Precies, net zoals live lekker in een stoel zitten als cuckold terwijl je vriendin genomen wordt of je de dag erna met een halfslappe pik aftrekken op hetzelfde filmpje wat je al drie keer hebt gezien.quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Live kijken is toch veel toffer.. meer spanning
Ik weet niet eens wat cuckold is..quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:12 schreef Beach het volgende:
[..]
Precies, net zoals live lekker in een stoel zitten als cuckold terwijl je vriendin genomen wordt of je de dag erna met een halfslappe pik aftrekken op hetzelfde filmpje wat je al drie keer hebt gezien.
DM'dquote:Op zondag 20 oktober 2013 02:15 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Heeft iemand misschien een livestreamlink?
Superbowlquote:Op zondag 20 oktober 2013 02:09 schreef aadspagaat het volgende:
wat rekken die amerikanen toch altijd zo een show, 100 x dezelfde reclames,150 x dezelfde promos en interviews, voor mij vaak een reden om zondags de main card te downloaden
Wat ben ik het toch vaak eens met je vandaag.quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:36 schreef Geo4kant het volgende:
Zie het helaas niet gebeuren maar zou zo graag Rousey KO zien gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaahahaha godver.quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:40 schreef Beach het volgende:
[..]
and not a single squat was done that day
quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Helaasch.quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tot the main event? Dat is pas rond half 6.
zieke bokser was zequote:Op zondag 20 oktober 2013 02:49 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lucia Rijker had wel wat KO's gescoord in MMA wed ik
Die in het roze krijgt straks toch echt een harde knie tegen d'r harses heb ik me laten vertellenquote:Op zondag 20 oktober 2013 02:50 schreef Geo4kant het volgende:
Ook al weet je dat er niet echt een KO aan zal komen, die chick fights zijn niet saai hoor. Dit is leuker dan de vorige partij.
Rachelle Leah met der lelijke boobjob.. Grand canyon tussen der tietenquote:
cameltoes zijn ook eerder regel dan uitzondering geloof ikquote:Op zondag 20 oktober 2013 02:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Rachelle Leah met der lelijke boobjob.. Grand canyon tussen der tieten, ze zag er vroeger ook een stuk leuker uit.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:40 schreef Beach het volgende:
[..]
ja, maar geen zwijnenquote:Op zondag 20 oktober 2013 02:57 schreef Fenomeno het volgende:
Jij bent wel van de BBW's toch fixer?
Fijn dat je zelf het goede voorbeeld geeftquote:Op zondag 20 oktober 2013 03:02 schreef Broempoe het volgende:
Pfff, die laatste 15 reacties die hier geplaatst zijnWat een heerlijk niveau weer.
Ik vond het een prima pot, en alle bovengenoemde dames zou ik heel hard neuqen, kippenbilletjes of niet.
Collectieve haat. Hoop dat ze hem cutten, en dat Boetsch hulk-smash op hem doet.quote:
wanneer moet saffedine weer eigenlijk?quote:Op zondag 20 oktober 2013 03:11 schreef Broempoe het volgende:
[ afbeelding ]
Dat moest behoorlijk au gedaan hebben voor z'n laatste strikeforce fight
Die van Faber waren na de Aldo fight ook goed naar de klotequote:Op zondag 20 oktober 2013 03:11 schreef Broempoe het volgende:
[ afbeelding ]
Dat moest behoorlijk au gedaan hebben voor z'n laatste strikeforce fight
quote:Op zondag 20 oktober 2013 03:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hendricks is misschien niet zo uber snel maar verder veel gevaarlijker.
hendricks heeft alleen een linkerhand, hij kreeg kosh nog niet eens neerquote:Op zondag 20 oktober 2013 03:17 schreef Geo4kant het volgende:
En Hendricks gaat GSP KO slaan, je hebt het hier voor het eerst gehoord.
Mark my wordsquote:Op zondag 20 oktober 2013 03:18 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hendricks heeft alleen een linkerhand, hij kreeg kosh nog niet eens neer
ja, dan retired GSP tochquote:Op zondag 20 oktober 2013 03:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Marks my wordsHendricks the new champ.
gifcam he. kan je zelf ook maken.quote:Op zondag 20 oktober 2013 03:27 schreef Geo4kant het volgende:
Niet normaal hoe snel die gifs er tegenwoordig zijn.
Deze manquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 21:46 schreef Hoogstaande het volgende:
Het is rust bij Ajax - Twente en alle picks zijn binnen.
Te beginnen met THE REIGNING....DEFENDING....UNDISPUTED....TUPCHAMPION OF THE WOOOOOOOORLLDDDD
TAZ "THE DEVIL" MANIAAAAACCCCC:
Cain Velasquez
Daniel Cormier
Gilbert Melendez
Shawn Jordan
John Dodson
Introducing the challenger for his second belt:
GEEEEOOOO "THE CASUAL" 4444KAAAANNNTTT:
Cain Velasquez
Daniel Cormier
Gilbert Melendez
Gabriel Gonzaga
John Dodson
Introducing the veteran challenger:
HOOOOOOIIIII "THE BARBER" DRAAAAAAAAAADDDDDDDDDDDDDD:
Cain Velasquez
Daniel Cormier
Gilbert Melendez
Shawn Jordan
John Dodson
Introducing the 1st rookie challenger:
BROEM "VROEM VROEM" PPOOOOEEEEEEEE
Junior dos Santos
Daniel Cormier
Gilbert Melendez
Gabriel Gonzaga
John Dodson
And finally the last challenger for this years TUP CHAMPIOSNHIP OF THE WOORLDD
MIIIIISTER "THE BLUNT" SMOKEEEYYYYY:
Cain Velasquez
Daniel Cormier
Gilbert Melendez
Shawn Jordan
John Dodson
You guys understand the rules? Touch gloves let's make it official..
You ready gentlemen? FIIIIGHTT!!!
Yep, ik ga sowieso Hendrik picken.quote:Op zondag 20 oktober 2013 03:17 schreef Geo4kant het volgende:
En Hendricks gaat GSP KO slaan, je hebt het hier voor het eerst gehoord.
Echt hequote:Op zondag 20 oktober 2013 03:41 schreef Fenomeno het volgende:
Ey hoezo kan Dolloway ineens kickboksen
Was ik om 19.00 al ..quote:Op zondag 20 oktober 2013 03:42 schreef Hooidraad het volgende:
En Geo, al nerveus voor de TUP finale?
Wel jammer dat ik alleen gedeelde champ kan worden maar dat was te verwachten.quote:Op zondag 20 oktober 2013 03:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Was ik om 19.00 al ..hangt veel (of alles) van Gonzaga af.. terwijl ik bang ben dat hij ook snel KO kan gaan.
Tja ik heb het zelf weggegeven.. ik moet nu zelf ook 'gokken' als het ware. Of iig meer risico dan ik graag wilde.quote:Op zondag 20 oktober 2013 03:47 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wel jammer dat ik alleen gedeelde champ kan worden maar dat was te verwachten.
Apart dat de nummers 2/3/4 niet voor Sanchez gaan, die had ik gepickt als ik nog één kans had om punten te pakken.
Is iedereen hier voor JDS?quote:Op zondag 20 oktober 2013 04:01 schreef Hooidraad het volgende:
Mooi dat Cain vs. JDS voor TUP niet meer uitmaakt, kan ik rooten voor JDS.
Don't count me out yetquote:Op zondag 20 oktober 2013 04:01 schreef Hooidraad het volgende:
Mooi dat Cain vs. JDS voor TUP niet meer uitmaakt, kan ik rooten voor JDS.
Als Gonzaga wint ja, maar dan lig ik er sowieso uit dus hoe dan ook maakt de main voor mij niet meer uit.quote:
Ahh. op die manier, akkoord!quote:Op zondag 20 oktober 2013 04:07 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Als Gonzaga wint ja, maar dan lig ik er sowieso uit dus hoe dan ook maakt de main voor mij niet meer uit.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 04:27 schreef Broempoe het volgende:
Kriebels......... wie gaat de belt pakken. Als Gonzaga verliest, is het klaaros!
Hij zou zo op een politie motor kunnen met deze lookquote:Op zondag 20 oktober 2013 04:30 schreef Chase_Utley het volgende:
Ik moet nog steeds lachen om die snor.
Hahaha.quote:Op zondag 20 oktober 2013 04:30 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Hij zou zo op een politie motor kunnen met deze look
quote:Op zondag 20 oktober 2013 04:31 schreef Geo4kant het volgende:
Fuck.. zenuwachtigik ga full screenen.
wish grantedquote:Op zondag 20 oktober 2013 04:31 schreef Hooidraad het volgende:
Snelle KO please, anders moet ik zo lang in de zenuwen zitten.
GEFELICITEERDquote:
Als JDS wint dan ben je gedeeld champ met Broempoe.quote:Op zondag 20 oktober 2013 04:35 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Is het nu al officieel of is JDS/Cain nog nodig?ik vertrouw deze shit niet
Oh dus ik ben sowieso al champ?quote:Op zondag 20 oktober 2013 04:35 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Als JDS wint dan ben je gedeeld champ met Broempoe.
Preciesquote:Op zondag 20 oktober 2013 04:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh dus ik ben sowieso al champ?Het is alleen de vraag of ik het alleen ben of gedeeld?
![]()
![]()
Ik feliciteer je niet voor niks (incl. kusje)quote:Op zondag 20 oktober 2013 04:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Oh dus ik ben sowieso al champ?Het is alleen de vraag of ik het alleen ben of gedeeld?
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 04:38 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dikke vinger naar al jullie haters die mij al jaren lang casual noemen2 titels, no fluke..
En waarom zou je nu opeens geen casual meer zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat een casual geen 2 titels kan pakken tegen jullie so called kennersquote:Op zondag 20 oktober 2013 04:38 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
En waarom zou je nu opeens geen casual meer zijn?
quote:Op zondag 20 oktober 2013 04:39 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat een casual geen 2 titels kan pakken tegen jullie so called kenners
quote:Op zondag 20 oktober 2013 04:42 schreef Geo4kant het volgende:
Mijn hart klopte jongen tijdens die fight en nu een blije gup.. fucking denkbeeldige prijs op een internet forum
royal sadness
Mijn hart klopte jongen tijdens die fight en nu een blije gup.. fucking denkbeeldige prijs op een internet forum
royal sadness
royal sadness
royal sadness
quote:Op zondag 20 oktober 2013 04:47 schreef Geo4kant het volgende:
Shields doe die 2e pet af man bosmongool
Ik kan nu eindelijk aan mijn kwark beginnen, had ik daarnet echt geen zin in.quote:Op zondag 20 oktober 2013 04:42 schreef Geo4kant het volgende:
royal sadness
Dat herken ik ook wel ja.quote:Op zondag 20 oktober 2013 04:48 schreef Hooidraad het volgende:
Eindelijk eens een paar grote fights onpartijdig kijken, met TUP zit ik eigenlijk nooit ontspannen te kijken
Ik wordtquote:Op zondag 20 oktober 2013 04:49 schreef Broempoe het volgende:
[..]
Dat herken ik ook wel ja.
Pfoe, ik wordt moeBen bang dat ik in slaap ga dutten
Diego is een UFC-veteraan, die zal tot z'n pensioen een grote naam blijven.quote:Op zondag 20 oktober 2013 05:01 schreef Geo4kant het volgende:
Toen ik hoorde dat dit gevecht ging plaats vinden dacht ik wtf heeft Diego gedaan om dit te verdienen, Melendez net een close fight met de champ gehad en Diego 2 op rij verloren (ja die tegen kampmann vond ik een loss) en daarna eentje gewonnen.
Zinin eenpotje Iske3tch>quote:Op zondag 20 oktober 2013 05:03 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Diego is een UFC-veteraan, die zal tot z'n pensioen een grote naam blijven.
Voor als je de lapo pakt; geen TUP-spoilers in de TT hequote:Op zondag 20 oktober 2013 05:09 schreef Geo4kant het volgende:
Die uppercut![]()
Bijna net zo lomp als die buschaffeur negert tegen die negerin
alles komt goed, schatjequote:Op zondag 20 oktober 2013 05:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
iet zo bijzonder, alleen as is die fles. Kan et niet meer vinden.
tuurlijk niet, ik ben wel eigen geil af en toe maar ik heb een grote hekel aan spoilersquote:Op zondag 20 oktober 2013 05:12 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Voor als je de lapo pakt; geen TUP-spoilers in de TT he
Laat jouw lichaam eens zien. En dan vooral je uiersquote:Op zondag 20 oktober 2013 05:15 schreef moemoe het volgende:
Hebben jullie het lichaam van Hooidraad gezien?
Het maakt me helemaal niks uit.quote:Op zondag 20 oktober 2013 05:15 schreef Geo4kant het volgende:
http://img197.imageshack.us/img197/2338/yv4n.jpg (copy/paste deze link)
Oppervlakkige mensenquote:Op zondag 20 oktober 2013 05:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Laat jouw lichaam eens zien. En dan vooral je uiers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |