Ik heb t de hele tijd over daarheen gaan nav een vader van iemand hier die daar staat te loeren.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:02 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Nou heb jij het over 'daarheen gaan'. Dat is weer een heel ander verhaal!! En jij haalt nou feiten aan die gisteravond nog niet bekent waren.
Maar als jij iedereen als ramptoerist wil betitelen, be my guest. --II--
En nu andersomquote:
hij had niet gedacht dat hij op tv zou komen deze dagen denk ik en de was nog niet gedaanquote:Op zondag 20 oktober 2013 12:07 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Had ook wel even wat anders aan kunnen trekken...
Enige wat rondging was dat er één slachtoffer was en dat die brandwonden had.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:12 schreef Ou-Tannu het volgende:
Niks mis met een goede fik natuurlijk.. zolang er maar GEEN ENKEL gevaar is voor mens of dier..
wat hier dus wel het geval was.. al kan ik me voorstellen als je daar staat te kijken dat je toch ook wel informatie niet mee krijgt.. door de enorme geruchtenstroom die er rond gaat op dat moment..
Jawel, maar die info heeft die man nog niet... die was bezig met het voorbereiden van die persco...quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Doet de brandweer niet geregeld een check dan? Is toch verplicht?
Ja dit doet 'ie keurig, professioneel.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:20 schreef Ivo1985 het volgende:
Politiewoordvoerder vertelt wel alles ook netjes in het Nederlands.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |