Venlo. Hij MOET binnen 2 a 3 dagen de deur uit, want zo lang wilt de eigenaar van de 750i de auto voor mij vast houden.. Dus ik wil ook wel langs komen (na aanbetaling ivm tank) zodat je kunt bekijken..quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:49 schreef Jano9 het volgende:
Dit zijn echt bazen auto's
Waar staat hij te koop? Als het niet te ver weg is heb ik wel serieuze interesse
Nou ik woon in Drenthe, dat ligt niet echt in de buurtquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:53 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Venlo. Hij MOET binnen 2 a 3 dagen de deur uit, want zo lang wilt de eigenaar van de 750i de auto voor mij vast houden.. Dus ik wil ook wel langs komen (na aanbetaling ivm tank) zodat je kunt bekijken..
Ach kom.. Oldscool..quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:55 schreef guitarist het volgende:
Heb je zo'n mooie auto, stop je er zulke lelijke velgen onder.
Oke, fijn zaken met je gedaan te hebben..quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:57 schreef Jano9 het volgende:
[..]
Nou ik woon in Drenthe, dat ligt niet echt in de buurt
Dan zie ik er toch van af
smack?quote:
Dit dus.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:38 schreef Sosa het volgende:
met originele velgen en achterlichten, zou het een plaatje zijn!
in originele staat mag de nieuwe eigenaar mee rijden.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:48 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dit dus.
Dit is een klassieker. Die moet je in hun originele staat koesteren. Niet verneuken en er een kermis-auto van maken.
Echte kwaliteitsbakken die oude Mercedessen trouwens. Ik mis alleen zaken als kilometerstand en eventuele opties?
Gezien de vraagprijs zal de Merc verder niet in al te beste staat verkeren waarschijnlijk? Voor een goede betaal je toch minstens 3 tot 4 duizend euro.
heb al een bod van 1000.quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:47 schreef borbit het volgende:
Je kan er zeker meer voor krijgen maar ik kan je er 600 euro voor geven.
Ongetwijfeld is het zo weer in oude staat hersteld, maar hoe de Merc er nu bij staat getuigt niet bepaald van historisch besef, goede smaak en van het feit dat je deze klassiekers op waarde weet te schatten. Ik denk dat dat voor veel potentieel geinteresseerde belangstellenden reden zal zijn om dit exemplaar te laten staan.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:37 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
in originele staat mag de nieuwe eigenaar mee rijden.
Dak is in een kwartier weer de oude, t is maar Plastidip.
Achterlichten ff met hogedruk of thinner overheen en velgen wat er nu op zitten gaan er sowieso van af.
Wel voorzien van de juiste opties en een uitstekende kilometerstand. Een W116 kan dan nog jaren mee.quote:Opties? Stuurbekrachtiging, rechter spiegel, achterruitverwarming en automaat.
Km stand 217000.
Okee, dat is een gegronde reden, al zou ik bij een dergelijke prijs meteen mijn bedenkingen hebben en denken dat het een exemplaar betreft met achterstallig onderhoud of restauratiewerk.quote:Reden van zo goedkoop is omdat ik al superlang een BMW 750i wou halen en nu voor een prikkie kan kopen.. Dus deze weg en gelijk de BMW.
De benz is subliem qua starten, rijden schakelen en motorisch! 120%!
Over smaak valt niet te twisten, het is dat ik de Benz niet langer ga houden anders had ik hem ook verlaagd..quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:07 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ongetwijfeld is het zo weer in oude staat hersteld, maar hoe de Merc er nu bij staat getuigt niet bepaald van historisch besef, goede smaak en van het feit dat je deze klassiekers op waarde weet te schatten. Ik denk dat dat voor veel potentieel geinteresseerde belangstellenden reden zal zijn om dit exemplaar te laten staan.
[..]
Wel voorzien van de juiste opties en een uitstekende kilometerstand. Een W116 kan dan nog jaren mee.
Kilometerstand is gegarandeerd trouwens?
[..]
Okee, dat is een gegronde reden, al zou ik bij een dergelijke prijs meteen mijn bedenkingen hebben en denken dat het een exemplaar betreft met achterstallig onderhoud of restauratiewerk.
Nee, waarschijnlijk vanaf april, maar goed.. Een tientje per maand maar.. Dat is nog steeds goedkoper dan een Suzuki Alto..quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:20 schreef the85mc het volgende:
Moet je hier per begin komend jaar nou wegenbelasting over betalen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |