Ze kunnen allemaal niks omdat er zoveel partijen zijn die er alles aan doen om elkaar te hinderen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:24 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ach kom... op het moment is het toch alleen geert wilders die het slechter kan...

Daar heb je dan wel weer gelijk...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:25 schreef Sands het volgende:
[..]
Ze kunnen allemaal niks omdat er zoveel partijen zijn die er alles aan doen om elkaar te hinderen.

Gelukkig is het nog niet zo erg als in Amerikaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:25 schreef Sands het volgende:
[..]
Ze kunnen allemaal niks omdat er zoveel partijen zijn die er alles aan doen om elkaar te hinderen.

Ik snap dan ook niet hoe die rechtsstaat staatsvorm (of is dat ook het verkeerde woordquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:28 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Gelukkig is het nog niet zo erg als in Amerika
 ) überhaupt kan overleven...
 ) überhaupt kan overleven...

Nee pas over een paar jaar wanneer Geertje MP is.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:28 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Gelukkig is het nog niet zo erg als in Amerika

Met die staatsvorm is denk ik niet zo veel mis. Het is gewoon triest dat die democraten republikeinen het partijbelang boven het landsbelang zetten.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik snap dan ook niet hoe die rechtsstaat staatsvorm (of is dat ook het verkeerde woord) überhaupt kan overleven...

Dat zal nooit gebeuren.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:34 schreef Sands het volgende:
[..]
Nee pas over een paar jaar wanneer Geertje MP is.

quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:34 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Met die staatsvorm is denk ik niet zo veel mis. Het is gewoon triest dat die democratenrepublikeinen het partijbelang boven het landsbelang zetten.

Al wordt de pvv de grootste partij dan is er nog niemand die met hem wil regerenquote:

In Nederland is het ook nog steeds zo dat de regering geen meerderheid heeft in de eerste kamer. Dat komt op hetzelfde neerquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:38 schreef dyonvbaal het volgende:
Dat is toch juist het grote probleem in hun staatsvorm. Het huis heeft meer afgevaardigden die van de tegenpartij zijn. Waardoor de president nooit iets te zeggen heeft.
Ik hoop dat Geertje nooit aan de macht komt. Maar kleine onbelangrijke dingen als het afschaffen van zwarte pieyen helpt hem wel die positie te krijgen...

Moet die partij niet de meerderheid in de kamer krijgen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:38 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Al wordt de pvv de grootste partij dan is er nog niemand die met hem wil regeren

zeggen en doen is wat anders.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:38 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Al wordt de pvv de grootste partij dan is er nog niemand die met hem wil regeren

Zolang de eerste kamer maar de boel van hun afkeurt vind ik het primaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:41 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Moet die partij niet de meerderheid in de kamer krijgen.

Dat zou voor het eerst in een heel lange tijd zijnquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:41 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Moet die partij niet de meerderheid in de kamer krijgen.

Dan krijgen we hier ook Amerikaanse praktijken. De regering die de wetten maakt, maar niet door de eerste kamer krijgt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:42 schreef drakin het volgende:
[..]
Zolang de eerste kamer maar de boel van hun afkeurt vind ik het prima

Omdat niemand de antwoorden weet?quote:

Mooi manquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 14:56 schreef picodealion het volgende:
[..]
Jup. Kawa ER-5. Zaterdag ophalen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |