Fuck, ook gewoon 40 min extra. Neuh. Ik zou trouwens lekker via Ommen/Raalte etc gaan. Ik werk nu in de driehoek Dedemsvaart - Raalte - Deventer, mooie omgeving daar. Wel redelijk wat kliko's in de berm...quote:Op maandag 21 oktober 2013 17:40 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
[..]
Golf 6 station. Zal wel weer zo'n uitermate basis uitvoering zijn, met aftermarket radio. Hopen dat deze wel cruise control heeft, heb al 2 maal zonder gehad..
Maar denk niet dat ik via Duitsland ga, behoorlijk stuk om. En de laatste keer dat ik daarlangs reed veel Baustellen. Moet tevens in Nederland aftanken.
Krijg je nou per uur betaald of wat?quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:00 schreef Viezze het volgende:
Mooie omgeving ok, maar je gaat niet voor je lol op een 80-weg rijden als je ook via de snelweg kan
Hoewel de A31 inderdaad wel een flinke bouwput is.
Dat compenseer ik wel door af en toe een pauze te nemenquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:03 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Krijg je nou per uur betaald of wat?
Tussen afrit naar Enschede en naar Winterswijk twee stukken van 5km, dat is alles.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:00 schreef Viezze het volgende:
Mooie omgeving ok, maar je gaat niet voor je lol op een 80-weg rijden als je ook via de snelweg kan
Hoewel de A31 inderdaad wel een flinke bouwput is.
Beetje rondje rijden, mcdonalds opzoeken, soms een lekkere wandeling maken (laatst eenkeer bij de kinderdijk geweest). Als ik de auto niet mee krijg dan op kantoor een plekkie zoeken en op de ipad aan het werk.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:45 schreef DDriver het volgende:
Ik was benieuwd wat de privé chauffeurs hier doen als ze tussentijds moeten wachten op hun klant? Wanneer je een uurtje moet wachten kan je natuurlijk beetje boekje lezen ofzo, maar wat als dit oploopt tot 3+ uur?
Net of is snelwegrijden nou zo spannend, daar in de omgeving Raalte-Ommen vind ik het veel prettiger rijden dan over bijvoorbeeld de A6quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:05 schreef Viezze het volgende:
[..]
Dat compenseer ik wel door af en toe een pauze te nemen
Ik hou niet zo van 80/100 km wegen. Deze zomer te veel gedaan, doe mij maar snelwegen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:19 schreef Rubenr3 het volgende:
[..]
Net of is snelwegrijden nou zo spannend, daar in de omgeving Raalte-Ommen vind ik het veel prettiger rijden dan over bijvoorbeeld de A6
Ik ga regelmatig gewoon naar huisquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:45 schreef DDriver het volgende:
Ik was benieuwd wat de privé chauffeurs hier doen als ze tussentijds moeten wachten op hun klant? Wanneer je een uurtje moet wachten kan je natuurlijk beetje boekje lezen ofzo, maar wat als dit oploopt tot 3+ uur?
Ben de afgelopen maand 2 keer hikers van AR uit regio Nijmegen tegengekomen, beide keren in Meerkerk. Ze zeiden beide dat er gewoon altijd werk was als ze beschikbaar stonden, dus het valt geloof ik wel mee. En ook lekkere lange ritten die ze maakten!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:23 schreef Ordinateur het volgende:
Helaas, vandaag voor het eerst beschikbaar vanuit Nijmegen, maar helemaal niks gehoord.. Hoop niet dat dit een voorbode is, het is lastig om in te schatten hoeveel werk/klanten van AR er in deze stad/regio zitten. In Eindhoven was het al met al wel ongeveer 75% van de beschikbare dagen werk.
Hangt er inderdaad vanaf of je de auto mee krijgt. Op kantoor ga ik meestal gewoon bezig aan de studie, ik moet veel lezen, dus betaald studerenquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:45 schreef DDriver het volgende:
Paar weken terug moest ik 5 uur wachten, dat was toch wel erg zwaar aangezien na 3 uur de verveling echt wel op z´n hoogtepunt is. Vandaag ben ik heel decadent bezig: Zit nu in Rotterdam vanaf vanmorgen 09:00 uur. Moet hier toch 17:30 wachten om weer terug te rijden. Heb voor mezelf maar even een hotelkamer geboekt (cheap ass ding wat er niet uit ziet, maar toch) Beetje films kijken en af en toe wat slapen, ideaal!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 13:17 schreef Sjouveur het volgende:
[..]
Hangt er inderdaad vanaf of je de auto mee krijgt. Op kantoor ga ik meestal gewoon bezig aan de studie, ik moet veel lezen, dus betaald studerenAls ik de auto mee krijg dan ga ik soms naar huis als dat in de buurt is, of anders ergens naartoe waar je koffie kan drinken. Ik heb wel eens 6-7 uur moeten wachten, dan slaat de verveling wel toe.
DHL was wel goed onherkenbaar gemaakt moet ik zeggenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:56 schreef joppie_saus het volgende:
Iemand deze gezien? Wát een klapjosti...
http://www.sbs6.nl/progra(...)e-wegmisbruiker-ooit
Vreselijke klapmongool is dat ja...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:00 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
DHL was wel goed onherkenbaar gemaakt moet ik zeggen
Wat is er gebeurt dan? Is er iets ergs gebeurt?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:56 schreef joppie_saus het volgende:
Iemand deze gezien? Wát een klapjosti...
http://www.sbs6.nl/progra(...)e-wegmisbruiker-ooit
Same shit, same regioquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:16 schreef dery1990 het volgende:
Meh, voorlopig twee dagen niet gebeld.
Dit geeft mij weer moed. Alleen wel jammer van vandaag, ben vorige week verhuisd dus had de uren goed kunnen gebruiken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:39 schreef qua111 het volgende:
[..]
Ben de afgelopen maand 2 keer hikers van AR uit regio Nijmegen tegengekomen, beide keren in Meerkerk. Ze zeiden beide dat er gewoon altijd werk was als ze beschikbaar stonden, dus het valt geloof ik wel mee. En ook lekkere lange ritten die ze maakten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |