Hou is op.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:54 schreef Sparkling_Santa het volgende:
[..]
Ik probeerde niet te verraden dat ik ons ben! En wat had ik nou gezegd over niet meteen terugloggen op ons echte account?! Nu heeft iedereen door dat wij jij zijn!
Goeie regelquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:54 schreef Spees_Eend het volgende:
Wat dan! Gouden regel, net bedacht, bij 100% zekerheid hier delen!
uiteraard!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:57 schreef Mineola het volgende:
[..]
Hallo kerstbroertje van me
Kom je me vertellen wie je bent?
Tot uwe dienst, mijn lief lootjequote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:49 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]![]()
Ik ga nog even nadenken!
Eerst maar eens gaan zoeken en strepen
En hopen dat ik goed zit met hoe ik je hint moet opvatten
Zijn jij en je SS siblings?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:57 schreef Mineola het volgende:
[..]
Hallo kerstbroertje van me
Kom je me vertellen wie je bent?
Ik heb een shortlist jaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:58 schreef Mineohohola het volgende:
[..]
uiteraard!
maar je wist het toch al?
wat leuk! ik hou van lijstjesquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:00 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ik heb een shortlist jaMaar er valt nog wel wat af te strepen dus een hint mag altijd *insert bambi-eyes*
Om je brein even te kalmerenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:33 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
GewoonSanta ik moet het weten
is jouw gebruikersnaam of een deel ervan te vreten?
Ik hoop de keus iets te beperken
zodat mijn brein niet zo hard hoeft te werken
klonen raden kan ik niet,
ze zijn ook niet, zoals je ziet
De hint is, met een shortlist kom je er wel.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:00 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ik heb een shortlist jaMaar er valt nog wel wat af te strepen dus een hint mag altijd *insert bambi-eyes*
Ik ook! Je bent écht mijn broer! (of zus, ik ben ruimdenkendquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:02 schreef Mangostine het volgende:
[..]
wat leuk! ik hou van lijstjes
Maak je nou grappen over mijn tetjes?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:05 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ik ook! Je bent écht mijn broer! (of zus, ik ben ruimdenkend)
Voel jij je aangesproken?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:06 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Maak je nou grappen over mijn tetjes?
Voor de dame ben ik wel heel erg van het meisje meisjequote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:58 schreef SantaSon het volgende:
[..]
Tot uwe dienst, mijn lief lootje
Ik ga verder nadenken over je cadeautje
Ik heb nog wel wat vragen,
Wat voor kleren je dochter fijn vindt om te dragen?
Een jurk voor een lieve meisjes-look
Of toch lieve cool, met een stoere broek?
En je zoon, die met de mooie naam,
Sta je ook voor hem bij de stoffenkraam?
Lieve SantaLadyblackquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:54 schreef Spees_Eend het volgende:
Wat dan! Gouden regel, net bedacht, bij 100% zekerheid hier delen!
De mijne ook. Hoeveel baby's zijn er onlangs geboren??quote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:08 schreef bellelena het volgende:
Mijn SS is bezig met haar pasgeboren baby(denk ik....)
Ik geef al behoorlijk wat wegquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:02 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Hé sodaclub wat een vlijt,
Nu al cadeautjeskooparbeid!
Ik kijk nu al reikhalzend uit,
Tot welke aankopen jij besluit!
39 is mijn maat,
Ik hoop dat dat zo gaat?
En hoeveel denier?
Ik heb geen idee!
Doe maar wat van katoen,
Met een leuk printje, om mijn voet in te doen.
Mijn kleine spook,
Verheugt zich zeker ook,
Op iets met wielen wat kan rijden,
Daarmee zal jij hem zeker verblijden.
Wie je bent, ik heb geen idee,
Help je me nog een beetje mee?
Je zei, je hebt een sexy accent?
Ben je vlaams, limburgs of toch een drenth?
Ik zie door de bomen het bos niet meer,
Help je me nog een keer?
Wat me heel erg helpen zou:
In welke (wind)richting zoek ik dat accent van jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |