Lichaamshaar heeft op sommige plekken (oksels, bilnaad, etc.) een ventilerende functie, dus dat is niet helemaal waar.quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:45 schreef Hiergaanwedan het volgende:
En haren wegscheren waar het stinkt zodat het er minder broeit en schoner blijft.
En als het door zijn eet- en drinkgedrag komt blijft TS zich er aan storen en dat doet de relatie ook geen goed.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:36 schreef Piye het volgende:
[..]
Subtiel of niet, boodschap blijft hetzelfde.
En als het gewoon z'n persoonlijke geurtje is dat TS niet lekker vindt (wat ik eigenlik wel sterk vermoed), dan zal dat vertellen meer kwaad dan goed doen.
Dat is bot geformuleerd, maar daar komt het denk ik wel op neer. Als ik in de verliefde fase van een relatie zit (eerste 6-9 maanden) vind ik dat mijn lief 'zoet' ruikt, of in ieder geval naar iets waar ik geen genoeg van kan krijgen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:40 schreef Mark_Rutte het volgende:
Volgens het oermensinstinct horen jullie niet bij elkaar, dumpen dus!
Ruikt hij ook naar wasmiddel/deo als je naast hem wakker wordt?quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:31 schreef rhubarbje het volgende:
Omdat nou eenmaal niet iedereen elk geurtje lekker vindt en niet iedereen het zelfde ruikt
blijkbaar is zijn geurtje er niet een die je lekker vindt of denk ik nu veel te logisch?
want ik zou denken dat je hier zelf ook wel op kunt komen.
maar je zegt dat het niet is van niet wassen of zo, maar ik vind dat mensen over het algemeen van zichzelf nou niet echt een sterke geur hebben.
als ik aan mijn vriend denk is het een combi van zijn deo en ons wasmiddel dat ik vooral ruik. bij vriendinnen is het een combi van hun wasmiddel en hun parfum
wat ruik je dan precies?
Sowdeflikker toch ff gauw op. Iemand moet zijn hele eetpatroon maar even omgooien omdat zijn geur mevrouw niet aanstaat? De tiefus met dat mens dan, ze gaat maar lekker eten wat hij eet.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:51 schreef flapskie123 het volgende:
Kijk of het zijn lichaamsgeur alleen is, of dat het gemengd is met andere geuren zoals cologne etc. Kijk of eetgewoontes te veranderen zijn in zijn&jouw voordeel. Als het écht een te groot probleem is, moet je kijken of de relatie het waard is. Als het antwoord ja is, you may suck it up.
Knoflook levert een nogal sterke geur op ja. Het is 1 van de redenen waarom andere volkeren nog weleens als stinkend worden beschouwd.quote:Op maandag 21 oktober 2013 01:00 schreef oLexie het volgende:
[..]
Sowdeflikker toch ff gauw op. Iemand moet zijn hele eetpatroon maar even omgooien omdat zijn geur mevrouw niet aanstaat? De tiefus met dat mens dan, ze gaat maar lekker eten wat hij eet.En als het echt zo'n groot probleem is, dan tieft ze maar lekker op.
Mijn schatje ruikt gelukkig heerlijk zonder doe.
Heeft knoflook overigens echt zo'n grote invloed? Ik ruik buiten het weekend om nooit mensen die naar knoflook ruiken eigenlijk.![]()
Ahja, knoflook eten is goed voor je huid, blijft het lekker jong van.En neuh ik ben geen meurende koelie.
Mijn feromonen zijn aantrekkelijk.
Iedereen behalve Nederlanders gebruikt knoflook in het eten. Alleen Nederlanders gebruiken enkel zout en peper. De enige mensen die ik vind meuren zijn Hindoestanen maar verder pers ik ook wel regelmatig een teentje knoflook door mijn voedsel heen en ik weet toch echt duizend procent zeker dat ik niet stink.quote:Op maandag 21 oktober 2013 01:05 schreef Piye het volgende:
[..]
Knoflook levert een nogal sterke geur op ja. Het is 1 van de redenen waarom andere volkeren nog weleens als stinkend worden beschouwd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bay of Plenty
Hehehequote:
GVD zeg, ik zou je serieus gelijk dumpen. Overdreven diva gedrag, kenker. Wat een afknapper zeg, een wijf dat met een flesje parfum onder haar kussen slaapt. Je vriend zal zich vast en zeker op zijn gemak voelen bij jou.quote:Op maandag 21 oktober 2013 01:15 schreef -Bushok het volgende:
(vooral als hij knoflook gehad heeft, dan heb ik een flesje parfum onder m'n kussen snachts voor als hij met zijn mannelijkheid op me af komt)
Ohja, divagedragquote:Op maandag 21 oktober 2013 01:22 schreef oLexie het volgende:
[..]
GVD zeg, ik zou je serieus gelijk dumpen. Overdreven diva gedrag, kenker. Wat een afknapper zeg, een wijf dat met een flesje parfum onder haar kussen slaapt. Je vriend zal zich vast en zeker op zijn gemak voelen bij jou.![]()
quote:Op maandag 21 oktober 2013 01:07 schreef oLexie het volgende:
[..]
Iedereen behalve Nederlanders gebruikt knoflook in het eten. Alleen Nederlanders gebruiken enkel zout en peper. De enige mensen die ik vind meuren zijn Hindoestanen maar verder pers ik ook wel regelmatig een teentje knoflook door mijn voedsel heen en ik weet toch echt duizend procent zeker dat ik niet stink.Dat is dus het punt. Verschillende specerijen beinvloeden je algehele lichaamsgeur wel degelijk. Knoflook is 1 van de sterkere en omdat Nederlanders vaak alleen peper en zout gebruiken, resulteert dit erin dat andere volkeren voor Nederlanders nog weleens een opmerkelijke geur willen hebben. Wat jij dus met Hindoestanen hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
Leeft hij nog wel?quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:01 schreef HeartCrash het volgende:
[..]
Ik zal je hier eens een antwoord opgeven, ik ruik namelijk niet zo goed. Ik rook hem in het begin ook helemaal niet, ik had nog nooit iemand zijn lijfgeur geroken maar na een lange tijd begon ik hem wel te ruiken
Ik heb mondspray op m'n nachtkastje mocht 1 van ons uit de bek meuren door knoflook.quote:Op maandag 21 oktober 2013 01:36 schreef -Bushok het volgende:
[..]
Ohja, divagedragVoor die enkele x dat hij overmatig knoflook had gegeten. Phoe phoe phoe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |