ik vermijd jullie al vanzelf, bots altijd overal tegenopquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:57 schreef Divje het volgende:
[..]
Jou moeten we dus vermijden met races?
Veel betere UIquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:58 schreef SchavuitPiet het volgende:
[..]
ik vermijd jullie al vanzelf, bots altijd overal tegenop
en dan ga ik tegen het verkeer in rijden om de 1ste 2de te maken
Donder toch op! Muto had een bounty en die heb ik gedeeld met hem. Dat jij vervolgens debiel gaat doen is jouw zaak.quote:
Doe eens rustig. Hoe moet ik dat weten. Normaal schiet je geen crewleden neer.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:05 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Donder toch op! Muto had een bounty en die heb ik gedeeld met hem. Dat jij vervolgens debiel gaat doen is jouw zaak.
Het is toch gewoon dezelfde PSN?quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:09 schreef Painore het volgende:
Allemaal invité van Bunty_x accepteren!
Dan heb je 'n chick die ook GTA speelt. Schop je haar er achter weg om op haar account te spelenquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:09 schreef Painore het volgende:
Allemaal invité van Bunty_x accepteren!
Nee klopt maar als die voor me wielen loopt en hij begint te schieten en jij doet lomp ja dan schiet ik wel terugquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:09 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Doe eens rustig. Hoe moet ik dat weten. Normaal schiet je geen crewleden neer.
Door hard in je mic te schreeuwen zoals bij de winkeldiefstallenquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:58 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
Hoe kun je geforceerd saven online
quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:16 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Door hard in je mic te schreeuwen zoals bij de winkeldiefstallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |