48. Ik ben gvd vandaag al 2x naar level 49 gegaan. Gek genoeg hou ik wel me geld.
En gek genoeg blijf je ook nog spelen :pquote:Op zondag 20 oktober 2013 17:49 schreef PicoMMP het volgende:
En weer mijn RP weg en op level 48. Ik ben gvd vandaag al 2x naar level 49 gegaan. Gek genoeg hou ik wel me geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |