abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132358504
Ik post het toch willens en wetens toch hier, want er kan zomaar een wonder ontstaan..

Hierbij mijn Mercedes S-Klasse te koop uit 1977, belastingvrij, 2 jaar APK, start, rijdt, loopt en schakelt subliem.

Dak is wit maakt met Plasti-Dip, simpel te verwijderen maar voor het mooie nog ff 1x met de spuitbus er overheen om het goed te laten dekken.

Velgen krijg je er niet bij. Je krijgt de velgen bij welke je ziet op de laatste foto.

Minimaal 1700,- waard, maar mag weg voor 1300,- puur omdat ik nu een BMW 750i 5.0 V12 wil gaan kopen. Ook een oldtimer.

Incl. huidige velgen wat je er onder ziet 1500,-, en met de BBS velgen 1300,- (onderhandelen kan bij de auto).

Reacties als Turkenbak, mocrobak mogen achterwegen gelaten worden, een Turk rijdt sowieso een jongere S-Klasse en een mocro zal nooit een S-Klasse rijden, laat staan op benzine.. :')

Hebben we dat ook gelijk gehad..

DM, PM voor vragen.. :)
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_132358573
Dit zijn echt bazen auto's

Waar staat hij te koop :)? Als het niet te ver weg is heb ik wel serieuze interesse
pi_132358720
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 14:49 schreef Jano9 het volgende:
Dit zijn echt bazen auto's

Waar staat hij te koop :)? Als het niet te ver weg is heb ik wel serieuze interesse
Venlo. Hij MOET binnen 2 a 3 dagen de deur uit, want zo lang wilt de eigenaar van de 750i de auto voor mij vast houden.. Dus ik wil ook wel langs komen (na aanbetaling ivm tank) zodat je kunt bekijken.. ;)
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
pi_132358800
Heb je zo'n mooie auto, stop je er zulke lelijke velgen onder. :')
PS4 online: micro_nl
pi_132358870
quote:
2s.gif Op zondag 20 oktober 2013 14:53 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Venlo. Hij MOET binnen 2 a 3 dagen de deur uit, want zo lang wilt de eigenaar van de 750i de auto voor mij vast houden.. Dus ik wil ook wel langs komen (na aanbetaling ivm tank) zodat je kunt bekijken.. ;)
Nou ik woon in Drenthe, dat ligt niet echt in de buurt :')

Dan zie ik er toch van af :)
pi_132358880
quote:
10s.gif Op zondag 20 oktober 2013 14:55 schreef guitarist het volgende:
Heb je zo'n mooie auto, stop je er zulke lelijke velgen onder. :')
Ach kom.. Oldscool.. :P Pimp..
Quote van Tjabbo:
pi_132358904
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2013 14:57 schreef Jano9 het volgende:

[..]

Nou ik woon in Drenthe, dat ligt niet echt in de buurt :')

Dan zie ik er toch van af :)
Oke, fijn zaken met je gedaan te hebben.. :P
Quote van Tjabbo:
  zondag 20 oktober 2013 @ 15:40:13 #8
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_132360670
Wat-een-vreselijke-smack-velgen :D _O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_132360734
quote:
10s.gif Op zondag 20 oktober 2013 15:40 schreef Sounddragon het volgende:
Wat-een-vreselijke-smack-velgen :D _O-
smack?
Quote van Tjabbo:
  zondag 20 oktober 2013 @ 16:38:29 #10
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_132362984
met originele velgen en achterlichten, zou het een plaatje zijn!
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_132363274
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 16:38 schreef Sosa het volgende:
met originele velgen en achterlichten, zou het een plaatje zijn!
Dit dus.

Dit is een klassieker. Die moet je in hun originele staat koesteren. Niet verneuken en er een kermis-auto van maken.

Echte kwaliteitsbakken die oude Mercedessen trouwens. Ik mis alleen zaken als kilometerstand en eventuele opties?

Gezien de vraagprijs zal de Merc verder niet in al te beste staat verkeren waarschijnlijk? Voor een goede betaal je toch minstens 3 tot 4 duizend euro.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 20 oktober 2013 @ 17:47:34 #12
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_132364960
Je kan er zeker meer voor krijgen maar ik kan je er 600 euro voor geven.
pi_132368347
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 16:48 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dit dus.

Dit is een klassieker. Die moet je in hun originele staat koesteren. Niet verneuken en er een kermis-auto van maken.

Echte kwaliteitsbakken die oude Mercedessen trouwens. Ik mis alleen zaken als kilometerstand en eventuele opties?

Gezien de vraagprijs zal de Merc verder niet in al te beste staat verkeren waarschijnlijk? Voor een goede betaal je toch minstens 3 tot 4 duizend euro.
in originele staat mag de nieuwe eigenaar mee rijden.

Dak is in een kwartier weer de oude, t is maar Plastidip.

Achterlichten ff met hogedruk of thinner overheen en velgen wat er nu op zitten gaan er sowieso van af.

Opties? Stuurbekrachtiging, rechter spiegel, achterruitverwarming en automaat.

Km stand 217000.

Reden van zo goedkoop is omdat ik al superlang een BMW 750i wou halen en nu voor een prikkie kan kopen.. Dus deze weg en gelijk de BMW.

De benz is subliem qua starten, rijden schakelen en motorisch! 120%!
Quote van Tjabbo:
pi_132368372
quote:
0s.gif Op zondag 20 oktober 2013 17:47 schreef borbit het volgende:
Je kan er zeker meer voor krijgen maar ik kan je er 600 euro voor geven.
heb al een bod van 1000.
Quote van Tjabbo:
pi_132388099
En up!
Quote van Tjabbo:
pi_132388675
quote:
1s.gif Op zondag 20 oktober 2013 19:37 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

in originele staat mag de nieuwe eigenaar mee rijden.

Dak is in een kwartier weer de oude, t is maar Plastidip.

Achterlichten ff met hogedruk of thinner overheen en velgen wat er nu op zitten gaan er sowieso van af.
Ongetwijfeld is het zo weer in oude staat hersteld, maar hoe de Merc er nu bij staat getuigt niet bepaald van historisch besef, goede smaak en van het feit dat je deze klassiekers op waarde weet te schatten. Ik denk dat dat voor veel potentieel geinteresseerde belangstellenden reden zal zijn om dit exemplaar te laten staan.

quote:
Opties? Stuurbekrachtiging, rechter spiegel, achterruitverwarming en automaat.

Km stand 217000.
Wel voorzien van de juiste opties en een uitstekende kilometerstand. Een W116 kan dan nog jaren mee. ^O^

Kilometerstand is gegarandeerd trouwens?

quote:
Reden van zo goedkoop is omdat ik al superlang een BMW 750i wou halen en nu voor een prikkie kan kopen.. Dus deze weg en gelijk de BMW.

De benz is subliem qua starten, rijden schakelen en motorisch! 120%!
Okee, dat is een gegronde reden, al zou ik bij een dergelijke prijs meteen mijn bedenkingen hebben en denken dat het een exemplaar betreft met achterstallig onderhoud of restauratiewerk.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_132388804
Ik zou wel eens willen weten of er al wat aan de distributie keting is gebeurt?
pi_132390552
quote:
0s.gif Op maandag 21 oktober 2013 12:07 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ongetwijfeld is het zo weer in oude staat hersteld, maar hoe de Merc er nu bij staat getuigt niet bepaald van historisch besef, goede smaak en van het feit dat je deze klassiekers op waarde weet te schatten. Ik denk dat dat voor veel potentieel geinteresseerde belangstellenden reden zal zijn om dit exemplaar te laten staan.

[..]

Wel voorzien van de juiste opties en een uitstekende kilometerstand. Een W116 kan dan nog jaren mee. ^O^

Kilometerstand is gegarandeerd trouwens?

[..]

Okee, dat is een gegronde reden, al zou ik bij een dergelijke prijs meteen mijn bedenkingen hebben en denken dat het een exemplaar betreft met achterstallig onderhoud of restauratiewerk.
Over smaak valt niet te twisten, het is dat ik de Benz niet langer ga houden anders had ik hem ook verlaagd.. ;) Het is een cruiser die low'nSlow moet cruisen.. Zeer veel bekijks en in tegenstelling tot hier alleen maar complimentjes van iedereen ontvangen, van W108 tot W126 eigenaren.. (gister avond nog een geïnteresseerde, alleen wou hij zijn 380SE W126 inruilen op mijn 116, maar daar ben ik niet mee akkoord gegaan.

De km stand is niet gegarandeerd, hij werkt niet meer. Maar goed, op +- 1000km na is hij wel correct, want de vorige eigenaar heeft er niet lang in kunnen rijden ivm financiële tegenvaller (baan kwijt), maar toen hij hem reed werkte de km trip en kmstand etc wel. (de meter functioneert gewoon).

De BMW heeft idd werk nodig, echt een domme zet wat ik nu zet, maar kijk nou toch eens:

:9~

btw morgen staat hij gereserveerd voor 1100,- Eerste de beste die meer bovenop bied mag hem hebben!
Quote van Tjabbo:
pi_132418623
Ik ben mocro en ik heb er ook 1 gehad ;p

Verder is het wel fucking mooi op de velgen na

De achterkant van die bmw lijkt op een w126

Succes met de verkoop !!!!!
pi_132428762
Dankje,
En up!
Quote van Tjabbo:
pi_132467044
Vandaag mag hij weg voor 1200!
Quote van Tjabbo:
pi_132469367
Moet je hier per begin komend jaar nou wegenbelasting over betalen?
pi_132484586
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 12:20 schreef the85mc het volgende:
Moet je hier per begin komend jaar nou wegenbelasting over betalen?
Nee, waarschijnlijk vanaf april, maar goed.. Een tientje per maand maar.. Dat is nog steeds goedkoper dan een Suzuki Alto.. :')
Quote van Tjabbo:
pi_132509836
1100,- up! Wordt de BMW verkocht? Dan hou ik de Benz en gaat hij niet meer voor lager dan 2200 weg!
Quote van Tjabbo:
pi_132577415
And up!
Quote van Tjabbo:
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')