Wat een fijn en heerlijk topic. Uiteraard voelde het niet zo na het lezen van de OP. Bah vervelend! Maar hoe gaaf is het om te lezen dat Gerrit is gevonden en inmiddels weer terug is. Feel good topic, I love them!quote:Gerrit is weer thuis! Hij is gevonden door mensen 4,1 km van mijn huis. Andere kant van het spoor.
+1quote:Op vrijdag 1 november 2013 20:02 schreef SiennaForrest het volgende:
Wat een fijn en heerlijk topic. Uiteraard voelde het niet zo na het lezen van de OP. Bah vervelend! Maar hoe gaaf is het om te lezen dat Gerrit is gevonden en inmiddels weer terug is. Feel good topic, I love them!
Het gaat jullie goed Ger & Ed!
Mee eensch. Meer GERRIT! GERRIT! GERRIT!!!quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dit topic heeft meer foto's van Gerrit nodig.
quote:Op vrijdag 1 november 2013 22:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dit topic heeft meer foto's van Gerrit nodig.
quote:Op zaterdag 2 november 2013 00:40 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Mee eensch. Meer GERRIT! GERRIT! GERRIT!!!![]()
![]()
Een van mijn eerste katten is s,avonds weg geglipt toen mijn man de hond uit liet, nooit meer wat van gehoord en dat is al ruim 20 jaar geleden maar toch, soms (na het lezen van dit topic en andere topics over weg gelopen katten) dan denk ik nog weleens wat zou er met het beestje gebeurd zijn.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:01 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
De kat van mijn ouders, is ooit mee verhuist naar zeeland. Wel teruggevonden door lieve mensen en nooit meer weggelopen. Cheta R.I.P 21 jaartjes
Dat is naar.quote:Op zondag 3 november 2013 14:48 schreef Sorella het volgende:
[..]
Een van mijn eerste katten is s,avonds weg geglipt toen mijn man de hond uit liet, nooit meer wat van gehoord en dat is al ruim 20 jaar geleden maar toch, soms (na het lezen van dit topic en andere topics over weg gelopen katten) dan denk ik nog weleens wat zou er met het beestje gebeurd zijn.
Gefeliciteerd met het terug krijgen van je kat
Weet je 'tquote:Op zondag 3 november 2013 17:58 schreef knoblaucha6 het volgende:
Baasje van Gerrit is pas helemaal tóp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door edjuh18 op 05-11-2013 19:03:53 ]
Die blik in zijn ogen op die foto met die muis in zijn bekquote:Op zondag 3 november 2013 14:44 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:03 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Die blik in zijn ogen op die foto met die muis in zijn bekMijn katten zijn stoer (totdat er visite komt
) Maar Gerrit kan er ook wat van
WOW man, een EEND!? Gerrit is een echte tijger!quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:32 schreef edjuh18 het volgende:
Ja, hij is al eens met een eend thuisgekomen. ( Helaas was ik teveel in shock om foto's te nemen , ik was druk bezig die eend te bevrijden.) Volwassen fucking eend.
Hij heeft een belletje, glinstert in het maanlicht. Ik geef de natuur alle kans om te ontsnappen, maar Gerrit is een jager, ondanks dat hij meer dan genoeg voer krijgt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |