Run Gerrit Run.. ehhh Stay Gerrit Stayquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:16 schreef RunForrestRun het volgende:
Hup Gerrit!![]()
Nu nooit meer weglopen hoor!
Ik ben heel blij met zulke mensen, vandaar ook dit topic je weet nooit.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 16:49 schreef Alentejana het volgende:
Heel blij te horen dat hij terug is!
Toch fijn dat er mensen zijn die voor hem gezorgd hebben.
Wat ik al zei, ook altijd de dierenambulance bellen als een dier vermist is, hoor!
Modje bedankt, modje bedankt, modje modje modje bedanktquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:09 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Wat fijn voor je dat het beestje weer thuis is!
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:16 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Modje bedankt, modje bedankt, modje modje modje bedankt![]()
Net mijn plan en die twee jongens chocolade letters met Bedankt en hun naam in verschillende smaken en kleuren, een zak pepernoten van 2,5 kilo en een zak Chocoladegeld en een foto van Gerrie leek mij gepast . ( of weet iemand beter, ze benne 12 ongv.)quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:19 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Sowieso is het altijd fijn om te lezen dat er nog lieve mensen zijn die je katje terwijl hij de pleiterik had genomen liefdevol verzorgd hebben. Ik zou ze nog eventjes een bloemetje of een flesje wijn gaan bezorgen.
Hee, wat leuk!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:19 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Net mijn plan en die twee jongens chocolade letters met Bedankt in verschillende smaken en kleuren, een zak pepernoten van 2,5 kilo en een zak Chocoladegeld en een foto van Gerrie leek mij gepast . ( of weet iemand beter, ze benne 12 ongv.)
![]()
Gerrie is mijn vriend, mijn kat en de enige waarvoor ik door het vuur ga, hehalve mijn ouders en broertjes en evt vriendinnen, mits non biatch en gewoon eerlijk en oprecht enz. Gerrie is mijn vriend en sowieso beestjes in het algemeen. Nogmaals Gerrit is mijn maatje en altijd blij als ik er ben.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:23 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Hee, wat leuk!
Je bent echt heel erg blij Gerrit weer terug te hebben hè?
En of je gelijk hebt.
Ik word gewoon heel vrolijk van jouw blijheid!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:25 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Gerrie is mijn vriend, mijn kat en de enige waarvoor ik door het vuur ga, hehalve mijn ouders en broertjes en evt vriendinnen, mits non biatch en gewoon eerlijk en oprecht enz. Gerrie is mijn vriend en sowieso beestjes in het algemeen. Nogmaals Gerrit is mijn maatje en altijd blij als ik er ben.
Hij vindt het erg lief van je , miauw!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:39 schreef Disana het volgende:
Gefeliciteerd en een dikke knuf voor mooie Gerrit.
Awww. Verwen hem maar goed.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:46 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
Hij vindt het erg lief van je , miauw!
Haha , dat is erg leuk om te horen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:40 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ik word gewoon heel vrolijk van jouw blijheid!
Gerrit en jij boffen met elkaar.![]()
2x nat voer, thuiskomst en normale tijd, morgen krijgt hij nieuw speeltje en een visjequote:
Zo moet dat, omkopen zodat ie blijftquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:48 schreef edjuh18 het volgende:
[..]
2x nat voer, thuiskomst en normale tijd, morgen krijgt hij nieuw speeltje en een visje
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo moet dat, omkopen zodat ie blijft
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |