ja inderdaad.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:36 schreef Zipportal het volgende:
Berichtgeving is behoorlijk slecht. Als Amsterdam in de fik stond was het allang 24/7 op TV geweest.
dan zou ik nooit meer gaan slapenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:37 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
ja.. waarom hebben we geen nederlandse zender ala CNN?![]()
24/7 live nieuws!
Als dit de huidige situatie is, valt het me mee. Zelfs dat Hari-huis ziet er nog flink gaaf uit op deze fotoquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:32 schreef StM het volgende:
[ afbeelding ]
Als ik zo kijk is alleen de top gevallen...
Absoluut, erg apart dat we het met de lokale media en 112 websites moeten doen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:36 schreef Zipportal het volgende:
Berichtgeving is behoorlijk slecht. Als Amsterdam in de fik stond was het allang 24/7 op TV geweest.
Dit... idd... op radio Frl is nog af en toe wat nieuws...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:36 schreef Zipportal het volgende:
Ik moet nog eten.....quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:37 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
dan zou ik nooit meer gaan slapen
Ik heb in Leeuwarden 2 weken geleden al de eerste oliebol gegetenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:38 schreef Specularium het volgende:
Ze zijn wel een beetje vroeg met kerstboomlampjes daar.
Tiental minuten oud, komen van https://twitter.com/Ids_me en die post als ik het zo zie al de hele avond actuele foto's.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:34 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Hoe recent is die foto? Want volgens mij is alles afgesloten in de buurt...
Het lijkt meer op een kerstboom verbranding.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:38 schreef Specularium het volgende:
Ze zijn wel een beetje vroeg met kerstboomlampjes daar.
Ik ook, ben om 17.25 er naartoe gefietst, kwam iets van 2 uur later terug, en mn eten staat nog altijd te wachten op het aanrecht om gewarmd te wordenquote:
Zo uit een Disney tekenfilm. Is deze echt?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:04 schreef Specularium het volgende:
Een van de mooiste foto's uit het vorige deel.
[ afbeelding ]
Zijn die zo snel? Dacht dat daar wel een paar weken vertraging ofzo in zou zitten.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:39 schreef Ou-Tannu het volgende:
van de week niet vergeten: 112 OOGGETUIGE op RTL5 elke werkdag om 19:30
geheid dat ze daar nog wat mooie beelden hebben :p
tis mn nieuwe achtergrond <3quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zo uit een Disney tekenfilm. Is deze echt?
Heeft Willem-Alexander zich al laten horen?�
Welke is het Mata Harihuis?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:39 schreef StM het volgende:
[..]
Tiental minuten oud, komen van https://twitter.com/Ids_me en die post als ik het zo zie al de hele avond actuele foto's.
[ afbeelding ]
Zie je, het is weer de schuld van de Franse.quote:
nee die zijn behoorlijk snel...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:40 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Zijn die zo snel? Dacht dat daar wel een paar weken vertraging ofzo in zou zitten.
Het is, denk ik, van boven het best te zien.......quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:38 schreef CherryOnTop het volgende:
Ben benieuwd hoe het er bij daglicht uitziet. Je zal er morgen nog niet bij kunnen komen, maar maandag maar eens even gaan kijken.
De etalage was te heet ingerichtquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zie je, het is weer de schuld van de Franse.�
Hete artikelen die ze daar verkopen he?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zie je, het is weer de schuld van de Franse.�
Werkt primaquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 23:41 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
Werkt dit? (Zit op iPad)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |