Daar heb ik ooit een filmpje van gezien.quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:41 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zadel in je reet is waarschijnlijker.
Two guys one saddle?quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:42 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daar heb ik ooit een filmpje van gezien.
That makes two of us.quote:
One guy, two saddles.quote:
Versatile, dat had ik al eerder gezegd. Gewoon rammen en geramd worden, double the fun.quote:
Ja man, tranen met tuiten hier.quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:54 schreef Mortaxx het volgende:
Sla over als je het niet erg vindt. Als je het wel erg vindt ook
Die geruchten zijn onwaar. Ben zeer klein geschapenquote:Op zondag 20 oktober 2013 02:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja man, tranen met tuiten hier.De grote mod met de grote (e)pener wil mij niet buttfucken.
In verhouding tot een walvis ja.quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:59 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die geruchten zijn onwaar. Ben zeer klein geschapen
Ik stel DP voor, doe je mee?quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:59 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Dit pik je toch niet, TS?
Verkracht hem!
Maagdquote:Op zondag 20 oktober 2013 02:02 schreef Rezania het volgende:
Maar niemand om mee te seksen. Wie biedt zich aan?
Ja man, momenteel niemand hebben maakt mij maagd.quote:
Jij hebt nog nooit geneuktquote:Op zondag 20 oktober 2013 03:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja man, momenteel niemand hebben maakt mij maagd.
Klopt niet. En ik heb tenminste de gereedschap om te neuken, in tegenstelling tot jij.quote:
Klopt wel. Als jij geneukt zou hebben zou je niet van die stoere praatjes hebbenquote:Op zondag 20 oktober 2013 03:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Klopt niet. En ik heb tenminste de gereedschap om te neuken, in tegenstelling tot jij.
Stoere praatjes zoals?quote:Op zondag 20 oktober 2013 03:08 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Klopt wel. Als jij geneukt zou hebben zou je niet van die stoere praatjes hebben
Zie dit hele topicquote:
Vind je het ook leuk om daarbij lekker hard aan je haren getrokken te worden?quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Versatile, dat had ik al eerder gezegd. Gewoon rammen en geramd worden, double the fun.
Nee, dan kan ik niet meer goed pijpen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 03:09 schreef Piye het volgende:
[..]
Vind je het ook leuk om daarbij lekker hard aan je haren getrokken te worden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |