Ook dit is gewoon een feitquote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:40 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Jij geeft wel erg makkelijk anderen de schuld he?
Het is een feit dat een koe meer schijt dan een geit, maar als de geit dat had geweten had ie wel meer gegeten.quote:
Nee, jij bent hier een ruzie aan het uitlokken en ik kan je vertellen, dan heb je aan mij een verkeerde hoor..quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:40 schreef hoink581 het volgende:
[..]
[..]
De rest zoek je zelf maar uit. Maarre, ik ben weg uit dit topic, want je wil gewoon reacties om zo dit topic naar een slotje te posten.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:42 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Nee, jij bent hier een ruzie aan het uitlokken en ik kan je vertellen, dan heb je aan mij een verkeerde hoor..
Komt door die dubbelposts van jouquote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:43 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Kwaliteitstopic deze hoor
Tja ach, vind het wel een grappig topic. Blondje gaat meteen weer over de zeik enzoquote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:44 schreef remievandezande het volgende:
[..]
Komt door die dubbelposts van jou
Die laten het topic veel te snel volstromen.
En anders was het Hoink
En pagina 12 danquote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:47 schreef Blondje_93 het volgende:
Ok jongens, ik ga.
Fok! haalt het slechtste is mij naar boven
Euh, dan maak je maar zin.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:34 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik dus geen zin in!
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:38 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Dit gaat niet alleen om die ruzie..
En daarbij; dit is allemaal gewoon Braddie's schuld
Sarcasmequote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:48 schreef remievandezande het volgende:
[..]
En pagina 12 dan
Ik wil graag een compliment aan blondje geven dat ze zo rustig blijft in dit baggertopic.
Heb ik yvonne naar dit topic gesummoned, leeft ze niet eens haar eigen regels na door op dit kuttopic geen slotje te gooien.quote:
Oh jaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 13:05 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heb ik yvonne naar dit topic gesummoned, leeft ze niet eens haar eigen regels na door op dit kuttopic geen slotje te gooien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |