Moet je maar het superieure geslacht kiezen helemaal in het begin.quote:
Hij is ook homo dus denk dat ie dit niet zo'n probleem vindt.quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:03 schreef Rezania het volgende:
Ja Hork, nog een kuttopic, deal with it.
Nee ik heb hoofdpijnquote:Op zondag 20 oktober 2013 02:05 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik ben geen homo. Wil je nog steeds?
Ik deadlift 450kg en heb een pener van 42cm.quote:
Ik had op een naaktfoto van Niles Crane gerekend.quote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:07 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik had op een naaktfoto van Niles Crane gerekend.
o dat is wel goedquote:Op zondag 20 oktober 2013 02:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik deadlift 450kg en heb een pener van 42cm.
In seks zitten allemaal zure kutten, nee dus.quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:12 schreef scarymovie123 het volgende:
[..]
Schopje naar ---> SEX misschien?
Dit soort mannen passen heel goed in KLB.quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:12 schreef scarymovie123 het volgende:
[..]
Schopje naar ---> SEX misschien?
Ze zijn een en al klachtquote:Op zondag 20 oktober 2013 02:13 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dit soort mannen passen heel goed in KLB.
Je hebt een kont, dat is voor die wanhopige homo genoeg. En Aziatische vrouwen zonder make-up op zien er ook uit als venten. Ja ik zie een match hier.quote:
Je laat me twijfelenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet wel zeggen dat je een slechte smaak hebt.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:14 schreef richolio het volgende:
[..]
Je laat me twijfelenIk heb geen slechte smaak, de rest heeft een slechte smaak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moet wel zeggen dat je een slechte smaak hebt.
Stephen Amell
Tom Felton
Chris Pine
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Nou-nou-nou.quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:14 schreef Kola het volgende:
[..]
Je hebt een kont, dat is voor die wanhopige homo genoeg. En Aziatische vrouwen zonder make-up op zien er ook uit als venten. Ja ik zie een match hier.
Iewl. :Squote:Op zondag 20 oktober 2013 02:14 schreef Kola het volgende:
[..]
Je hebt een kont, dat is voor die wanhopige homo genoeg. En Aziatische vrouwen zonder make-up op zien er ook uit als venten. Ja ik zie een match hier.
Je reageert altijd alsof je ongesteld bent, of sta je gewoon zo lang droog waardoor je zo verzuurd bent?quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:14 schreef Kola het volgende:
[..]
Ze wil eigenlijk gewoon wat liefde, begrijp dat dan.quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je reageert altijd alsof je ongesteld bent, of sta je gewoon zo lang droog waardoor je zo verzuurd bent?
quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:19 schreef luckass het volgende:
[..]
ik heb nog wel een komkommer in de koelkast liggen
quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:20 schreef Euribob het volgende:
[..]
Vrouwen in de vorm van een plank dus ook?
Als dat geen scharen word.quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:20 schreef Euribob het volgende:
[..]
Vrouwen in de vorm van een plank dus ook?
Ik maakte gewoon een grapje, jij moet altijd weer zo humorloos reageren.quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Je reageert altijd alsof je ongesteld bent, of sta je gewoon zo lang droog waardoor je zo verzuurd bent?
Alsof je een fiets aan het neuken bent, I tell you.quote:
Want ik was serieus over dat je altijd ongesteld bent en lang droog staatquote:Op zondag 20 oktober 2013 02:28 schreef Kola het volgende:
[..]
Ik maakte gewoon een grapje, jij moet altijd weer zo humorloos reageren.
Pener tussen de spaken?quote:Op zondag 20 oktober 2013 02:28 schreef Euribob het volgende:
[..]
Alsof je een fiets aan het neuken bent, I tell you.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |