SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekkere vrouwelijke techno DJ's
Xosar.
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
Hetzelfde heb ik bij Ajaxquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:21 schreef zerokil het volgende:
En we staan nog steeds 2de, hoe is het mogelijk joh
Na de winterstop gaat ajax voetballen net als afgelopen jaren. De rest gaat gewoon falen zoals ze nu doenquote:
Dit was echt pijnlijk om te zien ja. Heeft volgens mij ook 99 vd 100 keer gefloten als er iemand op de grond lag..wel zo makkelijk. Hoef je ook niet op te letten.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:20 schreef ThadCastle het volgende:
Fluit hij afWat een mongool van een scheids is het toch
Zijn kop staat me ook echt niet aan haha, maakt het alleen maar vervelenderquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dit was echt pijnlijk om te zien ja. Heeft volgens mij ook 99 vd 100 keer gefloten als er iemand op de grond lag..wel zo makkelijk. Hoef je ook niet op te letten.
twitter:NFD410 twitterde op zondag 20-10-2013 om 16:21:25Op Vitesse na heeft Ajax de hele top 10 van de Eredivisie al gehad, nu tegen de hele onderste helft, gewoon winterkampioen dus
reageer retweet
albino's zijn niet te vertrouwenquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Zijn kop staat me ook echt niet aan haha, maakt het alleen maar vervelender
Gezien de kansen had ik echt een over verwachtquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:27 schreef Dudeweiser het volgende:
wel mijn bet verloren maar psv verloren dus het maakt niet uit
Wat is dat voor knaap?quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:26 schreef wieisboos het volgende:
twitter:NFD410 twitterde op zondag 20-10-2013 om 16:21:25Op Vitesse na heeft Ajax de hele top 10 van de Eredivisie al gehad, nu tegen de hele onderste helft, gewoon winterkampioen dus
reageer retweet
5quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:44 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Hoeveel seizoenen heeft The Wire?
Prisoners was echt een bazenfilm! Wel een beetje creepy af en toe, maar manquote:
Lijkt me ook wel tof jaquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:45 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Prisoners was echt een bazenfilm! Wel een beetje creepy af en toe, maar mangeniaal.
Vraag sowieso een schadevergoeding!quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:46 schreef byah het volgende:
Een update op mijn ticket bij EA na 4 5 weken
Probleem is moeilijker dat ze dachten en ze hopen het volgende week te fixen
zullen vast wel 5 goede bijzittenquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:50 schreef Ajacied7 het volgende:
885 (Engelse) woorden van Djeetje die ik even moet nakijken.Dit wordt lachen
Krijg je goed voor betaald mag ik hopen. Al is het vast ook wel grappig werk.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:50 schreef Ajacied7 het volgende:
Laat er ook een paar leuke tussen zittenquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:50 schreef Ajacied7 het volgende:
je moet helemaal niksquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:50 schreef Ajacied7 het volgende:
Pisvlek RB joh. Rafinha kan er niks van. Je CDM's kunnen ook letterlijk geen deuk in een pakje boter schietenquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:53 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Kijken of dit minder kut speelt
Ik heb geen coins meerquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Pisvlek RB joh. Rafinha kan er niks van.
Nee, 3 pace minder. Vorig jaar vond ik hem ook maar matig.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:49 schreef Jongentje. het volgende:
Is Agbonlahor nog steeds zo fraude als de vorige fifa's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |