Ik zag je daarstraks wel online, maar niet die optie. Heb je een screenshot o.i.d.?quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:08 schreef Painore het volgende:
Laat even weten als er veel Fok!ers online zijn, dan kom ik ook online en kunnen jullie mij commenden
top! wacht hety afquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:32 schreef Painore het volgende:
Ik ga nu de PS opstarten, even proberen of jullie me wel kunnen joinen in een closed crew sessie. Ik stuur invites over een paar minuutjes.
Eindelijk weer een rondje rijden op onze roze scootertjes!
nee werkt nier krijg de melding dat ik nou in een sessie kom van een BAD SPORTquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:40 schreef Painore het volgende:
Sessie is opgestart maar kan jullie niet inviten omdat de servers blijkbaar niet werken. Kunnen jullie mij wel joinen?
Nopequote:Op zondag 20 oktober 2013 13:40 schreef Painore het volgende:
Sessie is opgestart maar kan jullie niet inviten omdat de servers blijkbaar niet werken. Kunnen jullie mij wel joinen?
Hier nu ookquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:42 schreef kawa4 het volgende:
[..]
nee werkt nier krijg de melding dat ik nou in een sessie kom van een BAD SPORT![]()
Heb je een invite gestuurd voor de sessie waarin ik zitquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:40 schreef Painore het volgende:
"unable to connect to session"quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:50 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Heb je een invite gestuurd voor de sessie waarin ik zit
Still drunk?quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:51 schreef SchavuitPiet het volgende:
Rockstar trap het GAS PEDAAL NOU IS IN
POTVERDOMMU
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |